Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 26

Offtopic 26

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
VampireFangs
VampireFangs is offline

[4445]
VampireFangs zei op 18 maart 2010 - 20:11:

"Love looks not with the eyes, but with the mind, and therefore is winged Cupid painted blind"

William Shakespeare.
A Midsummer Night's Dream, Act I, Scene I



xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 18 maart 2010 - 20:24:
@Daan, kopieer het? Of even terug gaan, want op FanFic blijft ie toch wel zitten?


Oh god, thanks Mak!
*hug*

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 18 maart 2010 - 20:25:
*zucht*
Geloof me, wil je niet weten. Euhm, eens kijken, hele grote lijnen.
Wel, ik word al sinds de kleuterklassen gepest, en in die tijd deed ik er niets aan. Sinds groep drie (ongeveer) kreeg ik daardoor last van woedeaanvallen (schreeuwen, schelden, slaan, schoppen enz.), ik ging in groep vier naar een andere school, en op sofa-training (sociale vaardigheden, maar ik ben erg nogsteeds van overtuigd dat ik er niets mee opgeschoten ben). Op mijn tweede basisschool ging het goed, tot er een nieuwe jongen kwam (die nota bene zelf weg was gespest vanwege z'n dyslexie) die me ging pesten, en het grootste deel van de boven- en middenbouw deed mee (het was een hele kleine school met drie klassen, de onder, boven en middenbouw). De woedeaanvallen kwamen terug, en de rest bespaar ik jullie wel. Die school werkte trouwens als een daltonschool (maar officieel was hij niet dalton), met weektaken. Ik kreeg alles makkelijk af, waardoor ik veel mocht overslaan en halverwege groep 6 stof van groep 8 deed. Toen moest die school dicht, doordat er te weinig leerlingen waren. Ik ging naar mijn volgende basisschool, die extreem christelijk was, als in, elke dag zingen (in groep 7/8 vaak een uur lang), Bijbelse verhalen, vieringen (de schoolkerk) enz. Het probleem waren hier niet echt de leerlingen, maar de leraren. Toen ik er kwam, halverwege groep 6, begonnen ze net met onder elkaar opstellen (wat ik met m'n ogen dicht kon). Ik verveelde me dus dood, en mocht niet vooruit werken. In groep 7 had ik continu ruzie met de lerares. Ze kon er niet tegen als leerlingen het beter wisten dan zij, maar verkondigde wel doodleuk dingen als 'de maan is een planeet'. Volgens haar was ik niet zo slim, maar wel ontiegelijk lui, en brutaal.
Een tijdje voor de zomervakantie werden er fietsbanden lek geprikt, mobieltjes gestolen en spullen vernield. Drie keer raden wie het volgens hen had gedaan? Ik. Ze hebben zelf gedreigd om naar de politie te gaan. Aangezien ze me die dag niet naar huis wouden laten gaan, en ik generale repetitie van de muscialgroep had, heb ik de (nieuwe) directeur een trap verkocht, en ben ik toen naar huis gevlucht. Na heel veel ruzie met de school moest ik uiteindelijk een psychologisch onderzoek doen. Daar kwam onder andere uit dat ik hoogbegaafd ben, een gedragsstoornis heb (door m'n verleden), en dat ik niet met emoties om kan gaan (over-emotineel, vooral woede en verdriet). Ik kreeg therapie (waar ik enorm veel mee opschoot, not), en er ging mensen van het GGZ met de school praten. Ook dat hielp niet, de school hield hun poot stijf.
Ik zat inmiddels in groep acht, omdat ze me geen klas wouden laten overslaan. Ze hadden wel extra stof gekocht, en zelfs dingen van het middelbaar opgehaald (vmbo beroepsgericht), maar nog voor de herfstvakantie belden ze naar mijn ouders 'we hebben niets meer, ze heeft alles uit'. Uiteindelijk ben ik van die school getrapt, en heb ik tot het begin van dit schooljaar thuis gezeten.
Crap, ik haat overemotioneel zijn
Nu zit ik dus (te laat) in de eerste klas, en verveel ik me bij zo ongeveer alle vakken. Ik krijg als het goed is versnelling of verbreding maar daar zijn ze nog mee bezig. En dan heb je ook nog mijn klas, waar ik totaal niet goed in lig (qua ontwikkeling ben ik ouder, waardoor het gewoon niet 'wil', en het feit dat ik alweer gepest word, en me daardoor af begin te vragen waarom ze mij altijd moeten hebben.

