Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #249

Offtopic #249

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 19 jan 2016 - 18:55:
Barst maar los.



YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 5 feb 2016 - 23:54:
@Juul; oh my god. Is jouw vriend echt zo'n ultimate white/fuck boy?? Nee toch??

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 6 feb 2016 - 0:38:
Nee, hij bedoelde het als grap x'D

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 6 feb 2016 - 1:17:
Oh my. Ik dacht al!!

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 6 feb 2016 - 8:19:
Ik ga dit weekend werken en pws afmakwen (enkel bronnenlijst nog aanpassen) en dan pws presentatie voorbereiden

RivLovee
RivLovee

RivLovee is offline

[626]
RivLovee zei op 6 feb 2016 - 8:56:
Aannemened dat pws presentaties zijn, wanneer heb je die Iv?

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 6 feb 2016 - 12:21:
Donderdag in de allerlaaste ronde aka van 16.40 tot 17.00

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 6 feb 2016 - 12:47:
Oooh, ben benieuwd Iv! Ik zal voor je duimen.

Dit weekend is de grand slam in Parijs - dus een groot judotoernooi. Er doen altijd best veel Nederlanders mee en vaak halen we ook medailles binnen, maar ik baal bij wedstrijdjudo zo van het feit dat je op straffen kunt winnen. Je kunt vier shido's (strafpunten) krijgen, en dan is de wedstrijd voorbij en wint ke tegenstander met ippon (hoogst mogelijke score). Die shido's krijg je voor bijvoorbeeld passief judo, meteen onder de band pakken etc etc. En ik snap heus datje niet teveel strafbare dingen mag en kunt doen in een wedstrijd, maar het lijkt me zo niet leuk om op die manier te winnen. Als ik ippon zou scoren, zou ik het alleen willen omdat ik m'n tegenstander vol op z'n rug gooi of m'n houdgreep lang genoeg vasthoud of dat de tegenstander afklopt bij Eem armklem of verwurging. /rant

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 6 feb 2016 - 12:53:
@Iv goodluck Maar volgensmij heb je je wel goed voorbereid niet?
@Jess dat is ook niet zo'n leuke manier van winnen tbh. Ik zou me dan nog steeds geen winnaar voelen :/
Maar helpt het ook? Ik bedoel worden er ook minder strafbare dingen gedaan?

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 6 feb 2016 - 13:06:
Idunno really, doubt it. Het shidosysteem is wss al bijna net zo oud als wedstrijdjudo zelf. En vaak wordt er achteraf door de judoka ook gezegd van "ja en toen greep ik meteen onder z'n band en dat was gewoon een domme fout", maar ik denk dat je op dat moment alleen denkt aan de beste manier je tegenstander op z'n rug te mieteren en dus minder stilstaat bij die dingen

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 9 feb 2016 - 12:37:
Ik vind het nog steeds zo raar dat de cafetaria van de psychologiefaculteit duurder is dan die van de letterenfaculteit. Like. Zelfde uni, zelfde cateraar. What.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 9 feb 2016 - 14:26:
Wat is dat voor raar iets??!! Volgens mij mag dat helemaal niet eens.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 9 feb 2016 - 14:28:
Dan vraag ik me nu wel af of er ook een verschil is tussen de cafetaria bij ons en die van de HAN, want dat is voor zover ik weet ook dezelfde cateraar :'

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 9 feb 2016 - 15:55:
Bij ons op de uni is dat ook + de koffieprijzen zijn overal anders. En rare dingen met thee. In het ene café betaal je voor het zakje en is het water gratis (en kun je dus gewoon zelf een zakje meenemen van huis en dan gratis heet water scoren), bij het andere betaal je voor het water en kun je de zakjes gratis meenemen. [En dus zijn er ook profiteurs die de hele campus overlopen om ergens een gratis theezakje te halen en vervolgens gratis heet water te halen.]
Maar ja. Vage unishit.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 10 feb 2016 - 17:59:
ik ben kaartjes aan het maken voor pws morgen and i forgot hoe ontspannend het is om met je handen te werken

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 10 feb 2016 - 20:02:
Ik had eerst plannen om naar Mayday Parade te gaan en toen kon de vriendin met wie ik ging niet meer en toen dacht ik ook van oke laat maar. Dus ik zou gister met Tuyet afspreken, die had ineens geen zin. Ik zou vandaag samen met Dylan doorbrengen maar toen zei ie dat maandag af want z'n beste vriend kon alleen vandaag en nu voel ik me vet rot want heel vaal als ik ergens naar uit kijk komen er dingen tussen of gaat het niet door. En sure ik zie Dylan zaterdag en zondag ook maar toch. Het is nooit leuk om afgezegd te worden. Als ik al plannen heb doe ik er alles aan die door te laten gaan, ongeacht wie ook iets op die dag wil doen. Nu bestaat m'n vakantie tot nu toe alleen uit leren.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20