Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Eend, eend, gans! 2

Eend, eend, gans! 2

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 29 jan 2010 - 15:35:
Eend, eend, gans! Het lijkt een beetje op truth or dare, zonder het truth deel.
Je kunt twee dingen zeggen: eend of gans. Als je gans zegt moet je er een opdracht bij zetten, die degene voor je moet doen. Het is dus een goed idee om te kijken naar wat de persoon na jou heeft gezegd. Wordt de opdracht niet uitgevoerd, dan mag degene die de opdracht gaf, degene die hem moet doen een bericht sturen.
Houd er met opdrachten rekening mee dat de opdrachten via het internet te doen moeten zijn. Denk aan dingen als: maak een foto van het dichtstbijzijnde speeltuintje, schrijf een ode aan Gustav, schrijf een SA over Bills grote liefde enz.
---
Eend.



missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 30 jan 2010 - 14:50:
Maar Daan waarom mag jij de supermarkt niet meer in dan?

-Eend-

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 30 jan 2010 - 15:06:
Wel, de supermarkteigenaar is nogal goed in discrimineren. Mensen hebben geklaagd omdat ze ons [dat wil zeggen, alle mensen die er iets anders uit zien qua kleding] eng vinden? En nu mogen we er niet meer in --'
Godzijdank is dat de supermarkt in Beilen waar ik niet zo gek veel meer kom. En als ik thuis wat moet halen kan ik naar de buurtsuper.

-Duck-

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 30 jan 2010 - 15:19:
OMG O.o Dat is echt zo lullig.
Bij mijn supermarkt mag ik wel komen.
Eigelijk best wel logisch, want ik werk er..
maar ik hoor van mensen dat ik er 'doorsnee' uitzie..

-Eend-

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 30 jan 2010 - 16:24:
Hmm, gans...

Let's see...
Schrijf een ode aan Diego Luna! Minstens 500 woorden.

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 30 jan 2010 - 18:22:
OMG 500 WOORDEN O.o
Dat ga ik dus nooit redden, mogen het er iets minder zijn?!

-Eend-

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 30 jan 2010 - 19:12:
Oki, oki. 250 dan?

Eend.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 30 jan 2010 - 19:22:
Gans.

Noem twee redenen waarom het kunstgras van hockey- en tennisvelden niet goed is om op te voetballen (techniek huiswerk vraag nummer 1 xP)

(geef me pleaseee geen opdracht, ik moet mn kamer opruimen, mijn huiswerk maken en nog een opdracht doen ): )

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 30 jan 2010 - 20:02:
Eend.
Ookal vrees ik nu voor mijn leven

VampireFangs
VampireFangs is offline

[4445]
VampireFangs zei op 30 jan 2010 - 20:52:
Wees maar niet bang Julia, ik ben niet in een geef-een-domme-opdracht bui :3

Eend.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 30 jan 2010 - 20:53:
Gans...
Beschrijf een dag op je school... Als Tokio Hotel aanwezig is -de reden van hun aanwezigheid mag je zelf bedenken-!
Minstens... 500 woorden.

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 31 jan 2010 - 17:48:
Mijn ode aan Diego Luna;;


Lieve, knappe en vooral sexy Diego Luna, dit is mijn ode aan jou.
Met jou mooie hoofdje en lekkere lichaam heb jij al in ongeveer 30 films gespeeld. Daarnaast speel je ook in het theater heb je in vier televisieprogramma’s gespeeld. Jij bent de god der goden en iedereen is het daarmee eens, dat weet ik zeker! Met je heupen laat je iedereen swingen in Dirty Dancing 2. Met je mooie woorden pak je iedereen in, in je Spaans gespeelde films. Geen enkele acteur die ik ken heeft nog nooit zoveel indruk op mij gemaakt. Je bent gewoon een lekker ding die ook nog gewoon heel erg goed kan dansen. Je bent een blijft een lekker ding, geschoren of ongeschoren. Met je ogen laat je iedereen voor je in katzwijm vallen. Met je heupen dans je iedereen omver. Met je handen zorg je ervoor dat een meisje zich aanbeden voelt onder jou handen. Met je mond laat je ieder meisje dromen en zorg je ervoor dat je je accent op de goede momenten kunt gebruiken. Met je benen maar je je moves mooi af en laat je meisjes meevallen in de mooie dans van Cuba. In gedachte maak je een meisje helemaal gek, net zolang tot zij jou ook wilt. Je doordenkt alles en zodra ze zich open stelt, grijp jij je kans en danst met haar. Jij bent gewoon mijn mexicaanse sexy dans god die ik graag zou willen leren kennen. Maar aangezien je nu al 31 bent en ik in augustus 18 wordt, lijkt de kans me klein dat we ooit gaan trouwen, kindjes krijgen enzovoort enzovoort. Het zou wel kunnen, maar het leeftijd verschil is gewoon ter groot. Toch aanbid ik je met heel mijn hart en vraag ik stiekem of je een jonger sexy broertje hebt (a)


Het zijn 301 woorden en dit is alles wat ik er uit kon krijgen?!?! X']

-Eend-

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 31 jan 2010 - 18:05:
Haha, awesome!
Ehh, youknow... Hij is al getrouwd en heeft een kind Of hij een jonger sexy broertje heeft weet ik niet x'D

Eend.

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 31 jan 2010 - 19:09:
gans,,

Ga de straat op, spreek een jongen aan en vraag om een condoom. Als hij dan vraagt waarom je er eentje wilt, zeg je dat je een condoom verzameling hebt en zijn maat nog niet hebt

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 31 jan 2010 - 19:18:
Oki dan... Ik doe dat morgen wel op school x'D Effe aan mijn crush vragen, hehehe

Eend.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 31 jan 2010 - 19:29:
Eend?
Dit topic is slecht



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13