Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Jouw dromen

Jouw dromen

1 2 3 4 5 6
TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 27 mei 2010 - 0:16:
Dan heb ik het hier over je dromen die je tijdens het slapen krijgt

Hoe zit het met jouw dromen? Heb je de grootste avonturen waar het uiterste van je wordt gevraagd dat je met schoppende benen wakker wordt? Of word je gillend wakker van een enge droom/nachtmerrie? Of ben jij meer van de tranen?

We dromen er allemaal ongeveer 5 a 7 per nacht. Dus iedereen droomt! Dat je je droom niet kan herinneren wil nog niet zeggen dan je nooit droomt.
Wat we met zijn alle onderhand wel weten is dat een droom niet zomaar een onbewuste gedachte is, maar een achterliggende betekenis. Zo betekend het wanneer je droom bij een kermis afspeelt dat je terugverlangt naar je kindertijd, een periode waar dingen een stuk eenvoudiger leken. Je zou het gevoel kunnen hebben je remmingen te laten gaan je niets aan te trekken van culturele en sociale normen.

Maar waar dit topic dus voor dient; vertel mij en de rest van Fanfic jouw dromen! Misschien is hij gewoon leuk of wil je graag de mening weten van een ander, omdat je toch wel benieuwd bent waar het misschien over zou kunnen gaan.
Dit brengt mij op het volgende, post niet alleen dromen, geef ook je mening, tips, etc, dat houdt dit topic wakker [haha]



miniboesz
miniboesz is offline

[1055]
miniboesz zei op 27 mei 2010 - 16:04:
@ Yas, ik had die droom ver voor Irene, echt toen ik 9 was ofzo. 2 jaar geleden.

Ok, de dromen;

Droom 1:
Ik heb het gevoel alsof ik langzaam naar beneden van, ik zie veel wit, zie water en licht gras. Ik hoor stromend water en gelach van een meisje, en ik zie het meisje voor me. Maar ik herinner het gezicht niet meer. Ik zeg iets, en zonder verkering te vragen is het ons allebei duidelijk. Vervolgens zie ik mezelf voor me op een heleboel plekken en ik vertel iedereen over mijn verkering. Vage droom.
Net voordat ik verliefd werd op Irene, tja, ik was verliefd op dit meisje uit deze droom, maar het was dus net voordat ik ontdekte dat Irene dat meisje was.

Droom 2:
Ik sta ergens, het is donker, erg donker, het enige wat ik zie is Irene, Irene pakt mijn hand stevig vast en kijkt me aan, alsof er iets vreselijks gaat gebeuren of is gebeurt. Ik houd een kapot briefje met een rood geschreven tekst voor haar neus, als ze het leest klaart ze op en begint ze te lachen. Dit was de droom die me van mijn liefde voor Irene overtuigde.

Zo Yas, wat kan je hier mee?

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 27 mei 2010 - 17:28:
Oeh ik had wel eens een HEEEELE vage droom

Ik droomde dat ik... tjah wat was het nou... Oja ik woonde op mijn plein gwn weetjewel in mn eigen huis, en daar was het plein ineens heel mooi gemaakt, met bloemperken enz, en het sneeuwde, terwijl het zomer was. En nog iets met iemand uit de buurt die collectes deed enz heel vaag. En er stond een soortvan busje, waar een klasgenoot op zat. Dus ik naar hem toe, zegt hij: Hee Marije -boks- kom binnen in mijn huis. Zeg ik: HUIS?
Zegt hij: Ja man, mijn huis. Maar zullen we eerst even op het balkon gaan zitten?
Dus wij gaan op het balkon zitten (De bak achter de auto)
En dan zegt hij: okee het wordt koud dus gaan we naar binnen?
Ik zeg: Ja goed idee. Hij zegt: Okee (Doet de autodeur open)
Ik stap naar binnen, sta ik ineens in een soortvan hal die lijkt op een 3 sterren restaurant, waar allemaal glazen op tafel staan enz. En hij geeft mij een rondleiding door zijn 'huis' Toen waren we weer terug bij de eetzaal en daar gingen we eten en dat was f*ck*ng lekker.

