Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Vragenlijst

Vragenlijst

1 2
CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 9 jan 2010 - 15:13:
[Nieuw topic, getsjoept van een ander FF-forum en lichtjes aangepast]

1. Hoe lang schrijf je al fanfictions?
2. Waarom fanfiction?
3. Over welk onderwerp [band/boek/serie] schrijf je het meest?
4. In welk lettertype schrijf je?
5. Lees je zelf ook veel verhalen fanfics, en op welke sites?
6. Schrijf je meteen op pc of werk je ook op papier?
7. Welke thema's spreken je het meest aan?
8. Geef je zelf veel comments op andere verhalen, of ben je eerder een stille lezer?
9. Krijg je liever opbouwende kritiek of heb je liever de reactie 'leuk, verder'?
10. Wat vind je je beste verhaal tot nu toe?
11. Wie vind je hier een goede schrijver?
12. Wat is de mooiste fanfic die je ooit hebt gelezen?



xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 9 jan 2010 - 15:20:
1. Hoe lang schrijf je al fanfictions? Sinds juli 2008.
2. Waarom fanfiction? Omdat ik dan al mijn fantasie kan uitleven op mijn favoriete celebs (;
3. Over welk onderwerp [band/boek/serie] schrijf je het meest? Tokio Hotel (goh, dat had nog niemand hier door xd)
4. In welk lettertype schrijf je? Trebuchet MS, lettergrootte 10 (;
5. Lees je zelf ook veel verhalen fanfics, en op welke sites? FanFic.nl
6. Schrijf je meteen op pc of werk je ook op papier? Allebei, meestal eerst in een schrift en dan overtypen.
7. Welke thema's spreken je het meest aan? Uhm. Geen idee xd
8. Geef je zelf veel comments op andere verhalen, of ben je eerder een stille lezer? Als ik iets volg, geef ik ook comments (;
9. Krijg je liever opbouwende kritiek of heb je liever de reactie 'leuk, verder'? Opbouwende kritiek,
10. Wat vind je je beste verhaal tot nu toe? Zomertijd.
11. Wie vind je hier een goede schrijver? Dorien *wbw* [CosmicPurple voor degenen die haar niet kennen] En Kay, Yas, Kol, Daantje, Ari, Renate, Sofie...
12. Wat is de mooiste fanfic die je ooit hebt gelezen? Teenage Wasteland.

Heh. Ik ben snel (a)

VampireFangs
VampireFangs is offline

[4445]
VampireFangs zei op 9 jan 2010 - 15:34:
1. Hoe lang schrijf je al fanfictions? Sinds ergens in 2008, zover ik nog weet.
2. Waarom fanfiction? Omdat ik mijn fantasie de vrije loop kan laten gaan, alles erin kwijt kan raken en me er helemaal in kan uitleven,en het is ook nog eens leuk.
3. Over welk onderwerp [band/boek/serie] schrijf je het meest?
Tokio Hotel ^^
4. In welk lettertype schrijf je? Eras Light ITC of Times new Roman, lettergrootte 12.
5. Lees je zelf ook veel verhalen fanfics, en op welke sites?
FanFic.nl en Quizlet.nl. Maar de verhalen op FanFic hebben meestal een hogere kwaliteit, vind ik.
6. Schrijf je meteen op pc of werk je ook op papier?
Beide,papier heb ik vaker bij de hand maar ik ben niet zo'n fan van intypen.
7. Welke thema's spreken je het meest aan? Mwa, don't know.
8. Geef je zelf veel comments op andere verhalen, of ben je eerder een stille lezer?
Ik vind dat iedere schrijver/schrijfster een reactie verdiend, als je er moeite voor hebt gedaan, in ieder geval. Dus ik lees niet graag stil. Als ik het volg, comment ik altijd.
9. Krijg je liever opbouwende kritiek of heb je liever de reactie 'leuk, verder'? Opbouwende, zeker weten.
10. Wat vind je je beste verhaal tot nu toe?
Maneschijn of Addiction, ik ben niet zo'n fan van mijn verhalen.
11. Wie vind je hier een goede schrijver? Nadezh(xNadhezda), zeker weten. En Tosca (NovaFlowne). Dorien (CosmicPurple) en Jorin (Jorinloveth), en eigenlijk vind ik er een hoop heel goed. Yasmine (TWINcest) schrijft ook geweldig^^
12. Wat is de mooiste fanfic die je ooit hebt gelezen?
Zomertijd.

