Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Jouw dromen

Jouw dromen

1 2 3 4 5 6
TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 27 mei 2010 - 0:16:
Dan heb ik het hier over je dromen die je tijdens het slapen krijgt

Hoe zit het met jouw dromen? Heb je de grootste avonturen waar het uiterste van je wordt gevraagd dat je met schoppende benen wakker wordt? Of word je gillend wakker van een enge droom/nachtmerrie? Of ben jij meer van de tranen?

We dromen er allemaal ongeveer 5 a 7 per nacht. Dus iedereen droomt! Dat je je droom niet kan herinneren wil nog niet zeggen dan je nooit droomt.
Wat we met zijn alle onderhand wel weten is dat een droom niet zomaar een onbewuste gedachte is, maar een achterliggende betekenis. Zo betekend het wanneer je droom bij een kermis afspeelt dat je terugverlangt naar je kindertijd, een periode waar dingen een stuk eenvoudiger leken. Je zou het gevoel kunnen hebben je remmingen te laten gaan je niets aan te trekken van culturele en sociale normen.

Maar waar dit topic dus voor dient; vertel mij en de rest van Fanfic jouw dromen! Misschien is hij gewoon leuk of wil je graag de mening weten van een ander, omdat je toch wel benieuwd bent waar het misschien over zou kunnen gaan.
Dit brengt mij op het volgende, post niet alleen dromen, geef ook je mening, tips, etc, dat houdt dit topic wakker [haha]



NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 27 mei 2010 - 1:29:
Ghehe. Alwetende Captain Dorothy ftw

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 27 mei 2010 - 6:45:
Het vreemde is: als ik over FanFic'ers droom, droom ik altijd heel raar. -Maar dan ook echt héél raar ^^"-

Neem nou die x-factor droom. Of, nee, wacht, dat willen jullie niet horen, denk ik.

miniboesz
miniboesz is offline

[1055]
miniboesz zei op 27 mei 2010 - 7:21:
Oh yeah, hier houd ik van, dromer hier.

Ok, dus om te beginnen; vroeger had ik alleen maar nachtmerries waarbij 1 hele grote indruk op me maakte.

1e:
Ok, ik was toen in vakantie in Italië met mn beste vriend, ik had daar nog een vriendin, nee geen liefde, gewoon vakantie vrienden. De baas van het huizenpark was een aap waarvan niks mocht. Ok dat was de inleiding.
Dus, ik sta daar om een soort van klimrek, te praten met mn beste vriend en dat meisje, als er plots een man in zo'n grote witte jas komt, met zo'n kaars ding in zijn hand. Hij begint te schreeuwen in een taal die ik niet versta (wss helemaal zelf verzonnen door mijn brein, ik kan alleen Engels en Nederlands =]) en die vriendin van ons die smeert hem ineens. Dan rent mn beste vriend ook weg en struikelt over een steen. Einde. Was heel vreemd, maar maakte geen indruk.

Ok 2e is wel heel eng. En maakte nogal indruk;
We waren toen net terug van een vakantie naar Engeland, we gingen daar naartoe via schip waar we ook in sliepen. Einde inleiding.
Er was een man op het schip die de hele tijd rare dingen riep over vampieren en zei dat hij dracula was, niemand geloofde hem en liet hem gewoon lekker schreeuwen. Tot er op een dag een heel groot rood gordijn in de zaal hing. Iedereen zat gewoon te lunchen toen er ineens een gigantisch licht van achter die gordijnen kwam, en een hels gelach. Dan gaat het gordijn open en daar staat die man, helemaal wit, en zijn tanden vol bloed. Hij begint te springen en rennen en bijt mensen, die vervolgens in zombies veranderen. Dan springt hij op mij af, maar mijn vader springt ervoor. Mijn moeder volgt. Vervolgens moet ik wegrennen voor mijn eigen zombie ouders, niet leuk.

