Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 26

Offtopic 26

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
VampireFangs
VampireFangs is offline

[4445]
VampireFangs zei op 18 maart 2010 - 20:11:

"Love looks not with the eyes, but with the mind, and therefore is winged Cupid painted blind"

William Shakespeare.
A Midsummer Night's Dream, Act I, Scene I



CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 18 maart 2010 - 20:38:
(...)

I know, en dat over de maan is maar één ding (maar wel één van de raarste dingen die ze ooit heeft uitgekraamd).
Ik weet ook nog dat ze enorm boos werd, nadat ze een preek had gegeven over die 'ene geweldige weerman' (Erwin Kroll).
Ik 'Oh, Erwin Kroll. Die is bijna familie van me.' (Uitleg: Heel ver weg dan. Mijn achterachterneef Martin is verloofd met zijn dochter.) Ik kreeg daarna een hele preek over liegen, en dat dat volgens God niet mag.

Oh for the love of christmas. Kijk, zo'n mensen moeten ze gewoon doodsteken met een botte theelepel. Achterlijk much?

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 18 maart 2010 - 20:38:
:x dat volwassen ook zo zijn zeg, echt ik haat dat :x geen wonder dat je die directeur een stamp verkocht.

ik werd gepest dit jaar niet meer in de 2de wel
en op de basis school om me kleur en om me tanden :x maja
uhm echt kut en heel ingewikkeld voor jou
YOU'RE SMART AND BE PROUD

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 18 maart 2010 - 20:38:
Nee serieus, hoogbegaafdheid en pestproblemen gaan heel vaak samen, en testen gebeuren bijna altijd te laat. Daar kan ik me zo kwaad om maken...
Ik heb ook mijn eindwerk er rond gemaakt, en het er allemaal uitgeschreven, jammer dat ik toen al 17 was.


Ik ben niet hoofdbegaafd en word ook gepest, bij mij heeft t weer een andere reden waar ik me ook kapot aan erger. Maar pesten is sowieso triest. Serieus, je kraakt mensen dan af, terwijl je zelf geen haar beter bent. Iemand die iets snapt van pesten hier? ;x

BABBELICIOUS
BABBELICIOUS

BABBELICIOUS is offline

[2203]
BABBELICIOUS zei op 18 maart 2010 - 20:38:
Yeah, I know.. maak ik me ook kwaad over...
Ze moeten altijd de ''slimme'' mensen hebben x.x

jaloers of zo.


@ Jessica; mee eens.

De meesten pesten alleen omdat ze bang zijn zelf gepest te worden.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 18 maart 2010 - 20:38:
Awh Daan
*hug*
Ik heb echt zo'n hekel aan zulke mensen. Sigh.
Trouwens, je lerares wacht echt een mongool jasorry:x
De maan is een planeet, right. En ik ben Europa.

Europa is wel een maan! *heeft lol om zichzelf*

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 18 maart 2010 - 20:41:
Yeah, I know.. maak ik me ook kwaad over...
Ze moeten altijd de ''slimme'' mensen hebben x.x

jaloers of zo.


@ Jessica; mee eens.

De meesten pesten alleen omdat ze bang zijn zelf gepest te worden.


Ja, daarom. Wij hebben bijvoorbeeld zo'n jongen in de klas, die heeft een lichamelijke handicap, maar hij vindt het geweldig om mij te pesten. Serieus. En wat nog het meest grappige is, is dat hij het alleen doet als andere erbij zijn. Als andere er niet bij zijn, doet hij veel aardiger. Nouja, aardig... Normaal.

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 18 maart 2010 - 20:42:
-Legt haar zeisje weg-
-Hugs tight-

Ik had ook zo'n soort leraressen.
Alleen dan van een iets slimmer soort, alleen man, wat waren ze jaloers op me.

