Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen n schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Eerste schrijfsels

Eerste schrijfsels

1 2 3 4 5 6
KaulitzFreak
KaulitzFreak

KaulitzFreak is offline

[2731]
KaulitzFreak zei op 9 aug 2010 - 10:21:
Iedereen heeft ze hier
Je eerste schrijfsels waar je niet meer naar durft omkijken omdat ze vol schrijffouten staan en niets meer zijn dan clichés die aan elkaar gebonden zijn

en dat maakt ze juist grappig ^^
deel ze met ons!!



KaulitzFreak
KaulitzFreak

KaulitzFreak is offline

[2731]
KaulitzFreak zei op 9 aug 2010 - 10:36:
Instar en de losgebroken hitoren
"Jolien, komop, straks zijn we te laat op de training! En ik heb geen zin om 10 extra rondjes te lopen!" "Ik ben bijna klaar! Ik moet alleen mijn fiets nog nemen."
Aangekomen in de sporthal zien Jolien en Sara Naomi staan. Naomi is de clubkampioene, en dat is haar een beetje naar het hoofd gestegen. "Zo, zijn jullie daar eindelijk? Jullie weten dat Kim niet graag wacht. Maar als jullie 10 extra rondjes willen lopen moetten jullie zo door doen!" "Zwijg toch Naomi!" Zei Sara "De les begint pas over 10 min."
In de kleedkamer is Jolien opvallend stil, dat is niet haar gewoonte. "Is er iets Jolien?" vroeg Sara "Die Naomi! Ze denkt omdat ze clubkampioene, dat ze koningin van Engeland is! Ze pest me altijd." "Dat is omdat je nieuw bent. Wacht maar af, over een paar maanden is dat over. Misschien al over 5 weken!" "Hoezo?" "Dan is het clubkampioenschap, en als er een nieuwe clubkampioen komt zal ze ook wel rustiger zijn." "Clubkampioenschap? Dat wist ik niet! Denk je dat er iemand Naomi zal kunnen verslaan?" "Misschien jij wel. Kom de les begint zo!" De meisjes gaan naar de zaal en daar staat Naomi al te wachten in haar glimmend turnpak met om haar arm het clubbandje. "Meisjes, voor we aan de opwarming gaan beginnen, heb ik nog een mededeling voor jullie." Daar was Kim, de trainster, zoals altijd om 2 voor 5.

Pff, kom niet eens in dezelfde tijd blijven schrijven toen!!
En, moeten met 2 t's?
God, ik durf niet meer verder gaan....

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 9 aug 2010 - 13:04:
Ik heb al die schrijfsels ritueel verbrand. (':

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 9 aug 2010 - 13:38:
Die heb ik weggegooid ;'

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 9 aug 2010 - 13:55:
Missing Pieces? x)
*oh God*

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 9 aug 2010 - 15:32:
OHOH.
Ik heb nog ergens mijn verhaaltjesschrift van groep 4.
[in dat ding had je dan 1 pagina lijntjes en de pagina ernaast was helemaal wit, voor een tekening.]
Daar staan vast nog wel hilarische dingen in.
Ik ga 'm straks/dalijk ff zoeken

Edit:
Oké, komt het. Het heeft geen titel en remember: ik was heel schattig, ik kon niet schrijven en ik was vooral heel erg 7 jaar oud.

Er was eens een jongetje en hij had een vreemde pen. Hij kon licht geven en als je op een streepje drukte dan maakden de pen de zinnen korter en dat wist het jongetje niet en het was dus een groot proobleem als het jongetje een keer de zinen langer moest maken want dan kon het jongetje zijn werk niet maken en de juf wist dat dus mocht het jongetje de zinnen korter maken maar die zinen waren allen bedoelt om de zinen langer te maken en daarom kreeg het jongetje anderen zinen op een blaadje maar op eens was de vuling van de pen op en het was een speesjaale vuling en die had niemand dus ging er een gewoone vulling in en toen was het proobleem van de pen die de zinnen korter makten over en het jongetje deet voortaan het zelfden werk als de anderen.

