Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Het Boekentopic

Het Boekentopic

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 27 sep 2009 - 16:16:

Voor alle aanraders en afraders, boeken die je moet lezen, lievelingsboeken, boeken die je aan iedereen wilt aansmeren, of vragen over welk boek dan ook!



En ik ben vandaag naar het Boekenfestijn in Hasselt geweest, en het was klote omdat er zoveel buggy's en kinderen rondliepen, maar ik heb een paar keer goed rondgeschopt en we kwamen aan de kassa met een winkelkarretje bomvol boeken.

En op dit moment heb ik zin om The Host te lezen van Stephenie Meyer (idd, dezelfde schrijfster die Twilight schreef, alleen is The Host prachtig).



BABBELICIOUS
BABBELICIOUS

BABBELICIOUS is offline

[2203]
BABBELICIOUS zei op 18 maart 2010 - 18:51:
Ik ben wel gedoopt enzo, maar ik geloof het God schiep de Wereld verhaal gewoon niet

En mijn filosofieboek is nutteloos, dus wil iemand een keer wat kansloos' lezen, je mag het lenen x.x

VampireFangs
VampireFangs is offline

[4445]
VampireFangs zei op 18 maart 2010 - 18:58:
Ik vind filosofie leuk :x
Maar goed, ik lees in de Bijbel als zowel de Thora als Koran.
Dus, dus. *Steekt vingertje op*

En, mjee. Mijn moeder heeft mijn oude kinderboeken teruggevonden.
Helemaal uit elkaar gevallen Roald Dahl boeken als gevolg x']

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 18 maart 2010 - 18:59:
Ik vind filosofie ook leuk.
En psychologie.
Maar ik heb een afkeer van godsdienst, serieus waar, en tijdens het vak let ik dan ook nooit op. Niet dat het moeilijk is om het daarna te leren, want ik blijf er abnormaal goed in te zijn. Echt eng soms.

En ik las vroeger eigenlijk altijd bibliotheekboeken, dus die kan mijn moeder niet plots terugvinden.

OMG, ROALD DAHL<3
Ik hou van hem

BABBELICIOUS
BABBELICIOUS

BABBELICIOUS is offline

[2203]
BABBELICIOUS zei op 18 maart 2010 - 19:01:
Nee maar mijn filosofieboek is echt erg

het gaat de hele tijd over dat je niets zeker weet behalve dat je niets zeker weet, en dat je dat ook niet zeker weet omdat je niets zeker weet...
En over sneeuwballen waarvan je niet zeker weet dat ze rond en wit zijn, want je weet niets zeker.
ofzoiets.


En roald dahl is cool.

Ode aan het verhaal over een kind en een grote perzik waar ik de naam niet meer van weet maar waar ook een film van was. <3

VampireFangs
VampireFangs is offline

[4445]
VampireFangs zei op 18 maart 2010 - 19:04:
Ik let juist wel op. Nou, ik teken poppetjes, maar ik luister wel. x']
We hebben het dan meestal over zoveel meer dan enkel geloof.
Het komt meer op huis situaties en ziektes neer. Rare verband.
Maar ik heb dus een levo docente met een IQ van 0, dus ja.

Ik leer nooit voor levensbeschouwing.
Toch lukt het me altijd weer x']

Oeeh, ik heb ook heel veel van die lijsters dingen en kinderverhaaltjes en spoken boeken. x']
Wolfje Weerwolfje 8D
Roald Dahl own't 'm gewoon. Sjakkie en de chocoladen fabriek. MJEE

Tegenwoordig leen ik echter vaker bij de bieb dan dat ik ze koop x']

BABBELICIOUS
BABBELICIOUS

BABBELICIOUS is offline

[2203]
BABBELICIOUS zei op 18 maart 2010 - 19:06:
Jaaaaaaaaa. En de Grote Vriendelijke Reus is ook best cool

En ik heb ooit, toen ik nog levensbeschouwing had, een 10 gehaald door alleen maar ''Omdat God dat wil'' in te vullen. Die leraar mocht mij ^^