AnotherZero
AnotherZero

AnotherZero is offline

[1166]
AnotherZero zei op 9 jan 2010 - 15:37:
1. Hoe lang schrijf je al fanfictions? ik heb eerlijk gezegd geen idee. Ik schreef eerst op startspot, maar daar vind je geen data terug.
2. Waarom fanfiction? omdat ik het gemakkelijker vind schrijven dan een helemaal, uit het niets beginnend verhaal. En het geeft me het gevoel dat'k toch een beetje inspraak heb in het leven van mijn 'onderwerpen'. Wat natuurlijk helemaal niet het geval is (:
3. Over welk onderwerp [band/boek/serie] schrijf je het meest? Tokio Hotel ^.^
4. In welk lettertype schrijf je? Times New Roman 12-14
5. Lees je zelf ook veel verhalen fanfics, en op welke sites? fanfic.nl
6. Schrijf je meteen op pc of werk je ook op papier? het schrijven gaat rapper op papier vind ik, maar meestal schrijf ik toch aan de pc.
7. Welke thema's spreken je het meest aan? tokiohotel , maar ook gewone verhalen, zonder beroemdheden die erin voorkomen.
8. Geef je zelf veel comments op andere verhalen, of ben je eerder een stille lezer? als ik een deeltje lees, geef ik bijna altijd een reactie. Maar ik ben niet iemand die écht veel verhalen tegerlijkertijd leest.
9. Krijg je liever opbouwende kritiek of heb je liever de reactie 'leuk, verder'? opbouwende kritiek, zolang het vriendelijk blijft.
10. Wat vind je je beste verhaal tot nu toe? ik hou van van Gone & When your heart takes over (:
11. Wie vind je hier een goede schrijver? Dorien, Sofie * dreamwriter *
12. Wat is de mooiste fanfic die je ooit hebt gelezen? Teenage Wasteland, Missing Pieces & Nothing Lasts Forever zijn toch wel mijn favorieten. De twee laatste waren zogoed als de eerste fanfics die ik las, en dankzij dezen ben ik ook gaan schrijven. * danku dorien, danku (: *

nomnom

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 9 jan 2010 - 15:55:
. Hoe lang schrijf je al fanfictions? Sjeesus, uhmm.. ergens in 2007.
2. Waarom fanfiction? De lezers en ikzelf ook kunnen zich vaak makkelijker verdiepen in een verhaal waar ze de mensen die er in zitten goed van kennen.
3. Over welk onderwerp [band/boek/serie] schrijf je het meest? Daar kom ik niet omheen: Tokio Hotel.
4. In welk lettertype schrijf je? Uhmm.. dat verschilt per verhaal.
5. Lees je zelf ook veel verhalen fanfics, en op welke sites? Ik lees die van Dorien intensief, voor de rest scharrel ik meestal wat rond, maar lees het nooit af [a]
6. Schrijf je meteen op pc of werk je ook op papier? Het liefst op mn pc, maar als ik op school ben op papier en ergens anders op mn mobiel
7. Welke thema's spreken je het meest aan? Fantasie en drama.
8. Geef je zelf veel comments op andere verhalen, of ben je eerder een stille lezer? Ik comment wat ik lees, maar zoveel lees ik niet.
9. Krijg je liever opbouwende kritiek of heb je liever de reactie 'leuk, verder'? Die 'snel verder' comments kunnen mij gestolen worden, daar heb ik echt niets aan. Opbouwende kritiek kan ik wel hebben, maar constant verbeteren hoef ik niet.
10. Wat vind je je beste verhaal tot nu toe? Dat is moeilijk. Qua personage ben ik gek op Rea, maar momenteel ben ik helemaal in de wereld van Rain en haar vampier.
11. Wie vind je hier een goede schrijver? Makkelijk: Dorien.
12. Wat is de mooiste fanfic die je ooit hebt gelezen?: Niet makkelijk: Veel van Dorien vind ik helemaal geweldig. Nothing Last Forever is een blijvertje. Voor de rest ben ik ook heel erg gek op Scar Tissue