Sorry voor mijn gezeur, dit wil niemand weten

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 18 maart 2010 - 20:25:
*zucht*
gesnapt (dat ik nogsteeds op mijn laptop zit)
Nu moet ik dus gaan :'(
Ga ik lekker een boekje lezen, ook leuk natuurlijk ^^

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 18 maart 2010 - 20:30:
Daantje.
Zoiets heb ik ook.
Alleen omdat ik ziek ben loop ik nu ver achter en moet ik alles inhalen
Niet moeilijk ofzo maar het is zoveel -.-
Dus ik blijf waarschijnlijk zitten.
Kom ik bij nog ergere kinderen in de klas.
En waarom doen scholen altijd moeilijk over klas laten overslaan o.o

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 18 maart 2010 - 20:30:
*zucht*
Geloof me, wil je niet weten. Euhm, eens kijken, hele grote lijnen.
Wel, ik word al sinds de kleuterklassen gepest, en in die tijd deed ik er niets aan. Sinds groep drie (ongeveer) kreeg ik daardoor last van woedeaanvallen (schreeuwen, schelden, slaan, schoppen enz.), ik ging in groep vier naar een andere school, en op sofa-training (sociale vaardigheden, maar ik ben erg nogsteeds van overtuigd dat ik er niets mee opgeschoten ben). Op mijn tweede basisschool ging het goed, tot er een nieuwe jongen kwam (die nota bene zelf weg was gespest vanwege z'n dyslexie) die me ging pesten, en het grootste deel van de boven- en middenbouw deed mee (het was een hele kleine school met drie klassen, de onder, boven en middenbouw). De woedeaanvallen kwamen terug, en de rest bespaar ik jullie wel. Die school werkte trouwens als een daltonschool (maar officieel was hij niet dalton), met weektaken. Ik kreeg alles makkelijk af, waardoor ik veel mocht overslaan en halverwege groep 6 stof van groep 8 deed. Toen moest die school dicht, doordat er te weinig leerlingen waren. Ik ging naar mijn volgende basisschool, die extreem christelijk was, als in, elke dag zingen (in groep 7/8 vaak een uur lang), Bijbelse verhalen, vieringen (de schoolkerk) enz. Het probleem waren hier niet echt de leerlingen, maar de leraren. Toen ik er kwam, halverwege groep 6, begonnen ze net met onder elkaar opstellen (wat ik met m'n ogen dicht kon). Ik verveelde me dus dood, en mocht niet vooruit werken. In groep 7 had ik continu ruzie met de lerares. Ze kon er niet tegen als leerlingen het beter wisten dan zij, maar verkondigde wel doodleuk dingen als 'de maan is een planeet'. Volgens haar was ik niet zo slim, maar wel ontiegelijk lui, en brutaal.
Een tijdje voor de zomervakantie werden er fietsbanden lek geprikt, mobieltjes gestolen en spullen vernield. Drie keer raden wie het volgens hen had gedaan? Ik. Ze hebben zelf gedreigd om naar de politie te gaan. Aangezien ze me die dag niet naar huis wouden laten gaan, en ik generale repetitie van de muscialgroep had, heb ik de (nieuwe) directeur een trap verkocht, en ben ik toen naar huis gevlucht. Na heel veel ruzie met de school moest ik uiteindelijk een psychologisch onderzoek doen. Daar kwam onder andere uit dat ik hoogbegaafd ben, een gedragsstoornis heb (door m'n verleden), en dat ik niet met emoties om kan gaan (over-emotineel, vooral woede en verdriet). Ik kreeg therapie (waar ik enorm veel mee opschoot, not), en er ging mensen van het GGZ met de school praten. Ook dat hielp niet, de school hield hun poot stijf.
Ik zat inmiddels in groep acht, omdat ze me geen klas wouden laten overslaan. Ze hadden wel extra stof gekocht, en zelfs dingen van het middelbaar opgehaald (vmbo beroepsgericht), maar nog voor de herfstvakantie belden ze naar mijn ouders 'we hebben niets meer, ze heeft alles uit'. Uiteindelijk ben ik van die school getrapt, en heb ik tot het begin van dit schooljaar thuis gezeten.
Crap, ik haat overemotioneel zijn
Nu zit ik dus (te laat) in de eerste klas, en verveel ik me bij zo ongeveer alle vakken. Ik krijg als het goed is versnelling of verbreding maar daar zijn ze nog mee bezig. En dan heb je ook nog mijn klas, waar ik totaal niet goed in lig (qua ontwikkeling ben ik ouder, waardoor het gewoon niet 'wil', en het feit dat ik alweer gepest word, en me daardoor af begin te vragen waarom ze mij altijd moeten hebben.

