Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 26

Offtopic 26

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
VampireFangs
VampireFangs is offline

[4445]
VampireFangs zei op 18 maart 2010 - 20:11:

"Love looks not with the eyes, but with the mind, and therefore is winged Cupid painted blind"

William Shakespeare.
A Midsummer Night's Dream, Act I, Scene I



missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 18 maart 2010 - 23:01:
Jeetje ik loop echt achter (a)

@Daantje; wat vreselijk voor je *hug* Sommige mensen kunnen het gewoon niet hebben dat je beter of anders bent?! Op mijn basisschool heb ik daar zelf ook aan meegedaan. Op de middelbare was ik zelf een soort van pestpunt van ongeveer drie kwart van de klas - onze klas was verdeelt in twee groepen die ook weer onderverdeelt waren in groepjes!! - maar gelukkig was mijn vriendin van toen gek op aandacht en raakte ik het gepest kwijt. Ze waren zelf bijna aardig tegen me. Nu zit ik mijn eerste jaar op het roc - ja ik weet het, ik ben niet hoogbegaafd maar ik had gewoon wel voor havo moeten kiezen?! - maar hier ben ik ook weer een mikpunt. Vooral van twee huppelkutjes en een meisje die ik ken van de middelbare, deze zat een jaar hoger. Ik kan het gewoon niet hebben dat mensen niet kunnen accepteren dat je anders bent. En zo anders ben ik nou ook niet. Nouja, ik smeer mijn gezicht niet onder de troep alleen mascara, ik loop niet altijd op hakken maar soms wel, ik heb geen handtas maar een kleurrijke schoudertas en ik heb niet veel vrienden maar soms heb ik niet meer nodig dan die ene persoon. (a) Alvertelddatikgoedkanafdwalenendoorzeuren

Omg ik hoor net dat mijn ex beweerd bij mij te hebben geslapen en dat ik met hem 'naar bed ben geweest'. Like no. En iedereen maar zeggen wat zie je in hem enzo.. Maar ik ben dus niet met hem naar bed geweest O.o Hoe kun je zoiets zeggen als het niet waar is?!?

Omg2 ik heb sjans met een 30 jarige. Voor de duidelijkheid hij is *rekent* ongeveer dertien jaar ofzo ouder. Maar hij is wel aardig

Wat een bullshit maar het moest er even uit, sorry

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 19 maart 2010 - 9:36:
Mensen blijven voor mij nogsteeds onbegrijpelijk.
ten eerste, waar slaat pesten eigenlijk op? Is het zo leuk om iemand pijn te doen die jou niets misdaan heeft?
Ten tweede dat je ex daarover liegt o.o
Ik vind hem nu al gestoord.
en het is geen bullshit ^^

Zal ik mijn hele verhaal ook maar doen dan ?

de kleuterklassen waren wel cool, ik was ''harstvriendinnen'', zoals we het toen noemden, met twee aardige mensjes. In groep 3 kwam er in een de klas een extra meisjes bij. Van die moeder moest ik persé bevriend raken met haar, en zo kwam het dus dat ik uiteengroeide met de twee meisjes uit de kleuterklas. in groep 3 kwamen ze er ook achter dat ik veel verder was als de andere, en moest ik buiten de klas gaan werken. Toen begon ook het gepest, kinderen begonnen me ''anders'' te vinden en negeerde me of schelden me uit, schoppen, slaan enzo. Dat ging door tot groep 8. Nu zit ik op middelbaar eerste jaar en word ik in ieder geval niet meer gepest, alleen de meeste kinderen mogen me nog niet echt. Maar natuurlijk heb ik wel 2 goede vriendinnen, die naar een andere school gaan volgend jaar...

Dat was het van mij zo'n beetje

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 19 maart 2010 - 10:09:
Jongens, waarom is school zo kapot saai? T_T
En en en waarom woont haast iedereen die ik ken zo ver weg?
mwhi, dat is niet leuk =x

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 19 maart 2010 - 11:17:
Mijn ex is niet gestoord, maar hij zit gewoon zo in elkaar.
Schrok wel toen ik het hoorde en omdat ik meteen in de verdediging schoot, geloofde niemand me meer

Waarom is iedereen - behalve ik dan?! - op fanfic hoogbegaafd? Mis ik soms iets?