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 9 jan 2010 - 17:33:
1. Hoe lang schrijf je al fanfictions?
Sinds begin 2009. Dus ongeveer een jaar.
2. Waarom fanfiction?
Ik had erover gehoord, en na een tijdje begonnen de ideeën te schieten.
3. Over welk onderwerp [band/boek/serie] schrijf je het meest?
Tokio Hotel&Cinema Bizarre
4. In welk lettertype schrijf je?
Trebuchet MS 11
5. Lees je zelf ook veel verhalen fanfics, en op welke sites?
Eigenlijk alleen maar hier. [en Doriens webpage]
6. Schrijf je meteen op pc of werk je ook op papier?
Beide. Ik geef de voorkeur aan een pen en een stuk papier.
7. Welke thema's spreken je het meest aan?
Pff... Weet ik niet zo.
8. Geef je zelf veel comments op andere verhalen, of ben je eerder een stille lezer?
I comment
9. Krijg je liever opbouwende kritiek of heb je liever de reactie 'leuk, verder'?
Liever opbouwende kritiek.
Dat 'leuk, verder.' vind ik best gaar.
Ik vind het totaal niet erg als iemand zegt: "He, je kan beter die zin veranderen, want zo is ie best vaag." of: "Je hebt een spelfout gemaakt."
10. Wat vind je je beste verhaal tot nu toe?
Manier van Denken.
11. Wie vind je hier een goede schrijver?
Iedereen van wie ik een verhaal lees [ga maar na].
12. Wat is de mooiste fanfic die je ooit hebt gelezen?
Missing Pieces.

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 9 jan 2010 - 18:00:
1. Hoe lang schrijf je al fanfictions?
4 april. eh. vorig jaar. ^^
2. Waarom fanfiction?
omdí¡í¡t - dat gewoon makkelijker is, want je hoeft niet meer met niets te beginen.
3. Over welk onderwerp [band/boek/serie] schrijf je het meest?
TH. 'cuz - like - infeitedoetiedereendat? ^^''
4. In welk lettertype schrijf je?
calibri. op10of11of9of8,en2alsikwildatniemandhetleest :x
5. Lees je zelf ook veel verhalen fanfics, en op welke sites?
hier.
6. Schrijf je meteen op pc of werk je ook op papier?
liever in word, maar dat kan 's nacht niet. dus. allebei. ^^''
7. Welke thema's spreken je het meest aan?
mijn hoofd zegt drama. ikweetnietwatikzelfzeg,maarikgeloofdatmijnhoofdgelijkheeft.
8. Geef je zelf veel comments op andere verhalen, of ben je eerder een stille lezer?
comments schrijven is moeilijk, maar het is leuk voor degene die het schreef. alshetgoedisreageerik. ^^
9. Krijg je liever opbouwende kritiek of heb je liever de reactie 'leuk, verder'?
dat laatste niet. in ieder geval. enopbouwendhoefthetooknietpersétezijn. alsikermaarwataanheb. nu we het hier toch over hebben - lange reacties die vertellen hoe geweldig het is zijn net zoveel waard als een stukje popcorn met ketchup. ^^''
10. Wat vind je je beste verhaal tot nu toe?
eh. eh. magikgeeneenzeggen? ^^''
11. Wie vind je hier een goede schrijver?
Do. en Dezh. en Kay. ^^''
12. Wat is de mooiste fanfic die je ooit hebt gelezen?
Schemering.

whoesj. datwasleuk. :x

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 9 jan 2010 - 19:29:
@Kol; Nee.Datmagniet O:

1. Hoe lang schrijf je al fanfictions? Mei 2009 ^^
2. Waarom fanfiction? Ehm. Wel, omdat je dan makkelijker dingen kan na gaan, en als fanzijnde is het ook gewoon leuk zegmaar ^^.
3. Over welk onderwerp [band/boek/serie] schrijf je het meest? Eh. TH >3<
4. In welk lettertype schrijf je? Trebuchet MS, 10
5. Lees je zelf ook veel verhalen fanfics, en op welke sites? Jaa, hier ^^
6. Schrijf je meteen op pc of werk je ook op papier? Allebei, omdatomdat. 'S Nachts kí¡n ik wel op de Laptop, maar dat waardeert m'n zus niet echt ^^'
7. Welke thema's spreken je het meest aan? Drama? -Evil-
8. Geef je zelf veel comments op andere verhalen, of ben je eerder een stille lezer? Ikgeefwel comments, alleen zijn ze nogal crappig ;x
9. Krijg je liever opbouwende kritiek of heb je liever de reactie 'leuk, verder'? Opbouwend, maar niet afkrakend.
10. Wat vind je je beste verhaal tot nu toe? Magikwélzeggengeen?
11. Wie vind je hier een goede schrijver? Ehm.Dat zijn er best veel, maar Do blijft het beste. Dezh en Kol zijn ook super, en Suki en Kay zijn een goed team ^^
12. Wat is de mooiste fanfic die je ooit hebt gelezen? Nothing Lasts Forever <3
En Stuck In Heaven ookwel.

