Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » School.

School.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 23 aug 2010 - 16:30:
Omdat school weer begint.
Vertel hier over je nieuwe klas, regels van je school, kortom over je schooljaar .



Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 24 aug 2010 - 21:00:
@Dorien: Kan het zijn dat je gewoon heel veel kenmerken van dat hoogbegaafdheidgezeik herkent, en toch niet last hebt van problemen ofzo?

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 24 aug 2010 - 23:31:
ik heb mijn handboek nederlands en engels al
die hebben we met de inschrijving moeten kopen
op het einde van het schooljaar kan je die dan weer verkopen...
Mijn handboek van engels is mega dun =[
Engels is leuk, niet dat ik het goed kan, maar engels is leuk^^

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 25 aug 2010 - 0:34:
@Rianne Nee, ik ben Do niet, maar whatever ><
Jawel, als alles goed gaat heb je vaak geen problemen. [/vaag] In ieder geval zijn er niet altijd problemen, gewoon vaak. In mijn klas zit een meisje dat helemaal geen problemen heeft, behalve dan misschien een leeftijdsverschil van ruim twee jaar. [Ze is net voor de zomer elf geworden en gaat naar de tweede.]

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 25 aug 2010 - 1:53:
@Sofie: Bij ons is het Duits ook echt gemakkelijk. En toch haal ik nooit extreem goede punten. Ze zijn gewoon goed, omdat ik nooit leer, maar altijd wel dingen vergeet. Eigenlijk ben ik enorm vergeetachtig. En ik heb ook vaak last van black-outs, maar dat is op testen, gelukkig nog nooit op examens.

Ik moet één september weer naar school, de dertigste moet ik mijn boeken halen. En we kregen vorig jaar te horen dat we niet zoveel moeten aankopen, dus dat zit wel goed.

En verder ga ik mijn kop hier niet meer laten zien, ik krijg echt kotsneigingen van school, ook al heb ik er best zin in.

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 25 aug 2010 - 9:42:
Wat heerlijk, ik ben al geslaagd.
Maar toch mis ik het wel hoor. Nu moet ik alleen maar werken, al is dat ook wel gezellig :]

Blub
Blub

Blub is offline

[160]
Blub zei op 25 aug 2010 - 19:04:
Ik ben geslaagd ^^
Ik begin over een week -of was het nou over twee weken?- op de Roc, met de saaiste opleiding ooit, en wat betreft mijn klas, een paar mocht ik niet.

Breezy
Breezy

Breezy is offline

[133]
Breezy zei op 25 aug 2010 - 19:06:
Mijn klas is lauw.
er zitten alleen een paar wannabe gangsters ahhaha.
en 1 jongen is hot ;$
En ik heb al veel vrienden gemaakt en mijn leraren zijn grappig.

Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 25 aug 2010 - 19:14:
Mijn klas is lauw.
er zitten alleen een paar wannabe gangsters ahhaha.
en 1 jongen is hot ;$
En ik heb al veel vrienden gemaakt en mijn leraren zijn grappig.

precies hetzelfde :o

Geesz
Geesz

Geesz is offline

[428]
Geesz zei op 27 aug 2010 - 16:00:
Ik heb ook wel zin om naar school te gaan, 13 uur praktijk, dat is heaven *-*
maar ik heb geen zin in het vroege opstaan want ik heb om twintig voor 8 mijn bus >< en ik ben bang om mijn klas, wie weet zitten er dikke seuten tussen><
of maak ik geen vrienden en blijf ik voor altijd alleen.


Twintig voor í¡cht. Dat is enorm laat voor mij. Mijn bus gaat om 10 voor 7.. :'
Ik heb wel zin in school, alleen mijn rooster is redelijk tegengevallen. Achja, niets aan te veranderen. Veel zal ik niet leren, examenjaar. Alles lekker herhaald krijgen, woehoe. Alleen bij Duits, Engels en maatschappijleer krijgen we nieuwe stof.. o.í´
Mijn mentorklas is bijna hetzelfde gebleven, op een paar mensen na. Die zijn blijven zitten of afgestroomd. Best jammer.. >.<

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 27 aug 2010 - 16:11:
Ergens heb ik wel zin in school. Alleen weet ik nog niets. Ja dat ik op donderdag 2 september mijn boeken op moet gaan halen. Niet in welke klas ik zit, geen rooster, niets. Dat is best wel vervelend, normaal wil ik altijd alles van tevoren weten.

Priscilla
Priscilla

Priscilla is offline

[4997]
Priscilla zei op 27 aug 2010 - 16:44:
Ik moet komende maandag mn boeken halen
Totaaal geen zin in.. dan moet ik druk aan het kaften & dinsdag is er nog geen les en dan moet ik woensdag dus naar school

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 27 aug 2010 - 16:47:
ik moet die dinsdag erna pas naar school.

Vorig jaar was het op maandag of dinsdag boeken halen en op woensdag beginnen. De bovenbouw moest toen ook nog op woensdag boeken halen, dus viel er nog een halve dag voor hun af.

NovaFlowne
NovaFlowne

NovaFlowne is offline

[1453]
NovaFlowne zei op 27 aug 2010 - 17:05:
Ik ben echt dood. Ik heb zoveel stress gehad deze week :'
Ik ben overgestapt naar Verzorging, zou eerst uiterlijke verzorging doen, en ik ben dan ook uit eindelijk naar verzorging gegaan. Want de UV klas is echt heel erg kut.
Mijn twee vriendinnen negeren me ineens en doen alsof ze me nog nooit hebben gezien of gekend.
En met theorie lessen zit ik met 30 kinderen in de klas! Ik heb nu officieel elke dag hoofdpijn.
Maar, het wordt vast een leuk jaar. (:

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 27 aug 2010 - 17:16:
Ik hoop het ook voor je.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 27 aug 2010 - 17:48:
Ik moet 15 september naar school. Naar de tweede of derde, dat weet ik nog niet. [Ik moet acht herexamens doen, haal ik die, dan ga ik naar de derde. Oh, fuck, ik ga dan voor de tweede keer blijven zitten. Ik haat school, ik haat school, ik haat school!
God, ik wil zo graag dat ik die hele schoolperiode kan overslaan... want ik houd het echt niet lang meer vol.]



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19