Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Wintermeeting

Wintermeeting

1 2 3 4 5 6 7 8
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 12 nov 2016 - 9:33:
Om een of andere reden willen we elkaars gezichten zien, ook al betekent dat in de klerekou naar buiten gaan.
We crazy.
Maar jullie vragen, wij openen een topic!

Wanneer?
4 januari; tussen 12 en 1 spreken we af aan de AH To Go.

Waar?
Breda.

Wie?
- Bo
- Cynthia
- Daan
- Ivana
- Jess
- Kayley
- Vera
- Wilma



Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 2 jan 2017 - 10:24:
@Jess 11:09 uit zwolle dan? of las ik het verkeerd

ben nog nooit in mij 1tje zo ver met de trein gegaan dus word wat haha

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 2 jan 2017 - 12:08:
Nee, uit Nijmegen. Hij is om 11:09 in Nijmegen. Vandaar dat ik "mijne" zeg, gezien ik in Nijmegen woon en dus vanaf daar reis. Deze vertrekt om 09:50 uit Zwolle.

En om precies te wezen, even m'n oude berichtje gekopieerd:
"Trein richting Roosendaal. Die van 09:50 als je 12:13 aankomen ok vindt. Spoor tien. Zwolle is dus t eerste station, dus misschien kun jij (afhankelijk van de drukte natuurlijk) een vierzits vinden?^^"

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 3 jan 2017 - 11:21:
Guys,mijn tante is net opgenomen in het ziekenhuis en ze heeft keelkanker, waardoor ze een apparaatje in haar keel heeft, maar nu gaat het ademen ineens niet goed dus gaan ze meteen foto's maken om te kijken of het niet naar haar longen is uitgezaaid. De uitslag zal rond vanavond komen, dus het hangt daar nog even vanaf of ik morgen ga komen, want als het wel slecht is wil ik naar haar toe. Hoop dat jullie dat begrijpen...
Ik laat het vanavond weten.

edit: @Jess oke!<3

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 3 jan 2017 - 13:25:
Zo meteen blijft er niemand meer over. (':
Wel begrijpelijke redenen allemaal!

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 3 jan 2017 - 15:13:
Oh wouw Cyn wel heftig. Ik hoop dat alles goed is <3
*whispers* psst, verschuif het naar 24 januari, dan kan ik ook komen.
Grapje ^^ ik wilde jullie in ieder geval veel plezier wensen!

RivLovee
RivLovee

RivLovee is offline

[626]
RivLovee zei op 3 jan 2017 - 18:43:
Ik reis mee met Jess (en Cyn, als het goed met haar tante gaat <3).
Dit is die om 11:09am uit Nijmegen vertrekt en om 12:13 aankomt, right? Ik stap al op die trein in Zutphen (10:28pm).

Ik ben eerder altijd weg gegaan om 5 uur 's avonds, nu ga ik later weg, ik neem aan dat er ergens iets gegeten word voor 9:30pm??

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 3 jan 2017 - 18:52:
Jaaa! Dus 09:50 Zwolle, 10:28 Zutphen en dus 11:09 in Nijmegen. Dan komen we km 12:13 aan ja. Zin in!!

Fingers crossed voor je tante tho, Cyn.

En ja, moet makkelijk lukken voor die tijd. Denk dat mijn lichaam dat ook wel zou waarderen hahaha

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 3 jan 2017 - 19:05:
Meestal eten we rond zes uur, toch? Dus komt iig wel goed!

RivLovee
RivLovee

RivLovee is offline

[626]
RivLovee zei op 3 jan 2017 - 19:12:
Oui, thank you! Jess, ik hou contact over waar jij zit en ik heb net besloten dat ik om 9:15pm uiterlijk de trein richting Etten-Leur neem. Ik weet niet tot hoe laat jullie meestal nog in de stad zitten.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 3 jan 2017 - 19:32:
Ja app maar t hoeveelste treinstel ofzo of een schatting. Of duw jullie gezichten tegen het raam, aangezien ik als laatste instap. ^^

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 4 jan 2017 - 0:18:
Is lief van jullie<3
Helaas heb ik heel rotnieuws gekregen. Er zijn verschillende vlekjes gevonden op haar longen. Morgen krijgt ze een kijk operatie en mijn familie wil heel graag dat ik kom om te steunen. Het hele proces heb ik namelijk al doorstaan met papa, toen hij ziek was, dus ook voor hem is het heel zwaar. Sorry guys, maar ik ga overslaan. Het is 4,5 uur reizen voor mij en om na die tijd nog te komen heeft dan geen zin (het is om 14:00) plus ik heb mn hoofd er nu echt niet bij dus gezellig zal ik ook niet gaan zijn.
ik hoop dat er snel nog iets wordt gepland en hoop dat jullie niet boos zijn..
Het is nu gewoon echt even heel zwaar kut

RivLovee
RivLovee

RivLovee is offline

[626]
RivLovee zei op 4 jan 2017 - 8:27:
Ah Cynthia, super veel sterkte! Ik denk dat iedereen hier heel goed begrijpt dat jij niet kan, en ookal vinden we het jammer, dit is hoe het nu loopt. Goodluck <3

Ik ga nu weg (I know, early bird). Helaas heb ik geen 3G of 4G sooo als je wil overleggen kan dit via sms (want Wifi In De Trein is toch niet ideaal). Have fun, goede reis iedereen!

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 4 jan 2017 - 9:01:
Ah nee Cyn, wat rot voor je </3 We begrijpen hier allemaal wel dat je niet wilt komen. Sterkte de komende tijd <3

williewortel
williewortel

williewortel is offline

[315]
williewortel zei op 4 jan 2017 - 10:05:
Hey guys,
Ik kan niet komen. Lig al 3 dagen ziek op bed

Wens jullie veel plezier xx

Nynlufx
Nynlufx

Nynlufx is offline

[616]
Nynlufx zei op 4 jan 2017 - 11:40:
Veel plezier babes <3 <3



1 2 3 4 5 6 7 8