Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Het Boekentopic

Het Boekentopic

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 27 sep 2009 - 16:16:

Voor alle aanraders en afraders, boeken die je moet lezen, lievelingsboeken, boeken die je aan iedereen wilt aansmeren, of vragen over welk boek dan ook!



En ik ben vandaag naar het Boekenfestijn in Hasselt geweest, en het was klote omdat er zoveel buggy's en kinderen rondliepen, maar ik heb een paar keer goed rondgeschopt en we kwamen aan de kassa met een winkelkarretje bomvol boeken.

En op dit moment heb ik zin om The Host te lezen van Stephenie Meyer (idd, dezelfde schrijfster die Twilight schreef, alleen is The Host prachtig).



Technicolor
Technicolor

Technicolor is offline

[160]
Technicolor zei op 31 dec 2009 - 18:03:
De kracht van vijf(ookwel The Gatekeepers genoemd) van Anthony Horowitz is ook zalig. Ik ben begonne met de derde ervan te lezen maar die was gewoon zo mooi dat ik nu dus de rest aan het lezen ben.
+In Haar Schoenen van Abby McDonald is ook super mooi
+Jaspers Vlinders van Johan Vandevelde, zalig boek heb ik 8keer gelezen

Technicolor
Technicolor

Technicolor is offline

[160]
Technicolor zei op 31 dec 2009 - 18:08:
Dreadlocks & lippenstift van Maren Stoffels
Piercings & parels
van Maren Stoffels
Cocktails en Ketchup
van Maren Stoffels
-------------------------------------------------------
Dat is een drie-boekenlang-reeksen-ding.

Sproetenliefde van Maren Stoffels
Op blote voeten
van Maren Stoffels
Die zijn ook heel mooi. -Is een beetje verslaafd aan Maren Stoffels. ;x


Op blote voeten is mooi, de rest van haar heb ik nog niet gelezen[/ik had mij voor genomen vrige week aan dreadlocks en lippenstift te beginnen maar het is er niet van gekomen]

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 16 maart 2010 - 21:21:
Omdat dit topic weer een flinke trap nodig heeft.
Ik heb dit weekend Artemis Fowl en Vlammmen gelezen (en nu haat ik Suzanne Collins omdat het derde boek nog niet uit is --', en nu lees ik Hart van inkt, door Cornelia Funke.

KaulitzFreak
KaulitzFreak

KaulitzFreak is offline

[2731]
KaulitzFreak zei op 16 maart 2010 - 22:14:
Ik heb net Red Dragon uit en ben nu in Silence of the lambs begonnen (wel in het nederlands, maar 'De schreeuw van het lam' klinkt zo idioot) van Thomas Harris (afgekort TH)

En nu heb ik op mijn nog te lezen lijstje nog staan
-Hannibal (Thomas Harris)
-De Deltadeceptie
-Het verloren symbool
(-The lost symbol) (Net al de vorige twee, Dan Brown)
-CSI Miami: Daad van terreur
-CSI: Dubbelblind
-CSI: Koudvuur
-CSI: Verboden vruchten (Net als de vorige drie, don Cortez)

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 16 maart 2010 - 22:30:
Ik heb net De Aanslag van Harry Mulisch uitgelezen en ik ben al begonnen in De ontdekking van de Hemel, ook van hem.
Morgen begin ik in Un Secret van Grimbert.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 16 maart 2010 - 22:36:
Ik heb net De Aanslag van Harry Mulisch uitgelezen en ik ben al begonnen in De ontdekking van de Hemel, ook van hem.
Morgen begin ik in Un Secret van Grimbert.


De ontdekking van de hemel, is dat niet dat boek dat je in A'dam hebt gekocht?

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 17 maart 2010 - 10:31:
Omdat dit topic weer een flinke trap nodig heeft.
Ik heb dit weekend Artemis Fowl en Vlammmen gelezen (en nu haat ik Suzanne Collins omdat het derde boek nog niet uit is --', en nu lees ik Hart van inkt, door Cornella Funke.
Cornelia, niet Cornella. Sorry, dat is mijn favoriete schrijfster. [En ik heb de Tintenserie nu in het Duits compleet! *whiii*]

Op het moment lees ik 'Wasp', van een of andere Duitser waar ik altijd de naam van vergeet ._.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 17 maart 2010 - 12:32:
(...) Cornelia, niet Cornella. Sorry, dat is mijn favoriete schrijfster. [En ik heb de Tintenserie nu in het Duits compleet! *whiii*]


Edit: Ah, ja, ik lees heel raar in het donker -als in, ziet een I aan voor een L-

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 17 maart 2010 - 12:41:
Parfum van Suskind voor de zoveelste keer aan het lezen ^^

PumpkinQueen
PumpkinQueen

PumpkinQueen is offline

[32]
PumpkinQueen zei op 17 maart 2010 - 15:05:
Op dit moment nog steeds Bram Stoker's Dracula x3 Die laatste tien pagina's krijg ik maar niet gelezen...

DreamWriter
DreamWriter

DreamWriter is offline

[395]
DreamWriter zei op 17 maart 2010 - 15:10:
*haalt er haar leesportfolio bij*
Hoge punten gescoord bij mij:
* De Boekendief - Markus Zusak [Over Liesel in de Tweede Wereldoorlog, die Speciale Boeken steelt en er zich dan aan hecht en ook een beetje over nieuwe papa's met zilveren ogen]
* De Eenzaamheid van de priemgetallen - Paulo Giordano [Over hoe eenzaamheid over alle vriendschappen een warm dekentje kan leggen]
* Oscar en oma Rozerood - Eric-Emmanuel Schmitt [Dit moet je maar lezen, ik kan het niet beschrijven]
* De Jongen in de gestreepte pyjama - John Boyle [Over foute vrienden die toch de beste zijn]
* De Schaduw van de wind - Carlos Ruí­z Zafon [Over Barcelona in de vroege 20ste eeuw, en over mijn allerliefste droomplek: Het Kerkhof der Vergeten Boeken]
* Heer Doos - Willem Van Toorn [Over hoe het einde van jouw wereld altijd het begin is van een andere]
* Mijn Stilte - Ina Vandewijer [Over hoe zwijgen over je probleem het oplost, WOII as usual^^]
* De Vrouw van de tijdreiziger - Audrey Niffenger [Over hoe liefde letterlijk geen tijd kent]
* Graz - Bart Moeyaert [Over de zielenroerselen van een apotheker- rake formuleringen, diepe woorden, schrijnende pijn]

Om even voor de verandering te zorgen: heeft iemand al "Moeders zijn gevaarlijk met messen" van Do Van Ranst gelezen?
Ik zou graag willen weten wat jullie daarvan vonden...
Want bij mij is de buis zo groot als een stadsriool.

Dikke zoen, Zoef

DreamWriter
DreamWriter

DreamWriter is offline

[395]
DreamWriter zei op 17 maart 2010 - 15:13:
Was dat even een lange lange LANGE post!

Maar dat doet er even niet toe.

Zoen, Zoef

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 17 maart 2010 - 16:03:
Ik heb zoveel zin om de hele HP serie weer te gaan lezen...

BABBELICIOUS
BABBELICIOUS

BABBELICIOUS is offline

[2203]
BABBELICIOUS zei op 17 maart 2010 - 17:53:
Er is zo'n boek dat Franklin heet, maar als je daarin begint gaat het echt nergens over.
Toch wel mooi geschreven Opzich dan...

VampireFangs
VampireFangs is offline

[4445]
VampireFangs zei op 17 maart 2010 - 19:06:
Onmogelijk verliefd van Katerina von Bedow -zoiets- is echt een afrader :x



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13