Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Het (anti-)schooltopic #10

Het (anti-)schooltopic #10

1 2 3 4 5 6 7 8 9
xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 29 juni 2016 - 23:05:
Voor álle schoolgerelateerde dingen die je maar kwijt wil! Van ergernissen tot trotse momentjes.



Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 3 dec 2016 - 12:42:
Een rot groepje is 1 van de vervelendste dingen van studeren vind ik.
Kan je niet overleggen met de docent?

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 4 dec 2016 - 14:16:
De docent is een hele erge voorstander van het ''eerst zelf proberen op te lossen en als het echt echt niet lukt dan naar mij komen'' Maar ja, dit is niet echt een major probleem voor hem of zo, en waarschijnlijk ligt het ook gewoon aan mijn persoonlijkheid dat ik er niet tegen kan :,)

Alsoooo, ik heb net ontdekt dat er waarschijnlijk een major fout in mijn roosterplanning dan wel cursusplanning zit en nu weet ik dus niet of ik een stuk literatuur heb voor deze week of twee stuks literatuur. Ik heb de cursuscoördinator al gemaild, maar waarschijnlijk krijg ik pas morgen antwoord ofzo. Of helemaal niet. De beste man is namelijk nogal chaotisch.

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 5 dec 2016 - 17:01:
Ik krijg morgen een cijfer terug van mijn betoog Nederlands en ik ben best nerveus. Het ging goed, maar ik sta een 8 gemiddeld en ik wil dat heel graag zo houden

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 10 dec 2016 - 23:03:
@Iv; als het een jaarproject is, heb je toch nog ruim de tijd om te wennen aan dit groepje? Misschien valt 't allemaal wel mee als jullie eenmaal bezig zijn. Ga er in elk geval niet meteen vol pessimisme aan beginnen, daar wordt 't niet beter van. (:

@Cyn; en, wat had je?

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 12 dec 2016 - 12:37:
@Dezh ik had een 7. Alleen ik baalde, vorige keer zei de docent dat ik een 9 zou hebben als ik iets zou toevoegen en ik deed het precies hetzelfde. Mijn klas vond het ook te laag (iedereen mag beoordelen) en dus gaat hij er nogmaals naar kijken.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 12 dec 2016 - 22:11:
Hoe werkt dat dan, dat je klas je ook mag beoordelen? Wel jammer dat je niet cijfer kreeg dat je verwachtte, vooral omdat je docent je dus wel het idee heeft gegeven dat je een 9 kon halen.

Ondertussen ben ik blij, want mijn colleges zijn bijna klaar, de research proposals & andere papers willen én ik heb een stageplek bij het Meertens Instituut gekregen *danst rond*

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 14 dec 2016 - 14:11:
Mijn hoorcollege van vrijdag vervalt, dus ik ben vrijdag vrij En daar ben ik best wel heel blij mee, anders had ik om negen uur op de uni moeten zijn

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 14 dec 2016 - 16:31:
Aaaaaaaye Engels luisteren met een tien gehaald [:

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 14 dec 2016 - 16:37:
Ik zei dat ik blij was, hè? Ja. Ik ben dus nu 3 presentaties tegelijk aan het voorbereiden, want ik was 2/3 vergeten en. ja. ik ga mezelf even begraven in mijn papierberg. (Naturally zit ik nu dus mijn tijd te verdoen)

@Jess: yay! :'D

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 16 dec 2016 - 19:32:
ik heb vandaag mijn laatste beroepsprestatie afgerond van mijn opleiding ^^

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 19 dec 2016 - 9:09:
We hebben het nu met onderzoek over standaarddeviatie en ik hoopte zo het nooit meer te hoeven doen, aangezien dit het begin was van mijn wiskunde drama op de HAVO. Dit filmpje is vrij duidelijk - behalve als mijn docent er telkens doorheen praat want dan ben ik mijn focus kwijt - en ik snap het nu wel iets beter dan toen, maar bah :/

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 20 dec 2016 - 21:41:
@Juul nou die vullen een papier met criteria en scores in en dat wordt door de docent meegenomen, zeg maar.
Turners out dat ik wel alsnog een 8 heb gekregen

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 21 dec 2016 - 16:10:
Ik heb net tentamen gehad en nu ben ik vrij en thank fuck dat had ik echt nodig.

Dit was trouwens m'n eerste essay tentamen en hoewel ik echt niet wist wat ik moest verwachten (lag ook aan het vak) vind ik dat ik het volgens mij toch nog best goed gedaan heb. Uitslag komt pas 17 januari, maar ik maak me er niet heel druk om.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 3 jan 2017 - 12:13:
Ik weet echt even niet meer wat ik als volgende studie wil doen en ik begin nu best in paniek te raken.

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 3 jan 2017 - 14:51:
Jen, social work op HBO aankomend september. gezellie met mij aan de Hanze
haha grapje - waar zit je over te twijfelen?



1 2 3 4 5 6 7 8 9