Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Jouw dromen

Jouw dromen

1 2 3 4 5 6
TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 27 mei 2010 - 0:16:
Dan heb ik het hier over je dromen die je tijdens het slapen krijgt

Hoe zit het met jouw dromen? Heb je de grootste avonturen waar het uiterste van je wordt gevraagd dat je met schoppende benen wakker wordt? Of word je gillend wakker van een enge droom/nachtmerrie? Of ben jij meer van de tranen?

We dromen er allemaal ongeveer 5 a 7 per nacht. Dus iedereen droomt! Dat je je droom niet kan herinneren wil nog niet zeggen dan je nooit droomt.
Wat we met zijn alle onderhand wel weten is dat een droom niet zomaar een onbewuste gedachte is, maar een achterliggende betekenis. Zo betekend het wanneer je droom bij een kermis afspeelt dat je terugverlangt naar je kindertijd, een periode waar dingen een stuk eenvoudiger leken. Je zou het gevoel kunnen hebben je remmingen te laten gaan je niets aan te trekken van culturele en sociale normen.

Maar waar dit topic dus voor dient; vertel mij en de rest van Fanfic jouw dromen! Misschien is hij gewoon leuk of wil je graag de mening weten van een ander, omdat je toch wel benieuwd bent waar het misschien over zou kunnen gaan.
Dit brengt mij op het volgende, post niet alleen dromen, geef ook je mening, tips, etc, dat houdt dit topic wakker [haha]



Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 27 mei 2010 - 20:58:
Hmm.
Dus in het totaal denk je dat je niets (speciaal) bent, met je uiterlijk enzo, en dat je nooit verliefd zult worden of iemand op jou, maar als je dan eenmaal gevangen bent, je dat niet erg vindt, omdat er dan toch iemand is.

Zou best kunnen kloppen, denk je niet? o.o

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 27 mei 2010 - 20:59:
Juaaah.. klinkt logisch ^^
Want normaal word ik hysterisch wakker, omdat ik niet tegen achtervolging kan.

miniboesz
miniboesz is offline

[1055]
miniboesz zei op 27 mei 2010 - 21:01:
ik kan niet vinden wat een wit gewaad betekent

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 27 mei 2010 - 21:04:
Wat bedoel je er precies mee?

miniboesz
miniboesz is offline

[1055]
miniboesz zei op 27 mei 2010 - 21:08:
Nou, de man in de eerste nachtmerrie, Die had een gigantische witte jas aan, en een kaars in zijn hand. (Zo'n ding:
http://i17.photobucket.com/albums/b71/polesixe/LiveJournal/te_koop/IMG_1785.jpg)
Onderuit die jas leek een gloed te komen.
En ik wil weten wat dat betekent

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 27 mei 2010 - 21:10:
Als je er vanuit gaat dat het een heilig is, dan wilt die je een bijzondere boodschap geven. Hier gaat het wéér om je bereidheid om andere te helpen.

Nou, jij droomt alleen maar hetzelfde :']

miniboesz
miniboesz is offline

[1055]
miniboesz zei op 27 mei 2010 - 21:20:
Andere helpen is altijd iets geweest wat ik wilde bereiken, waar ik 'lol' in heb..
Wep.. *Denkt na* *Denkt harder na*

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 27 mei 2010 - 22:26:
Andere helpen is altijd iets geweest wat ik wilde bereiken, waar ik 'lol' in heb..
Wep.. *Denkt na* *Denkt harder na*

Oeh oeh! Je lijkt op mij :3

miniboesz
miniboesz is offline

[1055]
miniboesz zei op 28 mei 2010 - 7:07:
Enge droom vanacht.
Toen ik wakker werd begon ik spontaan te huilen.
Er was een gang, met in het midden een gouden muur, door hetzelfde gouden tralies zag ik Irene, toen stortte de grond in en vielen we naar beneden.. En toen hield het op.
Ik ga proberen te ontcijferen.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 28 mei 2010 - 7:19:
Ik droomde vcannacht weird. O.O

Ik zat in een liegtuig, en er zat een bom in mij. Ook in de andere passagiers. Maar zij wisten dat niet, ik ook niet. Toen gingen er dus INEENS mensen ontploffen, en toen ging ik liggen, want ik was bang, en toen BOEMBOEMBOEMBOEM en toen schrok ik wakker. ><

miniboesz
miniboesz is offline

[1055]
miniboesz zei op 28 mei 2010 - 7:32:
Een droom over een bom suggereert dat je wellicht een lastige, potentieel explosieve periode meemaakt. De bom kan symbool staan voor onderdrukte verlangens of onuitgedrukte emoties die op ontploffen staan als je ze niet snel tot uitdrukking brengt.
Zo gekopieerd en geplakt.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 28 mei 2010 - 7:39:
Hmm.. Kan kloppen.. ergens. :']
Ty, Max.(:

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 28 mei 2010 - 9:08:
Ben net wakker. Here we go.