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 9 jan 2010 - 19:43:
-KUCH-
datmagikwel.
en jij niet. :x
enjemagookdielaatsteregeldaarweghalen.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 9 jan 2010 - 20:20:
1. Hoe lang schrijf je al fanfictions?
13 december 2006 [feestje voor de postdatums van Quizilla]
2. Waarom fanfiction?
Waarom niet? ^^
Serieus: Ik ben ooit op Quizilla Engelstalige HP-FFs beginnen lezen, dat deed ik steeds vaker tot ik ronduit verslaafd was aan die site [en dan vooral aan de verhalen van Martika en Marisa]. Ik schreef toen ook al , maar voor mezelf. En toen Martika's verhaal stopte, ben ik uit verveling zelf een HP-FF gaan schrijven, in het Engels dan nog. Maar dat werd niks, dus toen ben ik overgeschakeld naar TH-FF. Eerst Engelstalig, en na ze een tijdje te hebben laten liggen ben ik dat verhaal gaan vertalen. Dat verhaal liep toen uit in Missing Pieces en toen is het niet meer gestopt.

3. Over welk onderwerp [band/boek/serie] schrijf je het meest?
Allemaal in koor: Tokio Hotel.
4. In welk lettertype schrijf je?
Arial 10 voor de tekst, en fantasietypes voor titels en zo.
5. Lees je zelf ook veel verhalen fanfics, en op welke sites?
Vooral op FanFic.nl, soms op Quizlet of THH, maar de kwaliteit ligt op FF véél hoger.
6. Schrijf je meteen op pc of werk je ook op papier?
Recht op de pc, ik heb een vreselijk handschrift [vraag maar aan de mensen die een kerstkaartje kregen van mij] en ik ben veel te slordig om papier bij te houden. Ik maak wel vaak schema's op papier, en ik heb een paar schriften en mappen met volgekrabbelde vodjes papier van als ik opeens een inval krijg. Die blaadjes moeten dan ook zo snel mogelijk worden ingekleefd of opgeborgen, anders ben ik het alsnog kwijt.
7. Welke thema's spreken je het meest aan?
Drama, fantasy, soms ook TC maar belangrijker is dat het origineel, geloofwaardig en goed geschreven is.
8. Geef je zelf veel comments op andere verhalen, of ben je eerder een stille lezer?
Ik moet toegeven dat ik met mijn warhoofd al eens vergeet dat ik nog ergens een comment moest zetten... Maar ik doe mijn best!
9. Krijg je liever opbouwende kritiek of heb je liever de reactie 'leuk, verder'?
Uiteraard liever een opbouwende kritiek, tenminste als het gefundeerde kritiek is. Het andere uiterste van 'snel verder' zijn de muggenzifters, en dat is net zo irri.
10. Wat vind je je beste verhaal tot nu toe?
Nothing Lasts Forever, hoewel Teenage Wasteland ook een speciaal plekje heeft nu hij afgewerkt is.
11. Wie vind je hier een goede schrijver?
Yazz, Nadezh, Zoef, Ari, Renatie, Sarah, Kay... En Stef toch ook wel ^^
12. Wat is de mooiste fanfic die je ooit hebt gelezen?
Apfoe... Ik zit een beetje vast tussen Toms Twin, Eyes of a Stranger, Vlinders en Cruel Love...

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 9 jan 2010 - 20:43:
1. Hoe lang schrijf je al fanfictions?
Sinds Augustus 2009
2. Waarom fanfiction?
Waarom ook niet? , Nee grapje
omdat het erg leuk is en een keer wat anders.
3. Over welk onderwerp [band/boek/serie] schrijf je het meest?
Tokiohotel, Vampire O.o waarom omdat het makkelijker is
en fijner is en Vampires zijn lekker!
4. In welk lettertype schrijf je?
Trebuchet MS (cursief)
5. Lees je zelf ook veel verhalen fanfics, en op welke sites?
Ik lees inderdaad FF's van deze site natuurlijk (Fanfic.nl)
6. Schrijf je meteen op pc of werk je ook op papier?
meteen op Pc want mij handschrift is scheef (letterlijk)
7. Welke thema's spreken je het meest aan?
Roman,Fantasie,Drama,Comedy
8. Geef je zelf veel comments op andere verhalen, of ben je eerder een stille lezer? Mijn Comments zijn meestal kort omdat ik bijna niks weet om
te zeggen.
9. Krijg je liever opbouwende kritiek of heb je liever de reactie 'leuk, verder'? Liever opgebouwende kritiek want, alleen het verder of wow of mooi
is gewoon verspilling van een reactie.. schrijf dan net zo goed niks
maar 3 volle zinnen lijk me nog netjes.
10. Wat vind je je beste verhaal tot nu toe?
Bite !
11. Wie vind je hier een goede schrijver?
Kayley,Yasmine,Dorien,Nadezhda,Makbule,Nicole daar lees ik het
meeste van
12. Wat is de mooiste fanfic die je ooit hebt gelezen?
Schuilen onder de regenboog !
de ere aan Dorien omdat ik dat verhaal 100x kan lezen
en het blijft mooi


