Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Rollen

Rollen

1 2 3
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 12 april 2010 - 18:58:
Ja, alweer. Blame Kol this time!
Oké, nee, dat kan ik niet over mijn hart krijgen.
Maar du-hus...
Ik begin weeral maar eens een verhaal (geen fanfiction) en voor wie mijn Stand Alone voor de wedstrijd van Dorien heeft gelezen, De Kleine Blonde Dood, het gaat ongeveer zo alleen nog wat aangepast en breder uitgedacht etc.
Deze keer staan veel dingen al vast.
(:

Doodwerker (Regio Vlaanderen + Brussel)

Vrije Doodwerker

Schrijver

Muzikante

Sensatiejournalist

Studente aan de hoge school

Student + studente (Tweeling)

Leerkracht
Naam;
Geslacht;
Leeftijd;
Uiterlijk;
Karakter;
Verleden;
Extra;

Huismoeder

Bibliothecaris

Kind

Pas afgestudeerde



xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 12 april 2010 - 19:14:
IK DOE DIE

Student + studente (Tweeling)

Naam; Dion
Geslacht; m
Leeftijd; 17
Uiterlijk; http://cursedrine.deviantart.com/art/Twins-132883901
de rechtse :'d
Karakter; Stil, praat het liefst alleen met zijn Sis, krop liefst alles op.
geen echte prater
Verleden; hun moeder stierf toen ze 5 waren en hun vader had hun moeder verlaten toen ze zwanger was, ze wonen nu bij hun oma & opa
Extra;/

Naam; Dana
Geslacht; v
Leeftijd; 17
Uiterlijk;http://cursedrine.deviantart.com/art/Twins-132883901
de linkse :'3
Karakter; Druk,Sociaal, houd wel van een babbeltje, is ook stapel gek
op feesten.
Verleden;hun moeder stierf toen ze 5 waren en hun vader had hun moeder verlaten toen ze zwanger was, ze wonen nu bij hun oma & opa
Extra; heeft een Vriendje (Celvin) :'3


ZO :'D ASTU <'3

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 12 april 2010 - 19:48:
Mag ik de muzikante?
Ik kan haar alleen nu niet voor je maken, want ik moet eigenlijk meteen weer weg.

miniboesz
miniboesz is offline

[1055]
miniboesz zei op 12 april 2010 - 21:14:
wat moet je precies doen als je een rol hebt?

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 12 april 2010 - 21:16:
wat moet je precies doen als je een rol hebt?


De informatie invullen. Dan gebruik ik het personage in mijn verhaal. ^^

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 13 april 2010 - 0:58:
Sensatiejournalist
Naam; Johan Wilders
Geslacht; m
Leeftijd; 27
Uiterlijk; Voor zijn jonge leeftijd ziet hij er al behoorlijk oud uit. Zijn zwarte haar is dun en vertoont al grijze plukken, hij heeft bijna constant stoppels op zijn wangen en kin, zijn bruine ogen staan er maar dof bij. Verder is hij niet bijzonder gespierd of breed, is slechts 1m70 en heeft totaal geen conditie.
Karakter; Of hij nu met zijn werk bezig is of niet, hij is kortaf en brutaal. Hij weet van aanpakken, maar tolereert geen obstakels op zijn weg. Hij chanteert, liegt en bedriegt als dat nodig is, flirt met zowel vrouwen als mannen om tijd te verdrijven. Van alcohol wordt hij emotioneel, zonder alcohol is hij tamelijk agressief en uitdagend.
Verleden; Is geboren als eerste en enige zoon van een dokterskoppel, heeft heel zijn leven in de stad Brussel geleefd. Hij is vaker van woning dan van vrouw gewisseld. Zijn eerste vrouw stierf aan kanker toen hijzelf nog maar 19 was, zijn twee vrouw verliet hem en nam zijn enige twee kinderen mee. Ze was het beu dat zijn werk altijd maar op de eerste plaats kwam en dat ze de lieve jongen van vroeger al lang niet meer in hem herkende. Sindsdien woont hij alleen in een appartement in de buitenring van Brussel en bevindt zich vaker in zijn auto of op straat dan thuis.
Extra; /
http://th09.deviantart.net/fs42/300W/i/2009/123/4/7/memories_by_thehomeboy.jpg

Ja, die had ik heel duidelijk in mijn hoofd dus die wou ik niet afstaan. Beetje stereotiep.

