Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Eend, eend, gans! 2

Eend, eend, gans! 2

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 29 jan 2010 - 15:35:
Eend, eend, gans! Het lijkt een beetje op truth or dare, zonder het truth deel.
Je kunt twee dingen zeggen: eend of gans. Als je gans zegt moet je er een opdracht bij zetten, die degene voor je moet doen. Het is dus een goed idee om te kijken naar wat de persoon na jou heeft gezegd. Wordt de opdracht niet uitgevoerd, dan mag degene die de opdracht gaf, degene die hem moet doen een bericht sturen.
Houd er met opdrachten rekening mee dat de opdrachten via het internet te doen moeten zijn. Denk aan dingen als: maak een foto van het dichtstbijzijnde speeltuintje, schrijf een ode aan Gustav, schrijf een SA over Bills grote liefde enz.
---
Eend.



xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 29 jan 2010 - 19:29:
Dankje ^^

Brug-eend

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 29 jan 2010 - 19:33:
De nada ^,^

Badeeeeend!

TAMschrijft
TAMschrijft

TAMschrijft is offline

[92]
TAMschrijft zei op 29 jan 2010 - 19:42:
@ Eliros,

Je gedichtje over Georgs virtuele badeend is echt geweldig!

Eend (ben inspiratieloos)

BliebX
BliebX

BliebX is offline

[461]
BliebX zei op 29 jan 2010 - 19:54:
rubber ducky met koel kapsel ^^

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 29 jan 2010 - 19:54:
@Tamara
Danku, danku -buigt diep-. Ik w il nu ook een virtuele badeend
Eend.
Neeneenee... Gaaaaans!
En nu mot jij een gedicht schrijven. Van precies 100 woorden. Over... Bill en zijn... oogpotlood.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 29 jan 2010 - 19:57:
Eeeeeeendje (:

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 29 jan 2010 - 20:03:
-quack quack!- Eh, een eend zegt dat, maar zegt een gans dat ook? <O

Gans.
Schrijf een 'terugblik' over het wetenschappelijke onderzoek waarom school sucks.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 29 jan 2010 - 20:25:
Nee, een eend zeg kwak (pro-kwak) en bij eend, eend, gans is een gans anti-kwak :'

Pro-kwak!

TAMschrijft
TAMschrijft

TAMschrijft is offline

[92]
TAMschrijft zei op 29 jan 2010 - 20:35:
Bills oogpotlood

Bill had een oogpotloo’
In de kleur bordeaux.
Verknocht was hij eraan,
Kon het niet weerstaan.

Op de badrand, in de trein
Overal trok hij een lijn.
Niet alleen onder zijn ogen,
Ook de muur moest eraan geloven.

Maar op een dag…
Was dit wat Bill zag:
Een gebroken punt,
Uitgedoofd was zijn lichtpunt.

Slijpen had geen zin,
Het potlood brak keer op keer.
Bill raakte verslingerd aan de gin,
Zijn hart deed zo zeer!

Maar daar was zijn redder, zijn held,
Tom kwam thuis van de vuilnisbelt,
Met een stukje geluk in zin hand.
Bill had weer een band.


Ik ben niet zo geweldig in rijmen, maar het zijn wel precies honderd woorden.

Gans voor Eliros

Schrijf een met argumenten onderbouwd stuk over waarom fanfictions schrijven beter is dan naar school gaan. 100-200 woorden.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 29 jan 2010 - 22:41:
Ahh, leuk gedicht, well done

Maarre, leg eens uit hoe die ik die gans precies moet doen Ik vat het niet helemaal... -wel het gedeelte over niet naar school gaan x'D)

Eend.