KaulitzFreak
KaulitzFreak

KaulitzFreak is offline

[2731]
KaulitzFreak zei op 9 jan 2010 - 23:26:
1. Hoe lang schrijf je al fanfictions?
Ongeveer begin 2008
2. Waarom fanfiction?
Ik ben er slechts 1 keer in geslaagd een verhaal te schrijven dat geen fanfiction was, en dat trekt op niks!! WORDKILLER zou eigenleek geen fanfiction moeten zijn, maar ik kon het gewoon echt niet laten!!
3. Over welk onderwerp [band/boek/serie] schrijf je het meest?
We gaan even lekker origineel doen: Tokio Hotel (hoewel ik nu ook een House MD verzameling aan het aanleggen ben...)
4. In welk lettertype schrijf je?
Ik schrijf bijna nooit op word....
5. Lees je zelf ook veel verhalen fanfics, en op welke sites?
FanFic.nl natuurlijk!! ik volgde ook een verhaal op Quizlet dat ik zo goed vond dat ik het bleef volgen, maar dat is zo'n beetje gestopt dus heb ik dat opgegeven
6. Schrijf je meteen op pc of werk je ook op papier?
Bijna altijd op papier! Soms ook op gsm, is handig als je geen papier in de buurt hebt. Heel soms zet ik iets meteen op PC, maar dan is het ook meteen op FF en niet op Word.
7. Welke thema's spreken je het meest aan?
Het allerliefst lees en schrijf ik TC (Don't kill me!)
8. Geef je zelf veel comments op andere verhalen, of ben je eerder een stille lezer?
Ik weet hoe graag ikzelf reacties krijg, dus geef ik altijd een reactie als ik iets gelezen heb!!!
9. Krijg je liever opbouwende kritiek of heb je liever de reactie 'leuk, verder'?
Opbouwende kritiek, die probeer ik zelf ook altijd te geven, maat soms niet lukt....
10. Wat vind je je beste verhaal tot nu toe?
Op mijn Enkel voor jou leef ik (staat niet online) ben ik heel lang trots geweest...
Maar op WORDKILLER, A twincest story?!, I'm looking for myself did you see him?, Will your voice smile again? en Only you could bring me freedom ben ik heel trots
11. Wie vind je hier een goede schrijver?
IEDEREEN!! Maar ik leef toch het liefst van Dorien, Dezh, TWINcest en Kayley
12. Wat is de mooiste fanfic die je ooit hebt gelezen?
TEENAGE WASTELAND!! ZONDER TWIJFEL!!!!
Maar ook Spring nicht, Schuilen onder de regenboog en I really love to break your heart vind ik helemaal super!!!!

EmMiura
EmMiura

EmMiura is offline

[2]
EmMiura zei op 11 jan 2010 - 17:58:
1. Hoe lang schrijf je al fanfictions?
Zolang ik al huiswerk heb, dat betekent vanaf groep 5, dus laten we zeggen zo'n 9 jaar nu.
2. Waarom fanfiction?
Liever geen fanfiction, ik schrijf liever iets van mij zelf. Maar ik deed meerdere pogingen.
3. Over welk onderwerp [band/boek/serie] schrijf je het meest?
Japan
4. In welk lettertype schrijf je?
Lettertype 10
5. Lees je zelf ook veel verhalen fanfics, en op welke sites?
Ik lees vooral op Japanse sites, best grappig hoe veel mensen daar hier naar Nederland willen.
6. Schrijf je meteen op pc of werk je ook op papier?
Meestal pc, tenzij ik echt niet op de pc mag om huiswerk te maken, dan ga ik verder op papier.
7. Welke thema's spreken je het meest aan?
High-school, romantiek, drama.
8. Geef je zelf veel comments op andere verhalen, of ben je eerder een stille lezer?
Eerder een stille lezer, maar geef ook wel comments.
9. Krijg je liever opbouwende kritiek of heb je liever de reactie 'leuk, verder'?
Beide is nodig om je gemotiveerd te houden. Maar een 'leuk, verder' kan ook heel enthousiast zijn geschreven waardoor je er echt zin in krijgt.
10. Wat vind je je beste verhaal tot nu toe?
Dat is zonder twijfel For you in full blossom
11. Wie vind je hier een goede schrijver?
Ik heb veel goede gezien, maar DolphinsCry vind ik een echt goede schrijfster.
12. Wat is de mooiste fanfic die je ooit hebt gelezen?
Eeeh, moeilijk. Niet echt een favorite