Sorry voor mijn gezeur, dit wil niemand weten


*hugs*

Ik haat school ook. En ik dacht dat het bij mij erg was, mensen die me naroepen enzo, maar bij jou is het wel erger. ):
na-ah, ik heb nu zo'n sofa training, maar die helpt echt niet.
Ik heb een hekel aan mijn klas, dat ook. Maar oké, ik moet niet zeiken, want ik denk dat ik het in vergelijking met jou nog best makkelijk heb op school dan.

BABBELICIOUS
BABBELICIOUS

BABBELICIOUS is offline

[2203]
BABBELICIOUS zei op 18 maart 2010 - 20:30:
;o doeidoei mascha ^^ <3 Spreekje, en lees ze..

@ Devil; Aich ;[ Dat is echt genaaid x.x *hug*
Ik heb zelf ook sova gehad, 3x zelfs x.x hielp niet echt..

En het is geen gezeur.. ;x

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 18 maart 2010 - 20:31:
Ik wist helemaal niet dat jij hoogbegaafd bent. o.o
Dat verklaart wel een hoop, ja.

En jouw klasgenoten moeten zwijgen of ik sla hun bakkes toe. ;o

VampireFangs
VampireFangs is offline

[4445]
VampireFangs zei op 18 maart 2010 - 20:31:
Awh Daan
*hug*
Ik heb echt zo'n hekel aan zulke mensen. Sigh.
Trouwens, je lerares wacht echt een mongool jasorry:x
De maan is een planeet, right. En ik ben Europa.

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 18 maart 2010 - 20:31:
@Evi; Jamaar ik eet í¡ltijd 's avonds :l
En ik ga wel binnen een uur naar bed ^^"

@Daan; Wacht. Ik ga mijn medelijden tonen wanneer ik het gelezen heb.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 18 maart 2010 - 20:33:
Laten we samen Daan's klasgenoten gaan slaan met baseballknuppels en afwasborstels.

BABBELICIOUS
BABBELICIOUS

BABBELICIOUS is offline

[2203]
BABBELICIOUS zei op 18 maart 2010 - 20:34:
@ Tessa; Oh. Maar. Whatever :3

wie wil er een suikerwafel ;x?

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 18 maart 2010 - 20:34:
Goed idee.

BABBELICIOUS
BABBELICIOUS

BABBELICIOUS is offline

[2203]
BABBELICIOUS zei op 18 maart 2010 - 20:35:
Laten we samen Daan's klasgenoten gaan slaan met baseballknuppels en afwasborstels.


Ik doe meeeeeeee.
*pakt knuppel*

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 18 maart 2010 - 20:36:
Nee serieus, hoogbegaafdheid en pestproblemen gaan heel vaak samen, en testen gebeuren bijna altijd te laat. Daar kan ik me zo kwaad om maken...
Ik heb ook mijn eindwerk er rond gemaakt, en het er allemaal uitgeschreven, jammer dat ik toen al 17 was.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 18 maart 2010 - 20:36:
Awh Daan
*hug*
Ik heb echt zo'n hekel aan zulke mensen. Sigh.
Trouwens, je lerares wacht echt een mongool jasorry:x
De maan is een planeet, right. En ik ben Europa.


I know, en dat over de maan is maar één ding (maar wel één van de raarste dingen die ze ooit heeft uitgekraamd).
Ik weet ook nog dat ze enorm boos werd, nadat ze een preek had gegeven over die 'ene geweldige weerman' (Erwin Kroll).
Ik 'Oh, Erwin Kroll. Die is bijna familie van me.' (Uitleg: Heel ver weg dan. Mijn achterachterneef Martin is verloofd met zijn dochter.) Ik kreeg daarna een hele preek over liegen, en dat dat volgens God niet mag.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12