Eén heeft in groep 8 een heel uur lang tegen me zitten lullen dat ik te dom was, niks deed, en dat ik VMBO moest gaan doen. Ik was er echt kapot van, omdat iedereen zei dat ik slim was, en dat de stof eigenlijk te makkelijk voor me was, en daarom deed ik ook zo weinig, maar dat zagen zij niet. Dus ik was het VMBO-kind. Ben ik nog minder gaan doen, en toen kwam de cito. Iedereen vond het echt zó moeilijk, behalve ik. "Ik vond het wel makkelijk, eigenlijk" en iedereen keek me aan alsof ik een draak had gezien.
Toen de uitslag was geweest, 550, waren ze alleen maar stommer. Ze waren gewoon zó jaloers. Ze probeerden me nog steeds aan te lullen dat ik dom was, en daar ben ik echt nog steeds zo boos om.

Maar ach, ik heb een fijne "jeugd" gehad verder ^^
Denkik. Ik heb last van licht geheugen verlies x:
Het enige slechte aan mijn "jeugd" is, dat ik het nooit met mijn vader heb kunnen vinden. Op een dag was hij zo gek van me, dat hij me heeft geslagen, en nu ben ik echrt als de dood voor hem. Maar goed.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 18 maart 2010 - 20:42:
(...)

Ja, daarom. Wij hebben bijvoorbeeld zo'n jongen in de klas, die heeft een lichamelijke handicap, maar hij vindt het geweldig om mij te pesten. Serieus. En wat nog het meest grappige is, is dat hij het alleen doet als andere erbij zijn. Als andere er niet bij zijn, doet hij veel aardiger. Nouja, aardig... Normaal.


Ja, dat ken ik.
Peer pressure.

BABBELICIOUS
BABBELICIOUS

BABBELICIOUS is offline

[2203]
BABBELICIOUS zei op 18 maart 2010 - 20:42:
(...)

Ja, daarom. Wij hebben bijvoorbeeld zo'n jongen in de klas, die heeft een lichamelijke handicap, maar hij vindt het geweldig om mij te pesten. Serieus. En wat nog het meest grappige is, is dat hij het alleen doet als andere erbij zijn. Als andere er niet bij zijn, doet hij veel aardiger. Nouja, aardig... Normaal.


Zo zijn de meesten. Eigenlijk zijn het gewoon zielige persoontjes.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 18 maart 2010 - 20:44:
-Legt haar zeisje weg-
-Hugs tight-

Ik had ook zo'n soort leraressen.
Alleen dan van een iets slimmer soort, alleen man, wat waren ze jaloers op me.

Eén heeft in groep 8 een heel uur lang tegen me zitten lullen dat ik te dom was, niks deed, en dat ik VMBO moest gaan doen. Ik was er echt kapot van, omdat iedereen zei dat ik slim was, en dat de stof eigenlijk te makkelijk voor me was, en daarom deed ik ook zo weinig, maar dat zagen zij niet. Dus ik was het VMBO-kind. Ben ik nog minder gaan doen, en toen kwam de cito. Iedereen vond het echt zó moeilijk, behalve ik. "Ik vond het wel makkelijk, eigenlijk" en iedereen keek me aan alsof ik een draak had gezien.
Toen de uitslag was geweest, 550, waren ze alleen maar stommer. Ze waren gewoon zó jaloers. Ze probeerden me nog steeds aan te lullen dat ik dom was, en daar ben ik echt nog steeds zo boos om.

Maar ach, ik heb een fijne "jeugd" gehad verder ^^
Denkik. Ik heb last van licht geheugen verlies x:
Het enige slechte aan mijn "jeugd" is, dat ik het nooit met mijn vader heb kunnen vinden. Op een dag was hij zo gek van me, dat hij me heeft geslagen, en nu ben ik echrt als de dood voor hem. Maar goed.


Wat hebben ouders toch altijd met slaan? x.x
Ik ben zo vaak geslagen geweest, maar eigenlijk vind ik dat niet zo heel erg. Het was als we iets fout deden, en nu zijn we grotendeels braaf.
Al had het bij mijn broer niet het gewenste effect.

*hug't*
Ik vind jou wèl slim!

