Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » FanFic Schrijft 3

FanFic Schrijft 3

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 26 maart 2015 - 10:52:
Lieve FanFic'ers,

Nee, het is geen slechte 1-aprilgrap: het is weer tijd voor een nieuwe FanFIc Schrijft! Deze keer valt het samen met "de echte" Camp NaNo, die loopt van 1 tot en met 30 april. Je zou dus aan beide mee kunnen doen! Heb je geen zin/tijd/inspiratie om een hele maand veel te schrijven, dan kun je ook alleen meedoen aan FanFic Schrijft 3.
Om met zoveel mogelijk mensen te kunnen starten, knallen we op woensdag 1 april om acht uur 's avonds af met een grote word war. Deze zal gehouden worden in een speciaal word war topic, zodat het Schrijft topic wat overzichtelijker blijft. Vanaf dan is het een week lang flink schrijven geblazen, om uiteindelijk op woensdag 8 april, wederom om acht uur 's avonds de eindstreep te behalen.

Een week lang gaan we met zoveel mogelijk FF'ers verhalen schrijven. Je mag zelf kiezen hoeveel je schrijft, maar ons leek 7K een mooi doel; elke dag duizend woorden.
Het idee is dat je een nieuw verhaal begint, verder schrijft aan je NaNo-verhaal, óf verder schrijft aan je vorige FanFic Schrijft-verhaal. Non-fanfictie mag wel, maar het mag niet op deze site gepost worden. Fanfictie zou leuk zijn, dan kunnen de verhalen achteraf gepost en gelezen worden.

Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Ken je mensen buiten het forum (of misschien zelfs buiten de site) die wel mee zouden willen doen? Vertel ze er vooral over!

Geef een gil in dit topic als je mee wilt doen, en noem je woordendoel er ook bij als je dat al hebt besloten.

Liefs,
Bodine, Daan, Dorien, Emma en Kayley

Deelnemers
-Andrea 5k
-Bodine 3k (3027)
-Chantal 5k (5343)
-Cynthia 8k (2445)
-Daan 15k (13.224)
-Emma 3.5k (1531) Liefdevol
-Ivana 15k (15.205)
-Jennifer 5k (540)
-Jess 3k
-Kayley 5k (575)
-Lindy 5k (5066)
-Madelief 3k (2726)
-Melina 5k
-Merula 5k (3688)
-Nadja 7k
-Yara 2k (2000)
-xCalPal 6k

Gezamenlijk woordendoel
102.5k

Huidig aantal woorden
55.370

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 6 april 2015 - 21:32:
vandaag 1051
totaal 11052

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 6 april 2015 - 21:44:
Ik heb niet veel meer geschreven, want ik zit weer met mijn kies/kaak/oorpijn dingie, dus ik ga 8K niet halen. Hopelijk is het snel over en kan ik meer gaan schrijven, want NaNo, maar ik heb er vandaag nog 1100 woorden bij kunnen schrijven dus ik zit nu op 2445. (:
Ik verlaag mijn doel naar 5K, ik weet niet of dat nog mag, anders doe ik dat gewoon voor mezelf, haha.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 6 april 2015 - 21:50:
Zo, alles klopt weer. En natuurlijk mag dat, Cyn!

@Emma, ja, Jezus, de feels man. Ik wil elke keer wel verder schrijven, maar dan ben ik sad door het einde van het vorige hoofdstuk en stop ik weer. Ik probeer de hoofdstukken ook afwisselend rond Sirius en Teddy te schrijven (maar niet per se personaal vanuit die personages), want ik wil ook het verhaal erachter een beetje vertellen. Feels all around!

