Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Meeting 5.2

Meeting 5.2

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 11 maart 2011 - 19:01:
Scheveningen


Scheveningen is een badplaats en stadsdeel van Den Haag [met dank aan Wikipedia] en we gaan er heen omdat een deel van Scheveningen 'Belgisch Park' heet. Nee jakkes, daarvoor gaan we niet naar daar, maar omdat het dus een badplaats is. Voor wie niet zo heel slim is: zon, zee en strand. En dat in combinatie met FanFic geeft een geniale dag.

Om naar Scheveningen te gaan, spreken we af op Den Haag Centraal. Daar zal onze gids, dé beroemde Bodine van Leeuwen ons staan opwachten om met ons de tram richting Scheveningen te nemen.
Eenmaal in Scheveningen aangekomen, is het volledig aan ons overgelaten om te zien wat we gaan doen. Natuurlijk zal zwemmen bij het programma zitten, net als zandkastelen maken [want dat moet, vind ik]. Wat we verder zullen doen, zien we dan wel, voorstellen kunnen altijd op voorhand gemaakt worden.
Misschien is het leuk om er ook een soort picknick aan vast te maken, iedereen neemt wat mee zodat we daar met z'n allen gezellig op het strand kunnen picknicken. Voor 's avonds misschien wel geld voorzien om daar iets te eten?
En dan 's avonds naar huis, afhankelijk van hoe laat iedereen thuis moet zijn.

Wanneer?

Hoe laat op Den Haag?
Ik stel tussen tien en elf voor?

Wie wil?
- Bodine
- Daniëlle
- Danique
- Dorien
- Emma
- Geesje
- Jess
- Julia
- Kayley
- Kol
- Martijn
- Mascha
- Natascha
- Rianne
- Suki
- Yara

Wie mag?
- Tessa



xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 11 maart 2011 - 19:31:
oowh Owh, en waarom deden we dat ookal weer?

veel vragen ikweet.
maar ik wil gewoon in de vakantie gewoon de tijd van mn leven hebben met jullie
en ik weet wel dat het aan de grens ligt enzo. en weerwolven van wakkerdam spelen is echt geniaal. maar ookal kom je om dat persoon te zien wil jij niet
gewoon bijv met zn alle uit ons dak gaan zoals die gent feesten
kloten in de ikea de bios a team park. zwemmen? iets! het is dan zomer.
en ja ik wil niet alleen maar de station of wat dan ook herinneren aan de meeting. ik wil zeggen YAH wij zijn daar geweest en het was a HELL OF A FUCKING DAY YEAH! want na een tijdje word iets saai en als je iets doet wat leuk blijft. dan yah yah!

dat wilde ik dus zeggen.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 11 maart 2011 - 19:33:
Ik snap je wel. Die Gentse Feesten gaan er ook komen, dat is even apart van dit.
We deden de grens omdat ik zei dat er al drie meetings in Nederland waren geweest, en nog maar eentje in België, en toen werd het dus de grens, maar op zich kan het ook gewoon in Nederland, als er binnenkort toch een meeting in België komt.
Bioscoop zou ik niet doen in de zomer, dat is beter voor als het weer niet zo heel lekker is. Zwemmen of attractiepark kan wel, maar we moeten ook rekening houden met de kosten enzo. Maar het zou wel vet zijn.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 11 maart 2011 - 19:34:
Zwemmen in de zee? *wbw*

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 11 maart 2011 - 19:35:
Zwemmen in de zee? *wbw*

Dat wou ik net zeggen! o.o

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 11 maart 2011 - 19:35:
Maar jongens, jullie willen mij niet in bikini zien. Sorry, maar echt. x.x

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 11 maart 2011 - 19:36:
Ik snap je wel. Die Gentse Feesten gaan er ook komen, dat is even apart van dit.
We deden de grens omdat ik zei dat er al drie meetings in Nederland waren geweest, en nog maar eentje in België, en toen werd het dus de grens, maar op zich kan het ook gewoon in Nederland, als er binnenkort toch een meeting in België komt.
Bioscoop zou ik niet doen in de zomer, dat is beter voor als het weer niet zo heel lekker is. Zwemmen of attractiepark kan wel, maar we moeten ook rekening houden met de kosten enzo. Maar het zou wel vet zijn.


ik noemde gewoon dingen op maar ik vind na het strand gaan niet zo slecht idee
of na het zwembad <3

Ik draag geen bikini's o.o anyways bo XD! ik doe takini's of gewoon een badpak.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 11 maart 2011 - 19:37:
@Bo: Mij ook niet. En toch ben ik gaan zwemmen met mensen van het GoGo-forum. Mensen die mij nog niet half zo goed kennen als jullie. En iedereen vertrouwt elkaar hier, dus op zich, wat is nu het probleem?
Maar op zich is strand gaan, of zwembad, of attractiepark wel leuk voor een zomermeeting.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 11 maart 2011 - 19:37:
Maar mijn badpak moet netjes blijven voor 't zwemles geven. (:

@Kay; ik wil jou anders heel graag in bikini zien *wbw* hahaha grapje. Dat klonk gewoon grappig.
Ik boei me er niet voor hoe jullie eruit zien.


Also, ja. Nee, oké.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 11 maart 2011 - 19:39:
Voilí . Dus dat is geen probleem, als we gaan zwemmen, kom jij in bikini.

Dat was trouwens inderdaad grappig. Maar waarschijnlijk ga ik deze zomer ook voor het eerst in echt een tiental jaren terug een bikini dragen. Waarschijnlijk met een zwembroek, maar /care.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 11 maart 2011 - 19:40:
Dan zou ik echt supertrots op je zijn, Kay. <3
En ach ja. Tesja en Jess hebben me in badpak gezien. Tesja, Daan en Jess in bikini. Ze leven nog, also.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 11 maart 2011 - 19:41:
Dan ga ik even wat dingen opzoeken, ik denk dat ik wel iets weet waar we heen kunnen.

En nom, ik zou dan ook trots zijn op mezelf.

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 11 maart 2011 - 19:42:
Ik in Bikini *kots* nah niks voor mij.
maar zwemmen zwemmen zwemmen<3 WHO'S WITH ME

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 11 maart 2011 - 19:47:
Is er iemand al eens in Splesj! in Hoeven geweest?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 11 maart 2011 - 19:49:
Volgens mij niet, nee.

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 11 maart 2011 - 19:49:
Is er iemand al eens in Splesj! in Hoeven geweest?


let me see how it looks like!



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11