Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » brave kindjes hier, of niet?

brave kindjes hier, of niet?

1 2 3 4 5 6 7 8 9
SuicideScars
SuicideScars

SuicideScars is offline

[89]
SuicideScars zei op 14 maart 2009 - 14:43:
Wat is het ergste dat je al hebt gedaan, iets wat je ouders totaal niet mogen weten?



Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 19 okt 2010 - 16:14:
Uh, wow, ik voel me ontzettend braaf nu... ik spijbel alleen en ik heb ooit eens mijn ouders wijsgemaakt dat ik goede cijfers had en mijn schoolwerk goed deed, jezus, wat kreeg ik een uitbrander toen ik voor alles een één bleek te hebben. Maar verder, nee, ik ben best wel heel erg braaf. :x

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 19 okt 2010 - 16:15:
Hoe krijgen jullie het voor elkaar om te spijbellen, bij mij op school is dat onmogelijk. o.o

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 19 okt 2010 - 16:16:
Hoe krijgen jullie het voor elkaar om te spijbellen, bij mij op school is dat onmogelijk. o.o

O_O?
Het is facking makkelijk. Gewoon tegen mama zeggen dat ze je ziek moet melden.
Nee, ik spijbel nooit. Echt niet. Maar het is wel heel makkelijk.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 19 okt 2010 - 16:17:
Ja zo is het makkelijk. Alleen zegmaar, dan moet ik me ook ziek gaan gedragen. En kan je niet gewoon de stad in enzo ;3

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 19 okt 2010 - 16:19:
Spijbelen is makkelijk. Mijn school heeft een 'geweldig' spijbelbeleid, want ik zit af en toe thuis zonder het te melden en zonder problemen te krijgen.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 19 okt 2010 - 16:26:
Hoe krijgen jullie het voor elkaar om te spijbellen, bij mij op school is dat onmogelijk. o.o
Hier in Spanje is het nog makkelijker, gewoon niet in de klas komen opdagen, naar de patio (het buitengedeelte) gaan, over het hek klimmen en de hort op gaan.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 19 okt 2010 - 16:28:
(...)Hier in Spanje is het nog makkelijker, gewoon niet in de klas komen opdagen, naar de patio (het buitengedeelte) gaan, over het hek klimmen en de hort op gaan.


Hoef je alleen maar in de hal te melden of zo? XD

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 19 okt 2010 - 16:37:
(...)

Hoef je alleen maar in de hal te melden of zo? XD
Nee, de leraren gaan gewoon per klas de klassenlijst af, ben je er niet, nou ja, dan ben je er niet. Het staat wel op je rapport, maar dan kan je altijd nog zeggen dat de PDA's (zakcomputerjes waar alle info over de klas in staat voor de leraren) die dag niet werkten (echt, dat geloven ze).

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 19 okt 2010 - 17:04:
o__o
Ik wil daar wonen! <3

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 19 okt 2010 - 17:06:
Ehm. Niet echt. Volgens mij ben ik best braaf? Nja. ;x

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 19 okt 2010 - 17:25:
Ik ben eigenlijk ook best braaf. Eén keer waterpijp zonder dat ze het weet, nuja. Er stonden foto's op Joliens Facebook, dus het is nog maar de vraag of mijn moeder het eigenlijk nog steeds niet weet.
Spijbelen doe ik eigenlijk bijna nooit. Ofwel fake-ziek, ofwel voor tickets te kunnen bestellen voor Lady GaGa, maar in beide gevallen wist ze dat gewoon.
Dus nja.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 19 okt 2010 - 17:34:
Bij ons op school is het vrijwel onmogelijk om te spijbelen, tenzij je natuurlijk zegt dat je ziek bent.
Hoewel- in de bovenbouw lijkt het opeens veel makkelijker om na het tweede uur gewoon niet te komen opdagen. Toch ga ik het denk ik niet proberen. [/vind ik niet nodig]
En eh-
Jezus, ik voel me zo braaf. Ik rook niet, doe geen drugs en ik heb alleen op het schoolfeest twee slokken bier van iemand gehad. Dus. Ja.
Ik heb wel een keer mijn haar zwart geverfd omdat het niet mocht van mijn ouders [daarna mocht het opeens wel], maar dat is dan ook echt alles.

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 19 okt 2010 - 17:36:
Ik ben maar een keer echt aangeschoten geweest en dat was op een feestje [:
Ik heb wel flink gespijbeld in de eerste. Omdat ik de toetsen niet wilde maken omdat ik bang was. Hee, misschien ben ik daarom wel over. Was, toen.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 19 okt 2010 - 17:36:
I know you feel, Julia. xd Ik rook ook niet, drink niet, no drugs, ik heb één keer in mijn leven gespijbeld en vond het vreselijk [het fake-ziek-zijn tel ik niet mee. x'D] en verder vertel ik mijn ouders praktisch alles wat ik doe. Dus. :x

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 19 okt 2010 - 18:08:
Drinken telt niet echt in mijn geval: ik ben 20 en ik heb geen drankprobleem, dus daar let niet echt iemand op. Zolang ik me niet in een coma zuip, that is. Mijn ouders kunnen het aan mij ook niet zien of ik dronken ben, want ik kan me best inhouden als het moet. Ik loop dus niet lallend door het huis om drie uur 's nachts of zo... Ben ook al lang genoeg in training x) Oudenaarde Bierstad!
Alleen mijn zus merkt het altijd als ik gedronken heb, en ik merk het van haar ook altijd meteen. Komen we vrijdagavond aan tafel, op café geweest, en we weten gewoon van elkaar dat we wasted zijn. En dan niet lachen. Melig in het kwadraad.
Maar ik mag nog zo scheef zijn als ik wil, je zal mij nooit, maar echt NOOIT, om welke reden ook, dronken achter het stuur krijgen. Daar ben ik panisch voor.



1 2 3 4 5 6 7 8 9