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 18 maart 2010 - 20:44:
Wauw, daantje..
Als je maar weet dat wij je wel behandelen als ieder ander, al maken we je voor sadist uit [that's because we love you]

Ikzelf heb nooit erg last gehad, mn familie wel [zus, broertje] dus ik was wel altijd degene die de borst vooruit moest steken en mn mond der gang laten gaan.
Ik word dus niet gepest, maar vechten moet ik zeker, ik begrijp je dus volkomen <3

BABBELICIOUS
BABBELICIOUS

BABBELICIOUS is offline

[2203]
BABBELICIOUS zei op 18 maart 2010 - 20:46:
Omg. bij the mentalist op zo'n schoolreunië, werd zo'n vent vroeger the frogman genoemd.

Ventje 1; Noemen ze je nog zo? Frogman?
Phil'; Nee. De meesten noemen me Phill.Maar mn zoontje noemt me pap.
Ventje 2; Heb jij een zoontje? OH COOL!Dan kun je hem frogboy noemen!
Ventje 1; Of beter; KERMIT ;x


en nou valt Phill die twee ventjes aan. Hij ownt ze.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 18 maart 2010 - 20:46:
-Legt haar zeisje weg-
-Hugs tight-

Ik had ook zo'n soort leraressen.
Alleen dan van een iets slimmer soort, alleen man, wat waren ze jaloers op me.

Eén heeft in groep 8 een heel uur lang tegen me zitten lullen dat ik te dom was, niks deed, en dat ik VMBO moest gaan doen. Ik was er echt kapot van, omdat iedereen zei dat ik slim was, en dat de stof eigenlijk te makkelijk voor me was, en daarom deed ik ook zo weinig, maar dat zagen zij niet. Dus ik was het VMBO-kind. Ben ik nog minder gaan doen, en toen kwam de cito. Iedereen vond het echt zó moeilijk, behalve ik. "Ik vond het wel makkelijk, eigenlijk" en iedereen keek me aan alsof ik een draak had gezien.
Toen de uitslag was geweest, 550, waren ze alleen maar stommer. Ze waren gewoon zó jaloers. Ze probeerden me nog steeds aan te lullen dat ik dom was, en daar ben ik echt nog steeds zo boos om.

Maar ach, ik heb een fijne "jeugd" gehad verder ^^
Denkik. Ik heb last van licht geheugen verlies x:
Het enige slechte aan mijn "jeugd" is, dat ik het nooit met mijn vader heb kunnen vinden. Op een dag was hij zo gek van me, dat hij me heeft geslagen, en nu ben ik echrt als de dood voor hem. Maar goed.


Ah Tessa,
Nu heb ik de neiging om jou dood te komen knuffelen.
En laat me raden, dat kind ging zelf VMBO doen?

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 18 maart 2010 - 20:48:
Wat ook triest is, is dat ze nu zelfs een lí­edje over me hebben bedacht. Na-ah.
Ik negeer het gewoon, en ik ben echt blij dat ik kan schrijven, want ik heb zo'n beetje elke dag mijn schrijfboek mee, en als ik me kut voel ga ik gewoon schrijven. Dan heb ik vaak zat ook inspiratie.
In groep acht werd ik ook behoorlijk gepest, omdat ik overgevoelig ben. Van mensen waar ik om geef kan ik best veel hebben, van mijn ouders iets minder, maar ook nog behoorlijk veel. Maar als mensen commentaar hebben op, weet ik veel, mijn make-up, mijn TH fan zijn, mijn kledingstijl die ik maar een keer heb durven dragen naar school, dan kan ik gewoon in huilen uitbarsten.
In groep acht pestten me ze dus telkens daarmee, en ik ben regelmatig huilend naar huis gegaan. Zelfs mijn toenmalige beste vriend werd erin meegesleurd, hij begon me ook gewoon te pesten. En als ik met hem alleen fiets, is hij nog even lief als hij voor groep acht was...

VampireFangs
VampireFangs is offline

[4445]
VampireFangs zei op 18 maart 2010 - 20:48:
(...)
Europa is wel een maan! *heeft lol om zichzelf*


Weet ik, die van Jupiter.
Ik ben erg geïnteresseerd in sterrenkunde x']



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13