Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Suggesties » Abo's+Foto.

Abo's+Foto.

1 2 3
Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 15 aug 2010 - 15:50:
Ik ben dus geband van Quizlet, waar ik spijt van heb. Maar ik dacht: Misschien is het leuk als je hier ook abo's zodat je een bericht krijgt wanneer er een nieuw hoofdstuk is bij een story die je leuk vind, en een foto voor het hoofdstuk zoals op Quizlet.



Adored
Adored

Adored is offline

[28]
Adored zei op 15 aug 2010 - 15:57:
Hee. dat vind ik een goed idee!

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 15 aug 2010 - 16:28:
Dus moet ik het met deze site doen
Is het nu heel erg stom als ik me daarom beledigt voel?

En, euh, ik wil niet zeuren, maar FF en Q zijn twee verschillende sites met ieder andere dingen, dus als er allemaal dingen van Q op FF komen, wordt dit net een tweede Q. ><

Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 15 aug 2010 - 16:29:
(...)Is het nu heel erg stom als ik me daarom beledigt voel?

En, euh, ik wil niet zeuren, maar FF en Q zijn twee verschillende sites met ieder andere dingen, dus als er allemaal dingen van Q op FF komen, wordt dit net een tweede Q. ><

Oh sorry als je het zo opvatte.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 15 aug 2010 - 16:29:
Zoals je op de to-do-list kunt zien komen die opties er nog [als het goed is...]. Er moet nog enorm veel aan FF geprogrammeerd worden.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 15 aug 2010 - 16:30:
En FanFic moet geen opvangbak voor Q-gebanden zijn, grmbl.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 15 aug 2010 - 16:30:
(...)
Oh sorry als je het zo opvatte.
Sorry, ik ben chagrijnig en nu wordt ik dus boos omdat het dan net lijkt of FF een soort afdankertje is.

Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 15 aug 2010 - 16:31:
En FanFic moet geen opvangbak voor Q-gebanden zijn, grmbl.

Ik zei toch al dat ik er spijt van heb.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 15 aug 2010 - 16:31:
En FanFic moet geen opvangbak voor Q-gebanden zijn, grmbl.
Punt.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 15 aug 2010 - 16:32:
(...)
Ik zei toch al dat ik er spijt van heb.


Van je ban op Quizlet, ja! Heb ik ergens spijt gezien dat je FanFic gebruikt omdat je niet op het Quizlet-forum kunt?
Ik vind het allemaal goed en wel dat veel mensen bereid zijn op FanFic een account aan te maken, maar van zodra jullie ban weer over is, zien we jullie hier pas weer met de volgende ban, en dat is totaal niet de bedoeling.

Armin
Armin

Armin is offline

[97]
Armin zei op 15 aug 2010 - 16:38:
(...)

Van je ban op Quizlet, ja! Heb ik ergens spijt gezien dat je FanFic gebruikt omdat je niet op het Quizlet-forum kunt?
Ik vind het allemaal goed en wel dat veel mensen bereid zijn op FanFic een account aan te maken, maar van zodra jullie ban weer over is, zien we jullie hier pas weer met de volgende ban, en dat is totaal niet de bedoeling.

Ik heb nu ook een ban op quizlet, een permanente net als zij. Daarbij, had ik hier al langer een account. Niet deze, maar een andere.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 15 aug 2010 - 16:40:
En alsnog heb ik je hier nog nooit op het forum gezien. En je kan aan mijn aantal forumposts zien dat ik héél actief op het forum ben.
Maar ik haat jullie niet, ik haat niemand (Behalve twee mensen actually), maar het is niet de bedoeling dat jullie heel de site gaan afkraken (Doen jullie niet, maar een gewaarschuwd vrouw is er twee waard) en jullie moeten hier ook niet geen zeuren omdat jullie niet meer op Quizlet kunnen of omdat de moderators daar o-zo streng zijn.
Dit is FanFic. Het heeft zijn gebreken, maar je gaat er zo van houden als je even niet oplet.

Adored
Adored

Adored is offline

[28]
Adored zei op 15 aug 2010 - 16:42:
(...)

Van je ban op Quizlet, ja! Heb ik ergens spijt gezien dat je FanFic gebruikt omdat je niet op het Quizlet-forum kunt?
Ik vind het allemaal goed en wel dat veel mensen bereid zijn op FanFic een account aan te maken, maar van zodra jullie ban weer over is, zien we jullie hier pas weer met de volgende ban, en dat is totaal niet de bedoeling.

Ik begrijp je probleem niet?
Als er meer mensen op Fanfic komen, is dat toch alleen maar beter?

Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 15 aug 2010 - 16:42:
En alsnog heb ik je hier nog nooit op het forum gezien. En je kan aan mijn aantal forumposts zien dat ik héél actief op het forum ben.
Maar ik haat jullie niet, ik haat niemand (Behalve twee mensen actually), maar het is niet de bedoeling dat jullie heel de site gaan afkraken (Doen jullie niet, maar een gewaarschuwd vrouw is er twee waard) en jullie moeten hier ook niet geen zeuren omdat jullie niet meer op Quizlet kunnen of omdat de moderators daar o-zo streng zijn.
Dit is FanFic. Het heeft zijn gebreken, maar je gaat er zo van houden als je even niet oplet.

Als ik spijt heb van mijn ban of Quizlet, ga ik hier niet hetzelfde doen. Van mij en Armin hebben jullie echt geen last meer. Ik heb al gezien dat de site zeg maar nog nieuwe dingen krijgt. - leuk toch?
En hoe meer mensen op FF, hoe meer story's, hoe meer publicatie, hoe meer leden en dan nog meet bekendheid enz. enz.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 15 aug 2010 - 16:43:
(...)
Ik begrijp je probleem niet?
Als er meer mensen op Fanfic komen, is dat toch alleen maar beter?


Je hebt leden en leden.
Hier is de mentaliteit helemaal anders dan op Quizlet, en die passen we niet aan voor jullie. Zolang dat maar duidelijk is, ontvang ik jullie met open armen.

@Torresss: Wij hoeven niet per se een aantal leden van boven de 500. Hier kent iedereen elkaar en zijn de fanfictions van uitermate hoog niveau.

Armin
Armin

Armin is offline

[97]
Armin zei op 15 aug 2010 - 16:45:
En alsnog heb ik je hier nog nooit op het forum gezien. En je kan aan mijn aantal forumposts zien dat ik héél actief op het forum ben.
Maar ik haat jullie niet, ik haat niemand (Behalve twee mensen actually), maar het is niet de bedoeling dat jullie heel de site gaan afkraken (Doen jullie niet, maar een gewaarschuwd vrouw is er twee waard) en jullie moeten hier ook niet geen zeuren omdat jullie niet meer op Quizlet kunnen of omdat de moderators daar o-zo streng zijn.
Dit is FanFic. Het heeft zijn gebreken, maar je gaat er zo van houden als je even niet oplet.

Ik snap wel dat je ons waarschuwt enzo, maar we hebben niet gezeurd dat we op quizlet kunnen en ook niet over de mods daar. En ze geeft alleen maar een suggestie om de site wat beter te maken. xd



1 2 3