Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Het Boekentopic

Het Boekentopic

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 27 sep 2009 - 16:16:

Voor alle aanraders en afraders, boeken die je moet lezen, lievelingsboeken, boeken die je aan iedereen wilt aansmeren, of vragen over welk boek dan ook!



En ik ben vandaag naar het Boekenfestijn in Hasselt geweest, en het was klote omdat er zoveel buggy's en kinderen rondliepen, maar ik heb een paar keer goed rondgeschopt en we kwamen aan de kassa met een winkelkarretje bomvol boeken.

En op dit moment heb ik zin om The Host te lezen van Stephenie Meyer (idd, dezelfde schrijfster die Twilight schreef, alleen is The Host prachtig).



TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 17 maart 2010 - 19:08:
Mister God, This Is Anna.

Een prachtig boek.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 17 maart 2010 - 19:13:
Echte mannen eten geen kaas is ook mooi. ^^

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 17 maart 2010 - 19:14:
Echte mannen eten geen kaas is ook mooi. ^^


Laat Gustav dat niet horen. O.O

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 17 maart 2010 - 19:15:
Vallen van Anne Provoost was echt het slechtse boek dat ik ooit las (In ben begonnen, ik heb het niet uitgelezen)

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 17 maart 2010 - 19:25:
Om even voor de verandering te zorgen: heeft iemand al "Moeders zijn gevaarlijk met messen" van Do Van Ranst gelezen?
Ik zou graag willen weten wat jullie daarvan vonden...
Want bij mij is de buis zo groot als een stadsriool.

Dikke zoen, Zoef


Ik vond dat een mooi boek
Maar ik ben geen objectieve partij, ik krijg les van die gast op de academie en ik vind hem té cool. [En hij is nog eens knap ook. Jammer dat hij te oud voor mij is. Als in: 30 voorbij, gescheiden en twee jonge kinderen... Maar hij blijft leuk om naast te zitten ] Ik hou gewoon van zijn manier van schrijven. Zeer stacato, en soms een beetje verwarrend. Maar hij dénkt ook zo, je zou hem moeten horen praten. En zijn personages hebben allemaal een derde dimensie, niemand is perfect, iedereen heeft zijn irritante, vreemde kantje. Dat kleine vermoeden van vreemdheid, waanzin, angst... Dat vind je niet in een gewoon jeugdboek.
Maar Moeders Zijn Gevaarlijk Met Messen vond ik ook niet zijn beste. Lees Zangzaad of Mijn Vader Zegt Dat Wij Levens Redden. En neen, ik leen mijn exemplaren niet uit. Die zijn gesigneerd

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 17 maart 2010 - 19:41:
Screentest van Dolf de Vries is trouwens een verschrikkelijk boek. Echt een enorme afrader. Ik vind hem mogelijk nog erger dan nieuwe maan.

VampireFangs
VampireFangs is offline

[4445]
VampireFangs zei op 17 maart 2010 - 19:44:
Mag ik alles van Darren Shan aanraden?
En ik vind Secret Window van Stephen King echt geweldig.
De kaft is vooral heel mooi. JD :'3

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 17 maart 2010 - 19:45:
Mag ik alles van Darren Shan aanraden?
En ik vind Secret Window van Stephen King echt geweldig.
De kaft is vooral heel mooi. JD :'3


Ik heb het eerste deel gelezen, en vond het geweldig. Alleen is het tweede in de bib altijd uitgeleend, en ik heb hem nogsteeds niet gereserveerd.

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 17 maart 2010 - 19:46:
Stephen King í­s gewoon geweldig<3

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 18 maart 2010 - 12:19:
De Wijde Hemel is een mooi - en spannend - boek.

BABBELICIOUS
BABBELICIOUS

BABBELICIOUS is offline

[2203]
BABBELICIOUS zei op 18 maart 2010 - 17:29:
Voor iedereen die van geweld en moord houd; Lees de bijbel
Schijnt het bloederigste, moordlustigste boek aller tijden te zijn... o.o''

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 18 maart 2010 - 17:31:
Voor iedereen die van geweld en moord houdt (part 2): lees Griekse of Romeinse mythologie

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 18 maart 2010 - 17:38:
Voor iedereen die van geweld en moord houd; Lees de bijbel
Schijnt het bloederigste, moordlustigste boek aller tijden te zijn... o.o''


Best grappig, we hebben de quest hier, en daar stond -ooit- een hele waslijst in met (volgens het christendom) fout seksueel gedrag in de Bijbel. Het schijnt het oudste boek te zijn waar incest in voorkomt.
Geen idee of het klopt, ik ken alleen de grote lijnen (en of ik daar blij mee ben...)

BABBELICIOUS
BABBELICIOUS

BABBELICIOUS is offline

[2203]
BABBELICIOUS zei op 18 maart 2010 - 17:41:
(...)

Best grappig, we hebben de quest hier, en daar stond -ooit- een hele waslijst in met (volgens het christendom) fout seksueel gedrag in de Bijbel. Het schijnt het oudste boek te zijn waar incest in voorkomt.
Geen idee of het klopt, ik ken alleen de grote lijnen (en of ik daar blij mee ben...)


o.o
Misschien moet ik hem een keer uitlezen dan 0o. Nu wil ik weten of dat waar is


Oh, en de boeken van Giphart vind ik echt oversekst. Dus als iemand daarvan mocht houden, lees zijn boeken.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 18 maart 2010 - 18:48:
De Bijbel is echt niet zo braaf als iedereen zegt. Incest is maar één van de vele dingen die er in voorkomt. En dan ben ik een atheïst, I know more than you. o.o



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14