VampireFangs
VampireFangs is offline

[4445]
VampireFangs zei op 18 maart 2010 - 19:07:
Ik moest God gaan tekenen o_o
Maar ik zei dat ik dat niet ging doen.
En toen moest ik mijn gevoel, van als ik aan God denk tekenen.
Maar toen tekende ik dus wolken op de grond, en regendruppels naar de hemel toe. Met overal hoeden die de regendruppels opvingen. Serieus, ik wist zelf niet waar het op sloeg, maar ik kreeg een 9! XD

BABBELICIOUS
BABBELICIOUS

BABBELICIOUS is offline

[2203]
BABBELICIOUS zei op 18 maart 2010 - 19:11:
Wouw :3 Maar kunstzinnig origineel werk word meestal toch beloond Tenminste, bij ons wel Tenzij je Remco hebt x.x want hij is eng en dom x.x

Hij leest serieus waar iedere keer een stukje van het wetboek voor x.x en als je iets fout doet dan gaatie rechtertje spelen x.x

En hij wordt boos als je in de lach schiet.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 18 maart 2010 - 19:12:
Nou, wij hebben het ook over meer dan godsdienst alleen. Maar ik let alleen maar op als het mij interesseert. Zoals leven na de dood en bijna-dood-ervaringen, maar dat heb ik dan meestal nodig voor te schrijven.
En naja, ik vang het op, maar echt luisteren doe ik dan de rest van de tijd niet.

@BABBELICIOUS: Dat boek is De Reuzenperzik, of in het Engels: James and the Giant Peach

Ik heb de GVR en Matilda echt veel te vaak gelezen, en IEORG IDUR. ^^
En volgens mij ben ik ooit in Oom Oswald begonnen, maar toen was ik nog een kind en het was een beetje niet uit mijn categorie, dus werd het afgepakt.

VampireFangs
VampireFangs is offline

[4445]
VampireFangs zei op 18 maart 2010 - 19:13:
Juist daarom ook!x']
Ik maak graag gebruik van mijn 'zogenaamd' creatieve zelf.

Eh, zo'n docent lijkt me ook vervelend.

BABBELICIOUS
BABBELICIOUS

BABBELICIOUS is offline

[2203]
BABBELICIOUS zei op 18 maart 2010 - 19:16:
Je bent niet de enige Ik hou van creatief origineel zijn

en het is wel vervelend, maar wel grappig als ie weer eens schreeuwt;

'' IK VEROORDEEL U TOT VIJF UUR NABLIJVEN,EN IEDEREEN DIE NU NOG LACHT MOET HET WETBOEK OVERSCHRIJVEN.''

nou ja. dat opzich is niet zo grappig. maar hij doet dan altijd zo dom met zn tong, en dat ziet hilarisch uit ;x

VampireFangs
VampireFangs is offline

[4445]
VampireFangs zei op 18 maart 2010 - 19:18:
*strijk*

Hij lijkt ergens wel op mij. Rechtertje spelen x']

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 18 maart 2010 - 19:18:
Ik ben zo blij dat ik geen godsdienst of levenbeschouwing heb.
Sorry, maar mijn tijd op die christelijke basisschool was niet echt goed voor me. Ik geloof wel dat Gras ooit een blokuur lang heeft gepreekt over geloof, maar dat was in de vorige periode en toen had ik O&O

BABBELICIOUS
BABBELICIOUS

BABBELICIOUS is offline

[2203]
BABBELICIOUS zei op 18 maart 2010 - 19:25:
Ja,ik heb nou geen levensbeschouwing meer, maar nou heb ik dus maatschappijwetenschappen, van hem en nog zo'n vrouw die wel aardig is (ja, ze wisselen gelukkig af)
En daar moet ik over 7 weken ook eindexamen in doen.

inke
inke

inke is offline

[37]
inke zei op 18 maart 2010 - 19:27:
De percy jackson boekenserie van rick riordan. Ik heb net de eerste uit en die is echt leuk. Ik ben van plan zo snel mogelijk de rest te lezen. Maar de eerste kan ik alvast aanraden.
Xx



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15