Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Antwerpenmeeting

Antwerpenmeeting

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 20 okt 2015 - 21:06:
Hoezee ende hoera, laten we er hier nog eens een van houden.
Uit het whatsappgesprek bleek dat we elkaars lelijke gezichten nog eens willen zien, elkaar willen doof praten en giechelen, mogelijk zelfs verdrinken in gezamenlijk theedrinken. En aangezien ik maar een nederig slaafje van de massa ben, hierbij een topic!

Waar en wanneer
28 december, in Antwerpen [België].
Tussen 12 en 1 afspreken bovenaan de roltrappen.

Wie
- Bo
- Dezh
- Iv
- Jess
- Juul
- Kayley
- Vera



Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 25 okt 2015 - 11:30:
OHJA invullen! Moet ik nog even doen!
@Dezh het is duurder

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 25 okt 2015 - 11:35:
Ik ga niet in het weekend. Can't afford atm.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 25 okt 2015 - 12:32:
Ik denk niet dat ik mee kan in dat geval. Het ik like onmogelijk om vrij te vragen op mn werk en ik heb al 1 dag vrij gevraagd.
Maar kerstvakantie is toch geen gratis OV? Want in dat geval kan ik op het laatste moment nog beslissen of ik meega *als ik niet ingeroosterd ben*

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 25 okt 2015 - 12:32:
Jawel.

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 25 okt 2015 - 12:41:
@Kay nvm, zo bedoelde ik het niet.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 25 okt 2015 - 12:46:
Wat bedoel je dan wel? Heb je een legit excuus waardoor jij niet kan doen wat Kay heeft gedaan?

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 25 okt 2015 - 12:48:
Echtwaar OMG. Nou wat ik zeg dan: ik laat jullie ong een week van te voren weten of ik kom Xp

En really come in guys, moet dit? Als Cyn niet zo ver wil reizen dan niet toch?

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 25 okt 2015 - 13:05:
@Jen: nou, prima als ze niet ver wil reizen.

Niet dat dat een excuus zou moeten zijn, want ik heb 't ook niet op ver reizen en ik doe het altijd om naar meetings in Nederland te komen.
Maar als ze het er niet voor over heeft, dat ze het dan gewoon zegt.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 25 okt 2015 - 15:10:
Jen heeft wel een punt, guys. Jullie klinken weer heel aanvallend, of jullie het nu zo bedoelen of niet. Niet iedereen is hetzelfde en Cyn heeft vast haar eigen redenen.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 25 okt 2015 - 15:33:
Well, niet om 't een of 't ander, maar het is heel rot om te horen, "nou, jij mag wel geld en tijd neerleggen om mij te komen ontmoeten, maar voor jou ga 'k echt niet een hele eindje op de trein zitten".
Maar als Cyn het te ver vindt reizen, dan is het natuurlijk haar recht dat te vinden.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 25 okt 2015 - 15:39:
Dat is de subtext die jij hoort, Kay, niet wat Cyn heeft gezegd en ongetwijfeld ook niet wat ze bedoelt. En natuurlijk heb je dan het recht om te vragen wat haar redenen zijn, want ik begrijp heus wel dat je het vervelend vindt, maar dat kan ook op een iets vriendelijkere toon. We're supposed to be understanding here.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 25 okt 2015 - 15:47:
Ik ging het eerst zelfs niet zeggen, toen wilde ik haar er alleen op wijzen dat Dare's bericht kopiëren een beetje tactloos is omdat Dare wel legit dingen heeft waardoor ze lange reizen niet zo aankan.
Verder ben 'k heel understanding, denk ik.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 25 okt 2015 - 15:51:
Nee, daar ben ik het mee eens, dat het kopiëren een beetje onhandig was, maar het kan heel goed dat Cyn ook legit redenen heeft waar wij niets vanaf weten.

En nu gaan we allemaal handjes (of vorkjes ) vasthouden en braaf de doodle invullen als je dat nog niet hebt gedaan en zo snel mogelijk een datum prikken. (:

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 25 okt 2015 - 16:20:
*je moet mijn doodle dingen dan maar even wegdenken...*

Rebella
Rebella

Rebella is offline

[597]
Rebella zei op 25 okt 2015 - 16:27:
Zo jammer... maar waarschijnlijk kan ik niet komen deze keer...
a) ik zit krap bij kas b) ik ben (waarschijnlijk) met Oud en Nieuw niet thuis c) De kerstdagen met familie (plus (waarschijnlijk de 27e) d)de 20/21 naar een festival (nog geen kaartjes, maar al wel afgesproken) plus dat ik ook gewoon dingen als schoolwerk enzo heb... #vakantie
Het klinkt voor mij heel...cliché om deze excuses te geven... maar he... ik baal!
Hopelijk de volgende keer?
I hope you've fun guys!



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10