Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Het Concert & Festival Topic

Het Concert & Festival Topic

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 6 okt 2009 - 15:56:
Ik ben net, 3 oktober, naar Milk Inc. geweest, die was goed!
Ik wou ontzettend graag naar de MTV EMA's in Berlijn, maar dat mocht dus niet.
En het eerstvolgende concert moet die van TH zijn.



CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 6 okt 2009 - 16:32:
Ik wil naar de All-American Rejects, ik wou naar Billy Talent maar die eikels hebben afgezegd, ik moet dringend mijn ticket voor Placebo kopen, en ik ga naar Green Day *doet wave, aanbidt staanplaatsticket en zing veel te luid mee met nieuwe album*.

Waar ik al geweest ben is voor een andere keer, ik moet bijna weg.

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 6 okt 2009 - 18:54:
GREEN DAY!
Dan kan je Olivier een trap in zijn kruis geven voor mij. *wenkbrauwwiebelt* Hij gaat ook, samen met Sam en Kris. Zal hij vast niet erg vinden, hij weet wat hij gedaan heeft. 8D

AAR is maar 20 euro en het concert eindigt goed op tijd in de AB dus je kan altijd treinen!
En idd, BT zegt af, hoe kut is dat. T.T Ik zat de kalender ook te lezen van die zaal: "Billy Talent! <3333 ........ afgelast -.-"

Outrageous
Outrageous

Outrageous is offline

[38]
Outrageous zei op 6 okt 2009 - 22:35:
Ik wil naar Green Day. >: ( En ook naar Paramore.

Maar eerst ga ik op 25 Oktober nog naar Lily Allen.

En daar heb ik echt zin in! :'DDDD

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 7 okt 2009 - 3:16:
Het enige wat ik écht graag wil, is naar The White Stripes, maar dan kan ik denk ik wachten tot ik 150 ben :'[
Ik wilde ook vet graag naar Rammtein, alleen dat was te duur en ik zie mezelf liever niet in mijn eentje staan tussen grote mannen (a)

PainOfLove
PainOfLove

PainOfLove is offline

[32]
PainOfLove zei op 7 okt 2009 - 6:39:
ik wil naar Tokio Hotel x]

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 7 okt 2009 - 10:29:
Het enige wat ik écht graag wil, is naar The White Stripes, maar dan kan ik denk ik wachten tot ik 150 ben :'[
Ik wilde ook vet graag naar Rammtein, alleen dat was te duur en ik zie mezelf liever niet in mijn eentje staan tussen grote mannen (a)

Ik ga wel mee naar Rammstein! Lijkt me grappig ^^
En als ik mijn eerste miljoen heb verdiend, ga ik de White Stripes om een pivéconcertje vragen

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 7 okt 2009 - 10:30:
GREEN DAY!
Dan kan je Olivier een trap in zijn kruis geven voor mij. *wenkbrauwwiebelt* Hij gaat ook, samen met Sam en Kris. Zal hij vast niet erg vinden, hij weet wat hij gedaan heeft. 8D

AAR is maar 20 euro en het concert eindigt goed op tijd in de AB dus je kan altijd treinen!
En idd, BT zegt af, hoe kut is dat. T.T Ik zat de kalender ook te lezen van die zaal: "Billy Talent! <3333 ........ afgelast -.-"

Ga jij met de trein of heb je vervoer?
Want ik wil echt niet in m'n eentje door Brussel lopen, dat heb ik zelfs niet voor de AAR over...

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 7 okt 2009 - 10:51:
Oké, concerten die ik gezien heb...

Mijn allereerste liveconcert waren de Rolling Stones in Amsterdam. Ik was dertien, mijn ouders zijn maniakale Stones-fans en bijgevolg kan ik ongeveer al hun liedjes meezingen. We hadden een zitplaats aan de rechterkant, ongeveer halverwege in hoogte en redelijk naar voor, beste plekken waar je op kunt hopen met drie kinderen van dertien, elf en acht op sleeptouw. Daar hebben mijn pa en nonkel mij leren waven (Als ik 'nu' zeg, rechtspringen en armen omhoog!) en ben ik voor het eerst geconfronteerd met hoeveel lawaai de Arena kan maken als Mick Jagger opkomt. Fantastische show, ik kreeg het helemaal bij Paint It Black en mijn besmetting met de concertmicrobe was een feit.