Zoals je kan zien had ik nauwelijks gehoord van punten, dubbele medeklinkers, -d/-t, komma's al helemaal niet en kon ik gewoon maar half spellen. [geloof me: vanaf half groep 4 was ik veel beter in spellen x'D Slaat nergens op.]
-stiekem lach ik me echt kapot nu. Like, hoe kon ik dit nou schrijven?? -hetverhaaltjeslaatsowiesoalnergensop- -

KaulitzFreak
KaulitzFreak

KaulitzFreak is offline

[2731]
KaulitzFreak zei op 9 aug 2010 - 16:04:
oohh, dat doet me denken aan mijn allereerste schrijfpoging!! heb ik teruggevonden met mijn kamer leeg te halen

Er was eens een meisje en dat meisje heet laura en laura was zeven jaar en die hat een hond en die hond heete hond en die had blont haar en die hond ook en die hond was heel lief maar op een dag liep die weg en na heel lang zoeken vont die hond die terug en toen weet ik niet meer wat er gebeurde

OOhh, GOD!!!!

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 9 aug 2010 - 16:08:
Ik weet dat ik ooit een verhaaltje had geschreven over mijn broer die doodging.
En in een van mijn eerste fanfictions werd Bill van het podium gelopen door een neushoorn.
Maar geen van die dingen heb ik bewaard. Een half jaar geleden alles verwijderd dat ik nog had.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 9 aug 2010 - 16:09:
Mijn eerste fanfictions heb ik van mijn pc geflikkerd toen ik op Fanfic kwam x'D en het ging altijd over een meisje dat naar Duitsland verhuisde *clichécliché* en dan ontmoette ze heel toevallig de jongens en omg --'

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 9 aug 2010 - 16:13:
En in een van mijn eerste fanfictions werd Bill van het podium gelopen door een neushoorn.
*sterft*

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 9 aug 2010 - 16:14:
Wacht.
-waarom lees ik over dingen heen?-
Kayley, dat is echt geniaal! x']

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 9 aug 2010 - 16:17:
Mwaa. Ik heb het gewoon alleen maar een korte periode wat op Bill gehad, nu vind ik hem weer stom. Maar ik kwam er achter dat ik waanzinnig veel fanfictions over hem schrijf. ><

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 9 aug 2010 - 16:20:
Hij heeft je gehypnotiseerd! *spookyness*

Ik heb een heleboel verhalen die beschamend zijn. *kijkt naar profiel*
Geen idee of ik ergens nog oude dingen heb staan, zal vast wel. Ik kijk later wel even. ^^

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 9 aug 2010 - 19:48:
Hmm, mijn eerste schrijfschriftjes -groep 3 ^^- is ergens, maar verder heel erg kwijt. Mijn schrijfschriften van mijn tweede basisschool -elke 2 weken verplicht iets schrijven, jippie <3- moet ik terug kunnen vinden en op de computer van m'n zusje staat als het goed is nog iets... *gaat kijken als ze terug is*
Oh, ik heb ergens een verhaaltje liggen van toen ik 8/9 was, waarmee ik de krant haalde -alleen zoek ik die al een hele tijd maar blijft die onvindbaar-

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 10 aug 2010 - 15:52:
*kuch*

WHIIIIIIIIII, schreeuwde ik toen mijn vriendin, Ilse aan kwam lopen. WO, alles goed met jou? Te veel gedronken? vroeg ze terwijl ze me een beetje geschokt aankeek. Ja, alles gaat goed, ik ben gewoon HYPER! om dat te bewijzen begon ik volledig hyperactief op en neer te springen. Oké , doe rustig! Ilse keek ook even om zich heen, Weetje dit is eigenlijk best wel een hippe disco. Alleen jammer dat alles hier Díºits is Ja dí»h, we zijn in Duitsland, zelf was ik er hartstikke blij mee, met dat we in Duitsland waren, hier kwam Tokio Hotel vandaan! Alleen moest ik nu nog dé perfecte jongen tegen komen.
Hallo, Ich bin Tom, wer bist du? Ik hoorde een jongen achter mij tegen mij praten. Langzaam draaide ik me om en keek recht in de ogen vanTOM! je kent me dus al? Ja, eh, ik geloof het wel, stotterde ik. Waaah! Dé Tom Kaulitz stond gewoon voor mijn neus! En dan heb ik het over dé perfecte jongen zoeken. Hij staat gewoon voor mijn neus! Tom keek me lachend aan, En hoe heet jij? Lise, ik ben Nederlands Oeeeh, Nederlands, Tom keek me aan met een blik die ik niet kon weerstaan. Hij was zó fucking lekker.

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 10 aug 2010 - 15:57:
mijn eerste schrijfsels zijn héél slecht x']



1 2 3 4 5 6