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 11 jan 2010 - 18:10:
1. Hoe lang schrijf je al fanfictions? Euhm... Een tweetal jaren
2. Waarom fanfiction? Teveel fantasie, en makkelijk omdat je dan niet al de personages moet bedenken
3. Over welk onderwerp [band/boek/serie] schrijf je het meest? Tokio Hotel
4. In welk lettertype schrijf je? Verschillend
5. Lees je zelf ook veel verhalen fanfics, en op welke sites? Ik lees er niet veel, maar degene die ik lees, zijn hier op FanFic.
6. Schrijf je meteen op pc of werk je ook op papier? Op school op papier, anders meteen op pc
7. Welke thema's spreken je het meest aan? Romantiek, I guess. En Fantasy.
8. Geef je zelf veel comments op andere verhalen, of ben je eerder een stille lezer? Comments
9. Krijg je liever opbouwende kritiek of heb je liever de reactie 'leuk, verder'? Opbouwende kritiek, denk ik.
10. Wat vind je je beste verhaal tot nu toe? Last Dance
11. Wie vind je hier een goede schrijver? Nadezh, Nicole, Daniëlle en Tessa.
12. Wat is de mooiste fanfic die je ooit hebt gelezen? Tot nu toe heeft nog geen enkel verhaal me echt het 'WAUW'-gevoel gegeven, maar ik vond Zomertijd toch wel heel mooi.

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 11 jan 2010 - 18:13:
1. Hoe lang schrijf je al fanfictions? Sinds groep 6 basisschool
2. Waarom fanfiction? Geen idee
3. Over welk onderwerp [band/boek/serie] schrijf je het meest?Liefde, Romantiek en drama
4. In welk lettertype schrijf je?uuuhhmm heb een tijd met verdana geschreven, nu met calibri.
5. Lees je zelf ook veel verhalen fanfics, en op welke sites?Ja, op fanfic, Quizlet en TokioHotelHolland
6. Schrijf je meteen op pc of werk je ook op papier?Meestal meteen op computer. Af en toe nog wel eens met pen en papier, maar dat is dan alleen een hoofdstuk, geen uitwerken
7. Welke thema's spreken je het meest aan?Alles eigenlijk, zolang er maar een goede verhaallijn doorheen loopt en ik het leuk vind om te lezen..
8. Geef je zelf veel comments op andere verhalen, of ben je eerder een stille lezer?Ligt eraan, meestal geef ik wel comments als mensen dat goed vinden, anders ben ik een stille lezer.
9. Krijg je liever opbouwende kritiek of heb je liever de reactie 'leuk, verder'?Opbouwende kritiek, dan kan ik mezelf verbeteren en weten wat ik fout doe.
10. Wat vind je je beste verhaal tot nu toe?Mijn Sa De schilder en zijn meesterwerk, als ik dan toch moet kiezen x']
11. Wie vind je hier een goede schrijver? Jeetje dat zijn er veel; Dorien (CosmicPurple), Yasmine(TWINcest), Kayley (Kayley), Nadezhda (xNadezhda), Teveel namen om op te noemen (WhatWhat) en vast wel meer, maar kom er eventjes niet op
12. Wat is de mooiste fanfic die je ooit hebt gelezen?Pfff.. Kheb geen idee.. Ik vond Run Away Star heel mooi. Maar ook Schemering was prachtig. Niet te vergeten Nothing Last Forever die mooi is beschreven. Toch is Toms Twin ook wel een favoriet van me. Ik heb eigenlijk niet een mooiste er zijn zoveel mooie fanfics

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 11 jan 2010 - 18:16:
@Kay; Ik.Heb.Nu.Like.Een.Hartaanval



1 2