Good Charlotte heb ik nog maar twee keer live gezien jammer genoeg, maar het waren twee geniale avonden. De tweede keer was in 2007, de tour van Good Morning Revival. Met mijn zusje door de AB tsjollen, de happy dance doen met een marginaal Frans wijf die mij zonder reden kwam knuffelen, tot op de derde rij geweest, moshpitje gedaan, per ongeluk iemand zijn broek bijna uitgetrokken (zusje was omgevallen in de pit en trok zich recht aan het eerste dat ze in handen kreeg, namelijk die kerel zijn broeksriem), en voor de eerste keer in mijn leven gecrowdsurft, op All Black. Heb toen een rondje om de security gerend en zo staan zwaaien en springen dat Billy naar mij knipoogde *zwijmel*.

Ehm, TMF awards 2007 waren ook fantastisch, stond helemaal vooraan bij het award-podium dus ik heb alle winnende artiesten vanop zo'n drie meter zien passeren (en ben scheel en doof getierd toen die vier Duitsers voor de zoveelste keer op moesten). Vooral Zornik was heerlijk die avond. En ik ben geknuffeld door Sean van Nailpin, maar dat was stiekem helemaal niet de bedoeling want ik kan die kerel niet af. Picture this: Sean komt sympathiek doen en handjes geven op de eerste rij, alle meisjes om mij heen worden hysterisch en ik sta gewoon stil, komt hij mij knuffelen! Ieuw. Ik ben nog steeds in behandeling. Oh ja, en ik ben ziek geworden door niet te eten en niet te drinken, maar die jonge gast van de security had mij graag, dus hij heeft me uit het publiek gehaald nadat hij beloofde me daarna weer op dezelfde plek terug te zetten. Dus ik eruit, hij met mij naar de kant, zegt 'Loop maar door.' Dus ik loop door, ineens springt er een gast voor mij: 'Mag ik uw pasje aub?' Ik snap er niks van, tot ik langs die gast heen kijk en Zornik zie zitten. Ik stond in de VIP en ik wist het niet. Slim hoor. Anyway, glas water en druivesuiker gekregen, en weer op tijd op mijn plek om TH te zien optreden. I rule.

De dag na de TMF-awards stonden diezelfde vier Duitsers in Vorst, ben ik ook heengeweest. Met Erin nog van een muurtje gesprongen en heel mijn rug geschaafd om toch maar op de staanplaatsen te komen, maar het optreden was het allemaal waard. Heb me ook ziekgelachen met al die dertienjarigen die in beha rondliepen terwijl ze eigenlijk helemaal niks hadden om erin te stoppen. Leedvermaak is fun.

Drie maart, weer naar Vorst. Om half elf gaan aanschuiven, toen het concert begon door het publiek gaan stampen, een klein meisje van de vertrappeldood gered (da's een ander verhaal) en op de tweede rij terechtgekomen, waar een bepaalde zanger met geëlectrocuteerd haar breed grijnzend voor mij op zijn knieën is gaan zitten tijdens het zingen van Ich Bin Nich Ich, en wat mij een overenthousiaste wurgknuffel van de onbekende jongedame naast mij opleverde (Omg, dat was naar jou! Aaaaaaahh!) Oh, en Reden was mijn favoriete nummer van de avond, omdat de sexy bassist toen vlak voor mijn neus stond... ^^

En één van mijn favoriete optredens ooit: Flogging Molly. Ierse punkfolk, beter wordt het gewoon niet. Met Jolien, Elisa, Daf en mijn zusje naar de AB (beste zaal ever trouwens), op het middenplein, op de eerste en tweede rij geraakt. Hele optreden lang één grote moshpit, dwaze crowdsurfers in mijn nek gekregen, vollembak meebrullen, plectrum van de banjospeler gevangen (feest!), geknuffeld door abnormaal knappe dreadlockjongen (nog meer feest!), en naar huis met een shirt dat doorweekt was van het zweet, waarvan ongeveer driekwart niet eens van mij was. God, I love punkshows ^^

