Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » BELANGRIJKE MEDEDELING

BELANGRIJKE MEDEDELING

1 2
Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 18 okt 2015 - 13:01:
Om maar met de deur in huis te vallen: het valt ons op dat niemand meer meedoet met activiteiten. Waar voorheen bijna twintig mensen meededen met wedstrijden, weten we nu met moeite vijf mensen te strikken om mee te doen. Waar we voorheen maandelijks een handjevol inzendingen hadden voor de schrijfuitdagingen, hebben we er nu, misschien, op de valreep, twee. 500 zou een jaar geduurd moeten hebben, maar lag eigenlijk al binnen 1,5 maand stil. De RPGs bleken niet leuk genoeg om bij te houden, we hebben pas een handjevol boek SA’s binnen… Noem maar op.

Een paar jaar geleden zijn er Creabea’s in leven geroepen om deze site levend te houden. Toen had dat effect: de nieuwe activiteiten werden met enthousiasme begroet, er kwamen nieuwe mensen naar het forum en al met al hebben we het forum weten te reanimeren. Maar nu begint het toch weer dood te bloeden en wij weten niet meer wat we eraan moeten doen. Wij organiseren alle activiteiten voor jullie; als er niemand meedoet, is de lol er voor ons ook af. Daarom openen we af en toe topics om naar jullie mening te vragen: waar gaat het mis? Kosten dingen te veel tijd? Lopen er te veel dingen naast elkaar? Maar daar krijgen we nauwelijks reactie op.

We willen van jullie weten wat er mis is. Hebben jullie allemaal geen tijd meer om mee te doen aan dingen? Prima, maar dan gaan we ook niet meer al die activiteiten opzetten. Geen uitdaging meer, geen Schrijft, geen gezamenlijke NaNo… Niet als straf, maar gewoon omdat het geen nut heeft. Wij willen jullie in dit topic nog één keer aan de tand voelen over wat nou precies het probleem is en als we geen respons krijgen, dan gooien we wat ons betreft een slotje op alle activiteiten.

Jullie mods,
Bodine en Kayley



YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 18 okt 2015 - 19:47:
Well, Hussie, with al due respect, wij doen alles wat we hier doen voor jullie. We organiseren de wedstrijd niet voor onszelf, we organiseren Schrijft niet voor onszelf, RPG's niet, wedstrijden niet, nada. Maar jij suggereert nu dus dat we maar beter niet meer kunnen vragen naar jullie mening, over wat wij voor jullie organiseren, omdat het jou teveel tijd kost om daarop te reageren? Dan kunnen we de activiteiten nooit afstemmen op wat de deelnemers willen en loopt alles alleen maar meer in de soep.
Naar mijn mening. Niet naar die van andere mensen. Als andere het wel willen. Dan is dat helemaal prima. Alleen ik zelf hoef niet zo per de overal aan mee te doen.

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 19 okt 2015 - 1:11:
Ik ben lately echt vreselijk qua inleveren, tijd, school e.d. maar dat het nu minder gaat met iedereen komt door tijd van het jaar denk ik (tentamens blablabla) en ik zou het heel jammer vinden als jullie ineens helemaal stoppen omdat het nu minder gaat
Ik vind activiteiten heel leuk namelijk. (Niet alle, leest vind ik persoonlijk bijv niks aan) maar well - bijna alles.

Ik wil wel uitgebreid feedback geven hoor. Morgen, nu zit ik op telefoon want omw home.

williewortel
williewortel

williewortel is offline

[315]
williewortel zei op 1 dec 2015 - 16:16:
Ik red het niet qua tijd. Ik doe dit jaar eindexamen dus ben daar heel druk mee. Ik zit zelf ook al een tijdje in een flinke depressie, daar moet ik eerst uitkomen.

Ik wil best meedoen met de schrijfwedstrijden, maar ik heb meestal geen inspiratie voor het onderwerp of ik heb de tijd niet, of ik schrijf wat lelijks op.

Maar ik zal zodra ik mijn vrije tijd meer heb, actiever worden hier op FF, want dit blijft mijn favo site!!!



1 2