Dromen komen later =]

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 27 mei 2010 - 8:05:
vandaagdroomdeikdatikeenstomverwendkindwaseneeneigendierentuinhad. nou. hetwaseigenlijkmeereensoortkamer. eniederdierhadeeneigenhoekje. erwaseenhelelieveaap. endiekonpraten. entoenikhemvroegofhijwatwilde,enwathijlekkervond, zeihijdathijdatnietwist,omdathijalzolangnietmeergegetenhaddathijhetvergetenwas.
entoenvoeldeikmeheelschuldig. enerwaszo'nhelestommeslangdieheelsneldoordekamergleed. entoenstondikperongelukophem,entoenwashijkindaindriestukken, maar hij leefde nog. entoendeedikhemineenpotjewaareerstkaasinhadgezeten. toenstonddiekameropeensopeentrein, en ik liep naar buiten - want er was kennelijk een buiten. entoenwasdetreinweg,enwasikkindaalleenopeenhelelangegrijzeweg. alleenwasergeengrondoonderdeweg. erwasnietsonderdeweg. endewegwaseenloopband. enhijgingheelsnel. entoenwarenerzwevendemensenzonderarmenenbenendiezeidendatikviel, iknetzozouwordenalszij. entoenvielik. entoenwerdikwakker. ^^''

nou. wiedí¡í¡rietsinziet. -kuch-

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 27 mei 2010 - 8:29:
Ik heb droomde 'n keer, dat ik bij een vriendin sliep. Want de volgende dag waskoninginnemarkt. (Ik droomde het de nacht ervoor, ehehe). En toe stond ik op en gingen we daarheen. Wij zaten daar de heletijd, krijg ik een SMS van mijn beste vriend, of ik hem wilde bellen.
Hij zo;'Ja, Jess, ik weet waarom ik tegenwoordig zo duizelig ben en het zo benauwd heb,' op zo'n ernsitge toon, weetjewel? En toen bleek dus dat hij leukemie had. ><
En ik hoop zó dat het niét voorspellend is. ;x

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 27 mei 2010 - 9:43:
Jess *hug*
Ik hoop het ook niet ):

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 27 mei 2010 - 9:44:
@Max
Een aap duidt op teleurstelling, ondeugendheid en valsheid. Een andere uitleg zou kunnen zijn dat je nodig wat dient te kalmeren. De aap kan tevens verwijzen naar je wilde innerlijke kant, met name het sexuele aspect.
De vampier vertegenwoordigt tegenstrijdige beelden van zowel beschaafde adel als agressie en wreedheid. Deze droom kan slaan op iemand uit het echte leven waarvan de charme uiteindelijk schadelijk zal blijken. Diep in jezelf weet je dat deze persoon slecht voor je is, maar je wordt er wel onherroepelijk toe aangetrokken. Een vampier kan ook over iemand in een obsessieve relatie gaan.
Mss gaat dit over Irene en ben je iets te hard bezig?

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 27 mei 2010 - 9:59:
@Kol
De slang kan je waarschuwen voor iets in het echte leven waarvan je je nog niet bewust bent of dat nog niet aan de oppervlakte is gekomen.
Als je droomt in een trein te zitten die zich zonder rails voortbeweegt wijst dat erop dat je je zorgen zult maken over iets wat je uiteindelijk voordeel zal opleveren.
Vallen kan over bepaalde angsten en onzekerheden gaan.

En slaat dit een beetje op jou aan?

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 27 mei 2010 - 11:49:
Ik droomde laatst dat ik op een hele grote boot was, een beetje zoals de Titanic. En toen waren er allemaal mensen van FanFic [ookal wist iktoen van de helft niet hoe ze eruit zagen] en er is een heel groot podium. Dan doe ik mee aan het songfestival, en ga een of ander raar liedje zingen. Ondertussen loopt er opeens een tweelingzusje van mij rond [die ik niet heb], die heel verdrietig door het liedje heen zingt. Dan ren ik de hele boot door met haar, en uiteindelijk staan we samen op dat podium en verdwijnt ze in het niets. Dan gaat iedereen staan en heel hard klappen.
De volgende ochtend hoorde ik van mijn moeder dat ze iemand had horen zingen vannacht, en dat het sterk op mijn stem leek? x'D