Mijn favoriete stuk tot nu toe:
Voor verbazing was geen tijd. Meteen draaide Sirius zich om om Remus te assisteren. Twee tegen één, en dan zelfs drie tegen één. Ze gingen dit winnen!
Misschien had Remus een milliseconde te lang naar Sirius gekeken. Misschien was hij van zijn stuk gebracht door de plotselinge groene flits. Misschien was er iets tussen Tonks en Bellatrix gebeurd. Hoe dan ook, Remus verloor zijn concentratie een fractie te lang. Het kiertje waar Dolohov de hele weg van boven naar gezocht had. Hij zag hem, en hij plantte zijn voet stevig tussen de deur. Een spreuk. Een lichtflits. Dat was alles wat nodig was.
Het was voorbij. Het laatste wat Sirius van Remus Lupin zag was de verbaasde blik in zijn ogen.

LindjeX1DX
LindjeX1DX

LindjeX1DX is offline

[842]
LindjeX1DX zei op 6 april 2015 - 22:05:
Nu erbij geschreven: 348

Totaal: 3503

Hopelijk nu nog meer bijschrijven! =)

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 6 april 2015 - 22:13:
OH btw. Eerste duizend woorden zijn geschreven. Heb vandaag even een inhaalslag gemaakt. Morgen de rest en dan moet het vast lukken. Mogelijk vannacht al 'cause I feel inspired.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 6 april 2015 - 22:18:
Lekker, Huss!

Word zegt dat ik 1569 woorden heb, btw. (:

LindjeX1DX
LindjeX1DX

LindjeX1DX is offline

[842]
LindjeX1DX zei op 6 april 2015 - 22:40:
Erbij: 238

Totaal: 3741 =)

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 7 april 2015 - 1:19:
Lekker, Huss!

Word zegt dat ik 1569 woorden heb, btw. (:
Thanks babe! Jij ook lekker bezig ook al doe je "niet" mee.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 7 april 2015 - 8:29:
Ik ga mijn best doen, maar het unileven beint vandaag weer dus ik weet niet of ik het nog ga halen.
Nog veel succes iedereen met de laatste daagjes *\0/*

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 7 april 2015 - 15:19:
Ik heb vandaag een schrijfdagje en zit net over de 10k heen
Favoriete stuk van gister:
Als ik me nu in het water zou laten vallen, zou ik dan de kracht nog hebben om te blijven drijven? Zou ik mezelf eruit kunnen halen? Zou ik dat willen? Of zou ik gewoon verzuipen. Niets doen en vallen, vallen, vallen. Dieper en dieper in een oneindig niets. Hoe anders zou dat zijn dan dit? Waarschijnlijk vooral minder pijnlijk. Hoe erg zou het zijn?
Dat zijn de dingen waar Sirius Black over nadacht aan de rand van het grote meer. Om hem heen stond de wereld in brand. De lucht, de bomen, het kasteel verderop. Maar hijzelf was niet langer vatbaar voor de vlammen. Hij was vanbinnen al helemaal uitgebrand, er was geen grammetje brandstof meer over om nieuw vuur aan te wakkeren.

(ja, dit verhaal is net zo vrolijk als het lijkt)

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 7 april 2015 - 15:30:
Woa daan ga je het op fanfic plaatsen?

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 7 april 2015 - 15:47:
Sure! Ik denk dat ik mijn eerst afmaken-dan posten policy ga doorbreken, want ik heb gemerkt dat ik heel goed op deadlines kan schrijven, dus hopelijk krijg ik hem dan af. Ik heb namelijk een beetje zitten rekenen, en volgens mij wordt hij best wel lang (in ieder geval 50k+).

Madeliefjuhh
Madeliefjuhh

Madeliefjuhh is offline

[133]
Madeliefjuhh zei op 7 april 2015 - 16:57:
Ik heb er weer wat bijgeschreven. Totaal: 1852. Nu nog verder schrijven (:
Trouwens, Chantal gefeliciteerd!

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 7 april 2015 - 21:45:
vandaag 1815
totaal 12867

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 7 april 2015 - 22:06:
Doel bereikt. Gister nacht en vandaag nog 1000 woorden geschreven. Dus 2K is in tha pocket!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11