Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit topic #57

Gooi-het-eruit topic #57

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 23 aug 2015 - 11:34:
*gooit*



Rebella
Rebella

Rebella is offline

[597]
Rebella zei op 25 sep 2015 - 12:16:
@Jess, ken het probleem; try om een uur voordat je gaat slapen geen elektronica aan te hebben.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 25 sep 2015 - 12:45:
Wel thee zonder theïne, want theïne wert als cafeïne. En ik heb ook weer moeite met slapen, Jess, maar dingen die bij mij helpen zijn lezen tot ik moe word (maar dan moet het boek niet al te spannend zijn, dan blijf je maar doorlezen) of een cd in m'n cd-speler stoppen zodat ik m'n gedachten kan concentreren op de muziek ipv m'n hoofd. Oh, en ademhalingsoefeningen willen ook wel eens werken met in slaap komen.
En, inderdaad, geen elektronica gebruiken voor je gaat slapen.
En zorgen dat je voeten niet koud zijn.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 25 sep 2015 - 22:42:
Ik heb de laatste tijd het idee dat iedereen me overal weg wil hebben en ik begin mezelf stukje bij beetje alleen maar irritanter te vinden.
Also het gaat niet goed met een van mn vrienden and that breaks my heart want ik wil niet dat ze zich slecht voelt :'(

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 25 sep 2015 - 23:48:
Ik heb m'n auditie compleet verpest door de zenuwen, en ik baal er zó van, want ik weet dat ik de stukken wel gewoon goed kan spelen.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 27 sep 2015 - 0:00:
@ Jen: het klinkt gewoon alsof je heel gestrest bent op 't moment, dan gaan mensen wel vaker dat soort dingen denken, terwijl daar geen reden voor is. Misschien is het verstandig om het met iemand over manieren voor stressvermindering te hebben? Of voor jezelf ontspanningsdagjes in te plannen? Want het is zo vervelend om je zo te voelen. *aai*

@ Daan: dat is rot ): Waar was het een auditie voor?

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 27 sep 2015 - 9:47:
Thanks Dezh, ik denk ook dat het daar aan ligt. Maar het is zo moeilijk om zon rust momentje in te plannen. Want school ene werk enzo :/
But thanks

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 27 sep 2015 - 10:15:
Jen, kan je aangeven wanneer je kan werken op je werk, want als dat zo is kan je gewoon aangeven dat je een avondje minder werkt en dat je die avond dan gewoon voor jezelf neemt. Lekker lezen, ontspannen etc

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 27 sep 2015 - 10:43:
Ja, wat Iv zegt. En je mag je ook best een keertje ziek melden omdat je vindt dat je rust nodig hebt. Mentale gezondheid is ook gezondheid.

Rebella
Rebella

Rebella is offline

[597]
Rebella zei op 27 sep 2015 - 11:02:
En zoals hierboven duidelijk wordt, gezondheid counts. Denk aan jezelf, anders zit je in een neerwaartse spiraal.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 27 sep 2015 - 11:49:
Woa me ziek melden word hem niet. Als je bij mij op mn werk ziek wil zijn moet je bijna dood gaan Ofzo.
Maar ik hoef niet elke avond te werken, alleen wel veel. En de avonden waarop ik niet werk doe ik dingen voor school :/
Ik schrijf ook bijna niet meer om die reden.

Rebella
Rebella

Rebella is offline

[597]
Rebella zei op 27 sep 2015 - 12:22:
En je werk vindt je nog wel leuk om te doen?
Zo niet, is er dan een goeie reden om er te willen blijven? (buiten geld om)

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 27 sep 2015 - 13:08:
@Dezh, Bragi, het studentenorkest. Ze zagen wel enorm veel potentie en raadden me aan over een halfjaar weer te auditeren, maar toch.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 27 sep 2015 - 16:18:
@Jen: ik weet dat het moeilijk is om je ziek te melden bij supermarkten, maar als je je echt niet goed voelt en rust nodig hebt, mag je er best wel op staan dat je echt niet kunt komen, hoor. *aai*
@Daan: ach, Daantje, dat is vervelend *hugs* Gelukkig kun je het over een halfjaar nog eens proberen en dan is het wellicht een stuk minder eng omdat je het al eens gedaan hebt ^^

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 27 sep 2015 - 21:20:
Thank you so much guys <3
Ik merk ook steeds meer dat ik vrijwel niet meer schrijf en dat maakt me zo verdrietig Want ik wil meer schrijven en verhalen finishen en reviseren ect.
Zelfs met een simpele huiswerkloze opleiding lukt het me niet om tijd vrij te krijgen om te schrijven :/

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 27 sep 2015 - 23:00:
Er zit altijd meer achter een opleiding dan huiswerk. Soms heb je gewoon zulke vermoeiende dagen dat je hoofd er niet naar staat, dat is heel begrijpelijk - maar daardoor niet minder irritant, natuurlijk.

Again: probeer momenten voor jezelf te creëren die echt helemaal alleen van jou zijn. Wees streng voor jezelf, schrijf het in je agenda dat je elke week tijd vrijneemt van alles. Twee, drie uurtjes kan al heel wat schelen.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20