Ziezo, een greep uit mijn favorieten. En ja, ik sta ongezond vaak vooraan bij optredens. Het is een combinatie van karma en talent

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 7 okt 2009 - 11:30:
(...)
Ga jij met de trein of heb je vervoer?
Want ik wil echt niet in m'n eentje door Brussel lopen, dat heb ik zelfs niet voor de AAR over...
Ik ga met de trein, mee met een meisje dat de weg van het station naar de AB via de metro uit haar hoofd kent. Heel misschien gaat een vriendin van me ook nog mee, maar vervoer terug heeft zij wél (plaatsje in auto ex, maar ook alleen maar terug en niet heen?).

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 7 okt 2009 - 13:34:
Dorien, ik heb me platgelachen om jouw beschrijvingen x'D
En ik ben nog nooit van mijn leven naar een concert geweest

UnknownRiot
UnknownRiot

UnknownRiot is offline

[1054]
UnknownRiot zei op 7 okt 2009 - 14:51:
Ik ga miss naar Bring me the horizon ;D
Als dat door gaat.. Oo I hope so..

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 7 okt 2009 - 17:36:
(...)
Ik ga wel mee naar Rammstein! Lijkt me grappig ^^
En als ik mijn eerste miljoen heb verdiend, ga ik de White Stripes om een pivéconcertje vragen

Dan val ik flauw.

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 7 okt 2009 - 21:14:
Eerste concert was toen ik in de brugklas zat. Maria Mena . Ik had zitplekken en werd halfdood door het lawaai aan het eind, maar goed. Als 12-jarige had ik mijn eerste concert meegemaakt.

Daarna kwam Tokio Hotel, 14 juni. In 2008, toen was ik 13, bijna 14. Best wel goede plekken. Mijn eerste concert waarbij ik sprong, gilde en hyperactief was.

Daarna kwam Simple Plan 5 november 2008. We hadden rolstoelplekken, want een vriendin van mij was twee dagen daarvoor in een rolstoel terecht gekomen. Heerlijk om langs die eindeloze rij te kunnen lopen. We gingen langs backstage om bij onze plekken te komen^^ Op de terugweg naar buiten zijn we toen nog Zebrahead tegengekomen. En mensen, backstage is vooral heel veel deuren

Daarna kwam Paul Carack. XD Best wel droog. Volgens mij was ik de enige onder de 30 jaar oud in die zaal. Maar mijn vader had twee kaartjes en vroeg of ik meeging, waarom niet XD? Het was best wel leuk, en ik stond helemaal vooraan^^

En daarna kwam McFly, 20 september 2009, als ik het goed heb. 3e rij , en ik vond het voorprogramma ook heel erg leuk. Dus ik kwam doodmoe die zaal uit XD veel gegild , veel hyperheid, en ik was zeiknat van al het water uit de flesjes van de bandleden. Naast me ontstond een heel gevecht om een handdoek XD

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 7 okt 2009 - 21:24:
Mijn eerste concert was vlak voor deze zomervakantie, op 10 juli 2009. En ik liep er al sinds februari hyperactief over te doen. Het was van Cinema Bizarre en al met al was het geweldig. En als je daarbij telt dat Destine het voorprogramma was, kom je uit op nog geweldiger.

En het tweede concert is een paar weken geleden, op 22 september. En ook dit concert was van Cinema Bizarre. Het was nog veel leuker dan het eerste concert. Wat overigens niet alleen te maken had dat ik en Elisa nu op de derde rij stonden in plaats van een van de achterste rijen.
Tel daar weer een geweldig voorprogramma - Blowsight - bij op en je hebt een tweede, meer dan dubbelgeweldig concert!

Tot zo ver mijn concertgeschiedenis.
Ik wil in december (de 18e) heel graag naar Blessthefall! *kijkt rond* Who else?

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 7 okt 2009 - 21:31:
DESTINE WAS OOK VOORPRROGRAMA MCFLY XD



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10