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 13 april 2010 - 8:38:
is een Doodwerker niet gewoon >< The Grim Reaper?
klink wel mooier
of Soul Catcher ^,^?

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 13 april 2010 - 11:22:
Mag ik de schrijver?

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 13 april 2010 - 12:06:
Schrijver
Naam; Elliot Blake
Geslacht; m
Leeftijd; 24
Uiterlijk; groot, brede schouders, lang haar [bruinblond] dat hij achter zijn oren moet strijken of in een paardenstaart moet binden om te schrijven, scheert zich niet dagelijks dus heeft vaak een stoppelbaard, blauwe ogen, volle lippen.
Verleden; Was op school een populaire voetballer en basketter, tot in het laatste jaar. Toen heeft hij een meisje leren kennen dat zijn complete tegenpool was: de alternatieve, filosofische, unieke Alaska. Ze zette zijn wereld op z'n kop, hij gaf zijn sport op voor haar, liet zijn haar groeien, ging mee naar haar leesclub en ging filosofie studeren in plaats van sportwetenschappen. Tijdens hun studies woonden ze samen en vier jaar lang waren ze onafscheidelijk. Toen ging Alaska op haar 22ste een jaar naar Australië. Elliot wachtte op haar, maar het eindigde niet zoals in de film. Toen ze terugkwam was ze drie maanden zwanger en kondigde ze aan dat ze definitief naar Melbourne verhuisde om samen met de biologische vader het kind op te voeden. Sindsdien heeft hij niks meer van haar vernomen.
Karakter; Is veel veranderd met hoe hij vroeger was [zie verleden]. Als sportman dacht hij met zijn lichaam, nu denkt hij met zijn hoofd en zijn ziel, zegt hij zelf. Hij ziet er nog steeds uit als een afschrikwekkende atleet maar hij doet geen vlieg kwaad. Agressie is hem vreemd sinds hij niet meer op het veld staat, hij onderhoudt zijn lijf wel met fitness. Is niet ijdel in de klassieke zin van het woord, maar vindt dat de 'artistieke' look hem meer geloofwaardigheid geeft als schrijver, en dan is hij ook meer zelfverzekerd. Zijn ex Alaska is nog steeds zijn muze, elk meisje waar hij over schrijft is op haar gebaseerd, al zijn gedichten zijn aan haar opgedragen. Sinds haar eerste reis naar Australië is hij dan ook met opzet single gebleven, en wil dat blijven.
Extra; leest tegenwoordig veel over zenboeddhisme. Is allergisch aan pinda's. Is enig kind, zijn ouders zijn nog samen maar hij ziet ze niet vaak. Vooral zijn vader is verbitterd over het verlies van zijn atletische kampioen. Gelooft in reïncarnatie. Moet tijdens het schrijven altijd een kop zwarte koffie en een pak Gauloises [sigaretten] op zijn tafel hebben. Poëzie schrijft hij uitsluitend 's nachts, in het gezelschap van een glas vodka. Heeft nog steeds een foto van Alaska in zijn portefeuille. Heeft onlangs een eerste bundel poëzie en kortverhalen uitgegeven onder zijn schuilnaam T.J. Hunter.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 13 april 2010 - 12:17:
@Suki: Min of meer. Hein is, in mijn opzicht, meer een onzichtbaar persoon die zelf kiest wie hij dood laat gaan en is uniek in zijn soort.
Een Soul Catcher lijkt er al meer op.
Doodwerkers werken eigenlijk in opdracht van een soort halfgod, die hen precies zegt wie of wat er dood moet gaan, maar ze krijgen wel de vrije ruimte om te kiezen hoe ze dat doen en de tijd die ze nodig hebben.