Ook had ik een tijdje terug steeds dezelfde droom. Ik was op een soort open plek in het bos, waar een meertje lag. Er lag een picknickkleedje waar een roos op lag. Dan kwam Tom opeens tussen de bomen vandaan en gaat hij naast me zitten. Hij pakt mijn hand en we zitten elkaar een tijdje glimlachend aan te staren. Dan staat hij opeens op, en er rollen opeens allemaal tranen over mijn wangen. Die veegt hij weg, waarna hij richting het water loopt en zichzelf verdrinkt.
Ik werd steeds huilend wakker. O.O

En nog eentje, hierna stop ik echt x'D

Ik stond af te wassen met Bill, maar ik kon zijn gezicht steeds niet zien. Ik zei tegen hem dat ik het fijn vond dat hij er was, en me hielp. Hij fluisterde ''ik ben er niet echt.'' Ik moest lachen, en zei dat hij niet zo raar moest doen. Bill zegt ''ik ben er echt niet.'' toen vond ik het raar worden, en vroeg wat hij bedoelde. Hij draaide zich naar me om, en ik zag dat hij onder het bloed zat, een mes in zijn nek, en zijn ogen straalden iets heel engs uit. ''Ik ben er niet.'' Hij pakte mijn gezicht heel voorzichtig vast, en glimlachte heel eng, en ik werd wakker.

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 27 mei 2010 - 12:00:
MARIT dat laatste lijkt op mijn tc o.o

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 27 mei 2010 - 12:04:
MARIT dat laatste lijkt op mijn tc o.o


Huh? Whut? Echt? O.O

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 27 mei 2010 - 12:05:
Ik had pas een droom. Normaal onthoud ik ze nooit, maar deze bleef hangen.

Om mij heen was het helemaal zwart, en ik zat daar in kleermakers zit helemaal alleen. Na een tijdje verschijnt een jongen, ik had het gevoel dat ik hem kende. hij glimlacht. Om hem heen hangt een aura, met verschillende kleuren. Hij komt naast me zitten en legt zijn hand op mijn arm en ik barst in tranen uit. En daarna zie ik hem dood op de grond liggen. En toen werd ik wakker

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 27 mei 2010 - 12:26:
(...)

Huh? Whut? Echt? O.O

Seriously.
Simone heeft een nare droom. Ze is in de keuken aardappelen aan het schillen en dan komt Bill. Ze hebben dan een gesprek tot dat Bill plots zegt dat hij er helemaal niet is en dan ziet zij een mes in zijn rug en dan zgt Bill dat zij dat heeft gedaan.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 27 mei 2010 - 12:36:
(...)
Seriously.
Simone heeft een nare droom. Ze is in de keuken aardappelen aan het schillen en dan komt Bill. Ze hebben dan een gesprek tot dat Bill plots zegt dat hij er helemaal niet is en dan ziet zij een mes in zijn rug en dan zgt Bill dat zij dat heeft gedaan.


OMG. Iewl. Dat lijkt er idd eng veel op O.O

V0nneke
V0nneke

V0nneke is offline

[146]
V0nneke zei op 27 mei 2010 - 13:33:
Ik vergeet mijn dromen meestal, en í¡ls ik het al onthoud dan slaat het nergens op

Even terug droomde ik dat ik op de fiets naar het voetbalveld ging (waar ik niet eens meer voetbal), samen met een paar andere meisjes. We kwamen daar aan, en het bleek dat ik daar was omdat ik mijn tas was vergeten. Het hek was alleen op slot. Ik baalde en wilde weer weglopen, totdat daar die oppasser (die gras aan het maaien was) op zijn grasmaaier naar het hek toe reed, afstapte, het hek opendeed en naar me toekwam. Ik zei zo: "Ik ben mijn tas vergeten" En hij bracht mij die tas. Na heel veel gesjor kreeg ik mijn tas onder mijn snelbinders. M'n vriendinnen waren kei ongeduldig en uiteindelijk fietste ze al aan. Toen stapte ik op mijn fiets en ik fietste weg. Toen heb ik ze nog ingehaald en toen was de droom afgelopen.

Raaar



1 2 3 4 5 6