Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Eend, eend, gans! 2

Eend, eend, gans! 2

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 29 jan 2010 - 15:35:
Eend, eend, gans! Het lijkt een beetje op truth or dare, zonder het truth deel.
Je kunt twee dingen zeggen: eend of gans. Als je gans zegt moet je er een opdracht bij zetten, die degene voor je moet doen. Het is dus een goed idee om te kijken naar wat de persoon na jou heeft gezegd. Wordt de opdracht niet uitgevoerd, dan mag degene die de opdracht gaf, degene die hem moet doen een bericht sturen.
Houd er met opdrachten rekening mee dat de opdrachten via het internet te doen moeten zijn. Denk aan dingen als: maak een foto van het dichtstbijzijnde speeltuintje, schrijf een ode aan Gustav, schrijf een SA over Bills grote liefde enz.
---
Eend.



Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 20 maart 2010 - 17:53:
Gans
Maak een kunstwerk waarin dit terug te vinden is:
- De kleur geel
- Georg Listing
- Een boa van veren (Mag niet geel zijn!)
- Een hartje

^^

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 20 maart 2010 - 17:55:
Hmm, ik heb een idee ^^
Eend.

BABBELICIOUS
BABBELICIOUS

BABBELICIOUS is offline

[2203]
BABBELICIOUS zei op 20 maart 2010 - 18:00:
Opdracht die ik kreeg van Jess;

Lieve Bill,


Ausgerechnet mir muss das passieren.


Ik was al eerder verliefd, maar nooit heb ik zo’n sterke gevoelens voor iemand gehad als voor mijn bloedeigen tweelingbroer. Want ook al zijn we verschillend, toch zijn we gelijk. Wij zijn geen tweelingen, wij zijn soulmates.

Ik heb het gevoel dat je me begrijpt zonder dat ik een woord zeg. Ik kan het voelen als je een probleem hebt, en ik weet dat hetzelfde geldt voor jou, en ik kan me niet voorstellen dat ik iemand ooit zo zou vertrouwen als jou.

Lieve broer; ik wil niet langer alleen zijn. Nooit meer. De rest van mijn leven wil ik met jou delen, want jij bent alles wat ik ben, en alles wat door mijn aderen stroomt.

Ik hou ervan hoe je me begrijpt, ik hou van alles wat je doet. Mijn hoofd gaat draaien als ik alleen al aan je denk. Ik laat je nooit meer gaan.

Je bent heilig voor me.

Ich liebe dich,

Tom.



Eend.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 20 maart 2010 - 18:08:
Ooit een Gans voor Daniëlle [232 woorden];

Ik haat je, Daniëlle.
Maar hier is het dan, tweehonderd woordjes over Run Away Star, en waarom het geweldig is. Ik hoop maar dat je er blij mee bent, want ik ben het niet. Maar ach, daarom is het ook een gans zeker? Om het zelf niet leuk te vinden, maar de gans-gever wel.
Hmm. Ik lul wel heel veel. Maar goed. Dus.
Run Away Star. Wel, het is geweldig omdat het mijn eerste afgeronde Tokio Hotel-fanfiction was. Dat is al heel wat, eigenlijk. Nog niet veel verhalen hebben dezelfde titel kunnen krijgen. En ik heb serieus teveel verhalen, dus dat is inderdaad wel goed. En het is ook de langste fanfiction die ik ooit geschreven heb. En ik zit nu serieus echt woorden te vullen, want tweehonderd woorden is relatief weinig, maar veel als je over je slechtste verhaal in de geschiedenis van je verhalen complimenten moet gaan verzinnen. Want die zijn er serieus niet, snapte je dat nou maar.
Maar goed. Wat er nog geweldig aan is, is dat het over Tokio Hotel gaat. En Tokio Hotel is cuwl. ‘Vree cuwl’ in mijn dialect. Maar serieus, Tokio Hotel ownt wel alles hoor.
Oh, wat ik me net herinner. Waarom Run Away Star geweldig is, wel, nou, anders kende ik Daniëlle niet, en Nadezh ook niet, en wie weet hoeveel mensen ook niet. Dus ja, nou, bedankt Run Away Star. <3

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 20 maart 2010 - 18:14:
Eend.

Enneh;

http://i42.tinypic.com/35klf7c.jpg

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 20 maart 2010 - 18:15:
Eend.

Enneh;

http://i42.tinypic.com/35klf7c.jpg


Haha, I like it!

Eend.

BABBELICIOUS
BABBELICIOUS

BABBELICIOUS is offline

[2203]
BABBELICIOUS zei op 20 maart 2010 - 18:15:
Jess; WOUW. ^^

Eend.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 20 maart 2010 - 18:16:
Evi: Me likes the lettter<3

Eend, kwak.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 20 maart 2010 - 18:22:
Hij is leuk geworden Jess! ^^
Eend.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 20 maart 2010 - 18:35:
Dankeee!

Gans. Teken een hele grote eend.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 20 maart 2010 - 18:36:
Haha, wie de bal kaatst... Daniëlle. *wbw*

Eend.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 20 maart 2010 - 18:58:
Eend!

VampireFangs
VampireFangs is offline

[4445]
VampireFangs zei op 20 maart 2010 - 20:09:
Gans.
Schrijf een SA [minimaal500woorden] over hoe erg Bill wel niet van zijn nagellak en haar houdt. Voor de fun :3 Met heel veel humor

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 20 maart 2010 - 20:11:
Haha, dat is niet moeilijk. Hij gaat praktisch slapen met nagellak o.o

Eend.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 20 maart 2010 - 20:16:
Hmm^^.

Eend.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18