Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #249

Offtopic #249

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 19 jan 2016 - 18:55:
Barst maar los.



Merula
Merula

Merula is offline

[230]
Merula zei op 3 feb 2016 - 11:19:
Jammer, Elise... Maar heb je nog een herkansing? Misschien gaat het dan beter en heb je meer tijd om te leren.
En Vera, zoals ik het lees, was het toch wel gebeurd. Als jij er niet afviel, was er wel een ander afgevallen. Het komt niet door jou. Misschien is het paard gelukkiger bij iemand die niet hoeft te rijden en houdt van longeren of zo... Maar ik zou me ook wel rot voelen, denk ik... Niet te hard gevallen?

RivLovee
RivLovee

RivLovee is offline

[626]
RivLovee zei op 3 feb 2016 - 12:12:
Misschien lichte hersenschudding, daarom zit ik ook thuis. Mijn ouders hebben allebei de fout een keer gemaakt dat toen ze hun hersenen gebutst hadden meteen weer alles te doen en nog verschrikkelijk lang pijn hadden. Verder een paar bulten en blauwe plekken, maar gelukkig niets gebroken.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 3 feb 2016 - 12:28:
Jij bent niet de druppel tho. Als ze al zo vaak iemand eraf heeft gegooid en ze hebben gezegd dat ze het nog even aankijken en er vervolgens dan weer iemand afgooit dan is de maat vol. zeker als je bij deze val echt gewond bent. Een hersenschudding is niet niks, dus kan best dat ze nu hebben gedacht van nu is het klaar. Daar hoef je je echt niet schuldig over te voelen.

Hopelijk gaat het beter met haar als ze een eigenaar heeft

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 3 feb 2016 - 14:52:
^ precies dat. Tenzij je iets deed om haar te provoceren - wat me onwaarschijnlijk lijkt, aangezien ze dit gedrag blijkbaar bij iedereen vertoont? - was er helemaal niets jouw schuld. En beterschap! Een hersenschudding lijkt me niet fijn.

Ik heb net een gebreid vest gekocht en ik wil erin wonen.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 5 feb 2016 - 14:39:
Guuuuyyysss wat is iedereen aan het doen. Hebben jullie ook zo'n zin in het weekend :3

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 5 feb 2016 - 14:44:
Ik heb vakantie! Carnavalsgebied. Ik heb er nog minder dan niks mee, maar wel een lekker weekje vrij (en vooral leren). Straks de laatste dingen afronden voor school though.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 5 feb 2016 - 14:45:
Ik heb zo eindexamen programmeren en zodra ik thuis ben moet ik weer aan wiskunde en electronica. Wat is een weekend ook alweer? :c

@Jess: vakantie is nice, though. Jealous af. *-*

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 5 feb 2016 - 15:05:
Ik zit ook in het carnavalsgebied, dus ik heb ook vakantie.
Ben onderweg naar mijn vader tho, dat is minder.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 5 feb 2016 - 16:29:
Jaaa. Ik heb ook leuke dingen te doen. Dinsdagavond Mayday Parade, donderdag voor het eerst in jaren met Doos afspreken, maandag samen met een van m'n beste vriendinnen leren en dat is fijn want door drukte met school zien we elkaar amper. En Dyl en ik gaan wss naar zo'n vet chill onbeperkt eten restaurant hier in de buurt en t is zo lekker en jaaaa twee van m'n favoriete dingen gecombineerd.

RivLovee
RivLovee

RivLovee is offline

[626]
RivLovee zei op 5 feb 2016 - 19:56:
Weten jullie nog welke toverstok hebben op Pottermore? Ik heb hagedoor met feniks veer, 12,75 inch lang en een beetje flexibel

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 5 feb 2016 - 21:22:
Ik heb me opnieuw laten sorten en opeens zit ik in Zwadderich ._.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 5 feb 2016 - 21:25:
Ik ging van Ravenklauw naar Griffoendor. How about no. :c

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 5 feb 2016 - 21:28:
Ik ben gebleven in mijn eigen huis met mijn eigen wand. Ik zit in Griffoendor en heb een Pine wood with a Unicorn hair core 14" and Brittle flexibility.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 5 feb 2016 - 21:43:
Ik heb m'n account verwijderd en een nieuwe gemaakt waarop ik Ravenklauw als afdeling heb geclaimd, 'cause I'm just not Slytherin material.

En mijn toverstok is zwart walnoothout met feniksveer, (ongeveer) 27 centimeter en ik heb geen idee hoe je "hard flexibility" vertaalt, maar dat dus. :]

Edit: Peter heeft ook even de test gedaan en hij zit in Zwadderich, maar zelf zegt-ie in "Zwafferdich" te zitten, "de 5e afdeling voor alle swagboys - die spelen ook geen zwerkbal, maar swagbal". Welkom in mijn leven _0_

RivLovee
RivLovee

RivLovee is offline

[626]
RivLovee zei op 5 feb 2016 - 22:31:
(shhht ik kwam eerst in Ravenclaw maar ik heb ook de test opnieuw genomen)



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20