We gingen naar een super mistige steiger achtig iets, om foto's te nemen, en ik was het model. Dus we liepen daar zo en mijn vriendin nam foto's enzo. En toen kwamen we op een steiger en toen was ik haar opeens en zij mij, en de camera was verdwenen, en toen zag ik dus zo'n jongen gevangen ofzo? Dus ik riep keihard zijn naam - ik weet niet hoe hij heette -, en toen was hij los, en toen was mijn vriendin weeer iemand anders. En toen bleken die mensen die er ook waren dus zegmaaar de slechterikken waren en toen waren we opeens allemaal slaafjes van het [Het was een soort element?] en verder was het eigenlijk supervaag. Want die vriend was dus weer gevangen in een soort supergrote tuin ofzo, en die gingen we dus ontsnappen terwijl het sliep. Maar toen werd het wakker ofzo, en toen meosten we allemaal onze bezems breken [?] van mij, en toen had zo'n klein jongentje die ook bij ons hoorde, had het in de vorm van twee stokstaartjes. En toen mocht hij een wens doen, omdat hij het goed had gedaan. En toen was er opeens een soort magische deur, en daar rende hij dus heen, maar opeens wou het niet dat hij weg ging, en toen deed ze snel de deur dicht, maar hij kon er toch doorheen. En toen was hij als een zoort ziel/geest toch nog bij ons. En die vriend zat op een kruis in een kooi. En toen vroeg ik of hij vrij mocht, en toen zei het zeker? En toen riep ik keihard nee.

DreamWriter
DreamWriter

DreamWriter is offline

[395]
DreamWriter zei op 29 mei 2010 - 7:02:
Ik droomde vorige zomervakantie elke nacht - en dus ook echt élke nacht - over reuzegrote hobbelende tuinkabouters.
Eigenlijk was het geen echte droom. Het was zoiets als ineens het gevoel hebben dat je van een rots met een boompje steil naar beneden valt, zoiets vlak voor je ook echt in slaap valt.
Ik voelde me heel klein, stond in een enorm gigantisch grote witte ruimte (die de vorm van mijn kamer had) en toen kwamen die angstaanjagend hobbelende tuinkabouters naar me toe. En er was hier en daar een stukje van de verf af, alsof ze al een leven van vallen en weer en wind achter de rug hadden, maar ze bleven diezelfde blinkende glimlach houden.
Maar opeens hield dat op.
Ik kreeg het voor de eerste keer tijdens een nacht in ons appartement aan zee. (Op het gelijkvloers, en er zijn oranje lantaarns op straat die binnenvallen in de kamer. Maar dat heeft er waarschijnlijk niets mee te maken.)
Zoefkie

lOveYouX
lOveYouX

lOveYouX is offline

[1262]
lOveYouX zei op 29 mei 2010 - 9:20:
Ik heb 1 droom die ik nooit meer zal vergeten, ik was toen nog niet zo oud
Het begon allemaal met een nieuwe plant die gewoon in onze tuin begon te groeien, je zag een zwarte plek met gele pinnen erin. Ik vond die plant helemaal niet mooi, maar mama en pApa wilde hem niet weg doen, al de kindere die in mijn straat woonde kwamen die dag spelen ^^ nadat we gespeeld hadden gingen ze terug naar huis, maar eerst wouden ze de nieuwe plant kijken en plots beginnen zij die plant aan te raken en worden ze mee gesleurd in het zwart , het eingste wat over bleef was hun hoofd vast geprikt op de gele pinnen, smeken voor hulp en mama en papa waren verdwenen!

Ik vond deze droom verscheikkelijk eng! Ik zal die uitdrukkingen op hun hoofd nooit vergete.



1 2 3 4 5 6