AnotherZero
AnotherZero

AnotherZero is offline

[1166]
AnotherZero zei op 29 jan 2010 - 23:27:
eend
+ iemand nog geïnteresseerd in mijn vervolg van 'de paraplu' of moet ik geen moeite meer doen? ^.^

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 29 jan 2010 - 23:56:
Jawel, je moet een vervolg schrijven op 'SuperParaplu'

Gans voor renate;;

Bij deze moet je een vervolg schrijven op 'SuperParaplu'

AnotherZero
AnotherZero

AnotherZero is offline

[1166]
AnotherZero zei op 30 jan 2010 - 0:19:
Superparaplu was dus al tot bij Sinterklaas geraakt. Vol trots en moed stapte hij op de oude man af en stelde zich voor. ‘Ik ben paraplu. Superparaplu. En ik zal de wereld redden!’ Waarna hij een achterwaartse salto maakte en bijna het oog van een zwartepiet uitstak. Sinterklaas, zo onder de indruk van de toespraak van ons parapluutje, omarmde hem en maakte hem tot een lid van de familie. Superparaplu had werk genoeg, nu de maand december er zat aan te komen. Hij hielp met cadeautjes inpakken, verzorgde Slechtweervandaag en kuiste schoorstenen uit. Boeiend werk? Niet echt. Na enkele dagen was ons superparapluutje het huis van Sinterklaas al beu gezien. Hij klopte aan bij onze oude man, die vlug een elfje onder zijn bed verstopte, en legde zijn probleem uit. Sinterklaas, een man met veel begrip, beloof het voor ons parapluutje boeiender te maken. Vanaf nu kreeg hij een heel speciale taak. Een taak die alleen aan de besten werd toevertrouwd. Hij mocht de stallen uitkuisen. Superparaplu, ontdaan door dit nieuws, vertrok zo snel hij kon. Dit was niet het avontuur dat hij zocht. Op zijn weg naar huis, terug naar zijn ozo gemiste oudertjes kwam hij Bertje en Tony tegen. Bertje en Tony zijn de hyperactieve, ingebeelde vriendjes van poedel. Poedel herinneren jullie jullie wel vanuit het vorige verhaaltje, neem ik aan? Bertje en Tony waren altijd in voor plezier en avontuur. En zo trokken ze tesamen weg van ons Belgenlandje. Weer over struikjes en vuilbakjes, schoorstenen en wolkjes. Zo ver als ze konden. En op een dag, toen kreeg superparapluutje eindelijk zijn kans om zich te bewijzen. Op zijn weg, ergens tussen Italië en New York, maakte hij kennis met ons kruiwagentje. Meneer kruiwagen was eenzaam achtergelaten door poedel en strijkijzer, die op dat moment in de woestijn aan het knuffelen waren. Ons kruiwagentje stond al zeker vijfhonderd dagen voor een plas chocolade te wachten. Hij had namelijk chocoladefobie. Bertje en Tony besloten toen om al de chocolade maar op te eten, en zo hebben ze het kruiwagentje gered. Om Bertje, Tony en superparaplu te bedanken, veranderde kruiwagen ze alledrie in eekhoorns. En ze leefden nog lang en gelukkig.

GELOOF JE DAT NU ECHT ZELF?
IK HAAAAAAAAAAAT EEKHOORNS :o


gans.

neem een foto van jou, een foto van je grote celebritychrush, een foto van een opa en een foto van een dier.
* van het hoofd *
knip, plak en voeg deze foto's tesamen tot ze één gezicht vormen *.*
alstublieft :a

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 30 jan 2010 - 0:34:
Omg, wat is dat voor een opdracht O.o
Nouja, ik pluk wel een opa van internet en maak morgen wel even een prachtige foto van mezelf.
Ik neem btw mezelf als begin plaatje en ga daar allemaal dingen inplakken

Gans;;

Schrijft een gedichtje van precies 200 woorden over Superparaplu op stage bij de kerstman.

AnotherZero
AnotherZero

AnotherZero is offline

[1166]
AnotherZero zei op 30 jan 2010 - 11:24:
hé hé hé
waaaarom ik?
dat kan eventjes duren, mijn weekend zit behoorlijk stampvol. :o
& ik heb nog eens tonnen huiswerk meegekregen.
maar toch. het komt eraan.

+ik ben benieuwd naar je foto :a
eend



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11