BABBELICIOUS
BABBELICIOUS

BABBELICIOUS is offline

[2203]
BABBELICIOUS zei op 19 maart 2010 - 11:17:
Jongens, waarom is school zo kapot saai? T_T
En en en waarom woont haast iedereen die ik ken zo ver weg?
mwhi, dat is niet leuk =x


Ik val wel mee hoor
Woon op een half uur ofzo, met de auto, van nijmegen af ;x.
Kom er best vaak. ;x

en school is gewoon saai
zit nou in een tussenuur hier te vervelen. ;x

BABBELICIOUS
BABBELICIOUS

BABBELICIOUS is offline

[2203]
BABBELICIOUS zei op 19 maart 2010 - 11:18:
Mijn ex is niet gestoord, maar hij zit gewoon zo in elkaar.
Schrok wel toen ik het hoorde en omdat ik meteen in de verdediging schoot, geloofde niemand me meer

Waarom is iedereen - behalve ik dan?! - op fanfic hoogbegaafd? Mis ik soms iets?


Niet alleen jij :'] ik ben alleen op taalgebied hoogbegaafd ;x
met de andere dingen ben ik gewoon begaafd. ;x

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 19 maart 2010 - 13:06:
Ik ben wiskunde hoogbegaafd. x'D

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 19 maart 2010 - 13:13:
Wow, ik heb een hoop gemist o.o
*net bijgelezen*

Hm... In het rijtje 'pestproblemen', ik heb ook zo'n verhaal. Willen jullie vast niet weten, maar nu we toch bezig zijn...
Ik ben hoogbegaafd, net zoals een helemaal mensen hier. En ik heb leren lezen samen met mijn anderhalf jaar oudere broer, dus toen ik in groep één kwam [kleuterklas in Nederland] kon ik dat al. Mijn oma, die ook basisschooljuf was, had mij een boekje gegeven waarmee ik kon leren schrijven. Ik was er supertrots op, maar mijn eigen juf pakte het af met de mededeling dat ik pas in groep drie effectief mocht leren schrijven.
Mijn klas had wel door dat ik 'anders' was dan zij. Logisch gevolg: Nadezh wordt buitengesloten. Dat werd nog erger toen ik in groep vier zo ver voorliep met taalwerk, dat ik groep zeven-taalwerk mocht gaan volgen. Dus elke dag ging ik dan een uurtje of twee naar de klas van groep zeven om taal te doen. Daar was ik 'het kleintje' en werd wéér buitengesloten. De paar 'vriendinnen' die ik had, verwijderden zich steeds meer. Toen sloeg ik groep zes over, moest het taalwerk van groep zeven nog een keer doen en was helemaal alleen.
Brugklas, idem dito. Hoogbegaafdheid + door al dat buitensluiten superverlegen en totaal niet sociaal, bovendien een jaar jonger, dat werkte dus absoluut niet. Mijn brugklas-klasgenoten waren trouwens ook afschuwelijke mensen. Toen tweede klas, de eerste uitdaging: Latijn en Grieks. Daar was ik blij mee, maar uiteindelijk maakte het weinig uit, want alles was nog steeds best wel heel erg makkelijk. Dus toen sloeg ik de derde over, en in de vierde kwam ik pas bij mensen die ik aardig vond, en mij ook aardig leken te vinden.
Ik ben nooit echt gepest ofzo, maar ik heb ook nog nooit vrienden gehad, vóór vorig jaar.

- einde van oninteressant, veel te lang bericht -

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 19 maart 2010 - 13:21:
Je moet hier op school komen^^ jullie allemaal
Wij zijn lief voor iedereen (nouja, niet iedereen, mijn groepje dan x'D)

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 19 maart 2010 - 14:06:
Raad welke film ik aan het kijken ben ^^
[tip: de meest cheesy klassieker ooit...]

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 19 maart 2010 - 14:46:
Grease ?

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 19 maart 2010 - 14:55:
Nope ^^

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 19 maart 2010 - 15:02:
Cry Baby ?

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 19 maart 2010 - 15:03:
Nog erger! x'D
Komaan, dé tearjerker, de grootste klassieker onder de romantische films.

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 19 maart 2010 - 15:07:
Titanic ?

ma dat zou het niet zijn >_<
I DONT KNOW!
*Paniek*



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20