Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » brave kindjes hier, of niet?

brave kindjes hier, of niet?

1 2 3 4 5 6 7 8 9
SuicideScars
SuicideScars

SuicideScars is offline

[89]
SuicideScars zei op 14 maart 2009 - 14:43:
Wat is het ergste dat je al hebt gedaan, iets wat je ouders totaal niet mogen weten?



TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 15 maart 2009 - 21:35:
(...)
maar ik vin da dat ook wel opvalt :'
dus tis raar da ze het ni zien

Valt niet op [:
Zit of mn mouw, of mn zweetbandje voor ^^

JoyceLoveTom
JoyceLoveTom

JoyceLoveTom is offline

[51]
JoyceLoveTom zei op 15 maart 2009 - 23:42:
nou gerookt, zeggen dat ik in het dorp blijf en toch 2 dorpen verder zowat gaan, en iets wat ik liever hier niet wil vertellen waarvan 'vriendinnen' van mij het wel weten en nu ineens tegen iedereen het gaan lopen vertellen, een feest gegeven bij vriendinnen thuis en alcohol zitten drinken nou als ze dat weten dan kan ik alvast beter nu beginnen te rennen, verder weet ik het even niet meer als ik er op kom zal ik het nog zeggen

elmokid
elmokid

elmokid is offline

[7]
elmokid zei op 16 maart 2009 - 18:16:
ik heb een tijdje gerookt,geld van me pa gejat .

BlackDahlia
BlackDahlia is offline

[102]
BlackDahlia zei op 16 maart 2009 - 18:23:
Waterpijp roken, sigaretten (af en toe, als Elisaatje deelt ^^), op vakantie in Ghana drie jongens gekust in de disco (weet mn zus zelfs niet, wees vereerd dat ik dit met jullie deel), ingebroken in een leegstaand huis, zeggen dat ik bij een vriendin ging logeren om naar de tmf-awards te gaan, gespijbeld (hééél vaak, onder andere op 030308 om TH te gaan zien), een one-night-stand gehad met een vriend (ze kennen hem, mogen ze nevernooit weten!), en binnenkort mss een piercing... Oh ja, en Elisa heeft een vriend die een keertje LSD voor ons wil regelen ^^

Jaaaahh braaf meisje hoor (a)

Sodeju Oo Nu voel ik me al helemaal een heilig boontje :'D -trots-

SuicideScars
SuicideScars

SuicideScars is offline

[89]
SuicideScars zei op 16 maart 2009 - 18:43:
nou gerookt, zeggen dat ik in het dorp blijf en toch 2 dorpen verder zowat gaan, en iets wat ik liever hier niet wil vertellen waarvan 'vriendinnen' van mij het wel weten en nu ineens tegen iedereen het gaan lopen vertellen, een feest gegeven bij vriendinnen thuis en alcohol zitten drinken nou als ze dat weten dan kan ik alvast beter nu beginnen te rennen, verder weet ik het even niet meer als ik er op kom zal ik het nog zeggen

roken, en ergens anders naartoe gaan ipv waar ge hebt gezegd, en alcohol gdronke is toch ni erg ? :'

KussMich
KussMich is offline

[4]
KussMich zei op 18 maart 2009 - 21:31:
Bwa, ik ben eigenlijk ook een heel braaf meisje Ik heb 1x geld gejat van mijn moeder omdat ik 5 euro tekort kwam voor een CD. Dat vond ik neit zo leuk Maarja, die 5 euro vielen niet eens op...

Enneuh... Ik heb weleens gespijbeld, maar dat was vanwege aanpassingsproblemen (was eerste jaar op middelbare school)

Uhm... Er was nog iets Daar kwam ik aan het begin van dit bericht voor, maar ben het alweer vergeten Hmm, best erg

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 23 maart 2009 - 20:16:
(...)
Biatch.. waar ga je die zetten???
Je tong? =D

Weet nog niet, als ik ga slissen valt het sowieso op... ><
Het moet er één zijn die ik makkelijk kan uithalen en waarbij het gaatje niet te erg opvalt.
Lip vind ik ook wel mooi, maar dat heeft iedereen tegenwoordig...
Een septum lijkt me te pijnlijk...
Navel wil ik niet...
Apffffffff!!

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 28 maart 2009 - 19:33:
Ohjoooo, ik heb een aanvulling!
Heb vandaag 187 per uur gereden op de snelweg! Met mijn arme rammelende C2'tje... Boo-ya!
Niet zozeer stout als gewoon gestoord...

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 11 mei 2009 - 21:42:
Ik ben ook al zo braaf.
Naja, ik heb wel eens alcohol gedronken, maar dat vonden mijn ouders niet eens erg
En ik rook niet, geen drugs. Geen rare dingen met jongens

Nouja, ze weten niet dat ik tegenwoordig echt helemaal niks meer voor school doe.
Ze denken dat ik nog steeds braaf al mijn huiswerk maak XD Naïefelingen zijn het ook.

En ze weten niet dat ik verliefd ben op die ene jongen XD Maar dat hoeven ze ook niet te weten, hoewel mijn moeder het niet eens erg zou vinden. Ze vind hem heel erg aardig, lief en beleefd o.O

BABBELICIOUS
BABBELICIOUS

BABBELICIOUS is offline

[2203]
BABBELICIOUS zei op 12 mei 2009 - 7:00:
ehm.

naar amsterdam geweest met vriendin toen ik zei dt ik bij haar ging slapen.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 19 okt 2010 - 13:36:
Update:
Ik heb inmiddels een tepelpiercing, een tattoo op mijn heup, ik rook, ik heb een nachtje voor de deuren van Vorst geslapen, ik heb LSD genomen, en ik vergeet er vast nog een pak... x)

*topics schoppen is leuk, laat me!*

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 19 okt 2010 - 13:38:
Ik ben stiekem, heel stiekem dus al eens dronken geweest.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 19 okt 2010 - 13:49:
Mijn ouders weten volgens mij gewoon alles. o.o
Ik ben eigenlijk gewoon heel braaf. x:

NovaFlowne
NovaFlowne

NovaFlowne is offline

[1453]
NovaFlowne zei op 19 okt 2010 - 15:22:
God, ik heb geen idee. :'
Er zijn zoveel dingen waarvan mijn ouders niets afweten, maar dat zijn niet echt hele erge dingen, of zo. Maar ik ben best wel een heilige. :a

Freaking
Freaking

Freaking is offline

[333]
Freaking zei op 19 okt 2010 - 15:25:
Ik rook (Ook wiet en hasj, maar niet zo vaak), kom wekelijks dronken/stoned/stronken thuis, sneak 's nachts weg, spijbel, mn ma weet zo goed als de helft niet wat ik uitspook, Ik blij bij iemand 'slapen' en ondertussen zijn we in A'dam, stomdronken. 's weekends komen er wel een vrienden slapen, of slaap ik bij hen (me ma is 's weekends bij haar vriend)

Ik geniet best wel van het leven ^^



1 2 3 4 5 6 7 8 9