Toen werd ik wakker meh

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 27 mei 2010 - 17:50:
mijn droom:
Ik ontmoette Mak op een TH concert en toen gingen we een handtekening halen bij Tokio Hotel, dat was na een concert van de humanoid tour [':

Ik wou zo hard dat die droom echt was geweest ><
en meer ervan herinner ik me niet meer xd

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 27 mei 2010 - 18:09:
@Max
Nou van de eerste ben je er blijkbaar zelf uitgekomen.
Maar water in een droom heeft een grote betekenis!
Als je water in je droom ziet, symboliseert het je onderbewuste, je gevoel en je emoties. Dat kan dus kloppen, want het gaat hier over liefde.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 27 mei 2010 - 18:19:
Yas kan je die van mij ook uitleggen? x]

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 27 mei 2010 - 18:20:
Mhihi, als iemand die van mij kan verklaren, zou ik dat ook wel cuwl vinden

miniboesz
miniboesz is offline

[1055]
miniboesz zei op 27 mei 2010 - 18:27:
Heb je ook iets over donkertje of een tekst?
Donkerte die weggevaagd word?
Ik ben namelijk nog altijd in eh..
Tja, die droom houd me aan de touwtjes.

Edit: Laat maar, ik site gevonden

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 27 mei 2010 - 18:35:
@Mars
Iemand met aura zien betekend dat er belangrijke info wordt gegeven en dat je dus goed moet opletten. Je kan er namelijk kracht uithalen.
Zwart symboliseert zaken als het onbekende, het onbewuste, gevaar, mysterie, dood, rouw en boosaardigheid.
Dat jij opeens huilt kan betekenen dat je dit in het echte leven o onderdrukt . Als je droomt heb je echter geen muurtje om je heen, zodat je emoties de vrije loop kunnen krijgen.
Dat de persoon dan plots dood gaat kan betekenen dat de boodschap is overgebracht , mss daarom ook de tranen? Je hebt hem begrepen.


Leute, ik moet eigenlijk leren x'D

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 27 mei 2010 - 18:45:
En Marit.
Een cruiseschip betekend dat je ergens plezier in hebt, vandaar ook het zingen, die loopt er zo'n beetje parallel aan mee. Dat je tweeling het tegenovergestelde doet is niet zo gek, het kan namelijk disharmonie betekenen. Ergens zijn jullie het niet over eens!

miniboesz
miniboesz is offline

[1055]
miniboesz zei op 27 mei 2010 - 18:52:
Toptopic Yas, eigenlijk geloof ik erin, tja.. De laatste tijd geloof ik alles.

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 27 mei 2010 - 18:59:
Ik geloof hier heilig in! Daarbij is dit onderzocht..
En wanneer je de betekenis weet merk je vaak dat je er iets of alles aan herkend , zo is het bij mij dan.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 27 mei 2010 - 19:03:
Ik geloof hier heilig in! Daarbij is dit onderzocht..
En wanneer je de betekenis weet merk je vaak dat je er iets of alles aan herkend , zo is het bij mij dan.

Bij mij ook

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 27 mei 2010 - 19:05:
Klopt het trouwens wat ik bij jou heb gezegd?
Ik ben hier wel de hele tijd aan het verklaren, maar ik krijg totaal geen feedback x']

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 27 mei 2010 - 19:08:
En Marit.
Een cruiseschip betekend dat je ergens plezier in hebt, vandaar ook het zingen, die loopt er zo'n beetje parallel aan mee. Dat je tweeling het tegenovergestelde doet is niet zo gek, het kan namelijk disharmonie betekenen. Ergens zijn jullie het niet over eens!


Danku
Hmm, dan had ik vast een leuke dag gehad x'D
Maar ik snap dat van mijn tweeling nog steeds niet helemaal, aangezien ik geen tweeling heb x'D
Dat ga ik denk ik eens opzoeken, want jij moet leren 8D

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 27 mei 2010 - 19:08:
Klopt het trouwens wat ik bij jou heb gezegd?
Ik ben hier wel de hele tijd aan het verklaren, maar ik krijg totaal geen feedback x']

Oh sorry xP

Ja het klopte wel ^^



1 2 3 4 5 6