@Dorien: Ik had stiekem wel verwacht dat jij de schrijver zou doen. ^^
Mag ik trouwens vragen of T.J. Hunter gewoon willekeurig gekozen is of zit daar ook een verhaal achter?

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 13 april 2010 - 12:23:
@Suki: Min of meer. Hein is, in mijn opzicht, meer een onzichtbaar persoon die zelf kiest wie hij dood laat gaan en is uniek in zijn soort.
Een Soul Catcher lijkt er al meer op.
Doodwerkers werken eigenlijk in opdracht van een soort halfgod, die hen precies zegt wie of wat er dood moet gaan, maar ze krijgen wel de vrije ruimte om te kiezen hoe ze dat doen en de tijd die ze nodig hebben.

@Dorien: Ik had stiekem wel verwacht dat jij de schrijver zou doen. ^^
Mag ik trouwens vragen of T.J. Hunter gewoon willekeurig gekozen is of zit daar ook een verhaal achter?

Het is gewoon een naam. Of je verzint er zelf iets bij.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 13 april 2010 - 12:24:
Oké, bedankt! (:

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 13 april 2010 - 18:01:
Muzikante
Naam; Jade Nicolescu
Geslacht; v
Leeftijd; 21
Uiterlijk; http://i42.tinypic.com/bk2kn.jpg
Karakter; Jade heeft een beetje twee karakters, twee kanten van haar die om de beurt omhoogkomen. Ze kan de stoere Jade zijn, die nergens bang voor is en overal een mening over heeft, die ze maar al te graag verkondigt. Is ze de stoere Jade, dan maakt ze grapjes en gedraagt zich extrovert, durft van alles [parachutespringen, naar parels duiken, weet ik het wat] en praat veel.
Ze kan ook de stille Jade zijn. Dan sluit ze zich af van alles en iedereen, concentreert zich op niets anders dan zichzelf of een song die ze op dat moment heel mooi vindt en laat geen woord over haar lippen komen. Is ze de stille Jade, dan durft ze weinig tot niets en houdt alles binnenin zich.

Verleden; Ze is de dochter van een Roemeense binnenhuisarchitect en een Belgische aromatherapeute, geboren en getogen in Brussel; ze spreekt dan ook geen woord Roemeens, behalve 'Te iubesc' [ik houd van je]. Haar grootste passie was al van kleins af aan muziek, en daarom speelt ze gitaar, accordeon en een klein beetje bas. Op het middelbaar werd ze gepest omdat er geen mens hoogte van haar kon krijgen door de twee Jades die in haar zitten. Dankzij haar muziek wist ze zich daar doorheen te slepen. Ze heeft nog nooit een vriendje gehad, maar is talloze keren verliefd geweest, en dat maakt dat liefde haar een beetje afschrikt.
Extra; Ze woont nu in een klein appartementje ergens in Brussel, studeert aan het conservatorium [zit er een conservatorium in Brussel? :x] en heeft één goede vriendin, de violiste Amanda. Haar ouders ziet ze maar zelden, die zijn altijd druk, en verder heeft ze nog een jonger zusje [Vlinder] dat nog op het middelbaar zit en soms 's middags bij haar huiswerk komt maken.

What you think? ;x

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 13 april 2010 - 18:03:
Geweldig! (:
En ik zou het niet weten. Ik ben nog maar twee keer in Brussel geweest, en dat was zeker niet om naar scholen te kijken. ^^

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 13 april 2010 - 19:04:
>< Dude Laat iemand anders doen ! XD dat is beter ><!

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 13 april 2010 - 19:08:
Kijk, het is niet slecht, maar niet helemaal wat in het verhaal past.
Hij moet vooral in zijn vrije tijd een man zijn.
En haar lichaam als drugs en dat mensen haar helpen, lijkt me nogal onmogelijk.



1 2 3