Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » School.

School.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 23 aug 2010 - 16:30:
Omdat school weer begint.
Vertel hier over je nieuwe klas, regels van je school, kortom over je schooljaar .



Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 31 aug 2010 - 17:42:
haha ja, dat wel xd

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 31 aug 2010 - 18:35:
Oh, oh, ik weet het nog leuker! Ik zit in twee klassen.
4vt en 4v3.

Encore
Encore

Encore is offline

[247]
Encore zei op 31 aug 2010 - 18:50:
ik heb morgen eerste schooldag!

AnotherZero
AnotherZero

AnotherZero is offline

[1166]
AnotherZero zei op 31 aug 2010 - 18:51:
ik denk dat mijn klas 4Ltl ofzo is.
4latijntalen?
normaal 4Lwi. maar talen sprak me toch meer aan, dus ff een switch ;D

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 31 aug 2010 - 20:13:
mijn klas gaat 3BAK zijn
[BAK is een afkorting van Beeldende en architecturale kunsten]

Lipsy
Lipsy

Lipsy is offline

[114]
Lipsy zei op 31 aug 2010 - 20:20:
Haha.
Ik ga nu dood van de zenuwen want ik moet morgen gaan.

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 31 aug 2010 - 20:31:
ik moet morgen ook gaan, naar een nieuwe school en ik ben ook een beetje aan het sterven van de zenuwen [':

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 31 aug 2010 - 20:41:
Ik ben niet zenuwachtig. Ik ben alleen benieuwd naar mijn titu, en mijn rooster.

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 31 aug 2010 - 20:41:
ik kreeg net allemaal berichtjes en belletjes in welke klas ik zit. Krijg met de minuut meer zin in school.

Lipsy
Lipsy

Lipsy is offline

[114]
Lipsy zei op 31 aug 2010 - 20:45:
Ik weet nog helemaal niets.
En nu ben ik bang dat ik niet bij m'n beste vriendin in de klas ga zitten.
En ik ga sowieso een enge leerkracht krijgen voor wiskunde.
En waarschijnlijk ook nog een vreselijk mens voor latijn.
En ik moet morgen naar de pianoles, gaan uitleggen dat ik de afgelopen 2 maand niets heb gedaan.
Ik ben nu al dood.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 31 aug 2010 - 20:52:
Ik weet nog helemaal niets.
En nu ben ik bang dat ik niet bij m'n beste vriendin in de klas ga zitten.
En ik ga sowieso een enge leerkracht krijgen voor wiskunde.
En waarschijnlijk ook nog een vreselijk mens voor latijn.
En ik moet morgen naar de pianoles, gaan uitleggen dat ik de afgelopen 2 maand niets heb gedaan.
Ik ben nu al dood.


Heyhey, rustig maar.
Het is niet omdat je niet met haar in de klas zit, dat je niet met haar kan omgaan. En het heeft ook voordelen. Zo kan zij alle leuke dingen uit haar klas aan jou vertellen, en jij de leuke dingen aan haar. Sommige testen van haar zullen vroeger vallen, dus weet zij wat er op staat. En andersom.
Enge leerkrachten zullen er altijd zijn, maar je moet niet op de man maar op de bal spelen. In het normaal Nederlands: Richt je aandacht op het vak, en niet op de leerkracht.
En het belangrijkste is eerlijk zijn, dus zeg dat mens van pianoles eerlijk dat je in de zomervakantie niets hebt gedaan. Met een beetje geluk apprecieert ze je eerlijkheid, en anders krijg je een preek, maar dat is ook best op z'n plaats. Twee maanden niets doen is ook niet heel goed hé...

Lipsy
Lipsy

Lipsy is offline

[114]
Lipsy zei op 31 aug 2010 - 21:01:
Oké.
Eigenlijk vind ik jou nu erg aardig omat je op mij reageert.(:
Weet je, dat van als ik niet bij haar in de klas zit klopt natuurlijk wel, maar ik ben best een stil iemand, dus ik ben niet zo goed in vrienden maken.
En dat van die leerkrachten valt best wel te proberen...
Maar weet je, ik zit bij piano nu in m'n laatste jaar en ik heb openbaar examen enzo, en ik speel echt niet zo graag piano, maar ga nu toch verder omdat ik na dit jaar een diploma krijg.En vorig jaar heb ik op het einde écht dikke problemen gehad met mijn lerares, en nu gaat ze daar gewoon mee verder gaan.
Inderdaad mijn eigen schuld wel, maaroke.

Pfft.Het komt vast wel goed?

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 31 aug 2010 - 21:22:
Oké.
Eigenlijk vind ik jou nu erg aardig omat je op mij reageert.(:
Weet je, dat van als ik niet bij haar in de klas zit klopt natuurlijk wel, maar ik ben best een stil iemand, dus ik ben niet zo goed in vrienden maken.
En dat van die leerkrachten valt best wel te proberen...
Maar weet je, ik zit bij piano nu in m'n laatste jaar en ik heb openbaar examen enzo, en ik speel echt niet zo graag piano, maar ga nu toch verder omdat ik na dit jaar een diploma krijg.En vorig jaar heb ik op het einde écht dikke problemen gehad met mijn lerares, en nu gaat ze daar gewoon mee verder gaan.
Inderdaad mijn eigen schuld wel, maaroke.

Pfft.Het komt vast wel goed?


Hehe, nou, bedankt. Ik vind jou ook aardig.

En nja, ik ben ook best stil (Ugh, ik haat mezelf als voorbeeld stellen) maar als ik het kan, kan jij het ook. Natuurlijk zal dat niet meteen gaan, maar als je niet bij haar kan zitten, moet je bij iemand anders zitten. Zeg er gewoon wat tegen, en bij gym kan je ook bij een groepje gaan staan. Tijdens pauzes kan je dan bij je beste vriendin staan, of samen bij een groepje van je klas.
En verder, dat van dat piano. Gewoon doorbijten. Zoals je zegt: Het is je laatste jaar. Houdt dat in je achterhoofd. En als er echt problemen mee zijn, zeg dat dan tegen je ouders, want problemen zijn er om opgelost te worden, en volwassenen hebben beter grip op zo'n zaken.

En het komt inderdaad vast wel goed. Daar moet je gewoon vast in geloven, dan komt í¡lles goed.

Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 31 aug 2010 - 22:57:
Ik heb altijd het gevoel dat ik iets ga vergeten om mee te nemen, ook al hebben we zowat niks nodig...
Zal wel van de zenuwen zijn ...

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 1 sep 2010 - 6:58:
We hebben een nieuwe roostermaker en ik haat hem nu al officieel. En die 9e uren waren godzijdank ergens fout gegaan [of niet, het is nog altijd vaag, maar dat merken we dan snel genoeg], maar ik heb nu nog altijd een rooster met alleen blokuren als het echt moet [beeldende vorming en O&O, want waarom zou je bijvoorbeeld gym in een blokuur gaan geven in plaats van twee losse uren! --'] waardoor ik te veel boeken heb voor m'n tas [en mijn tas is niet bepaald klein].
Christus. Godzijdank heb ik nog niet het ergste rooster. Ik ken iemand met dit rooster [havo 4]:
Maandag: 1e, 2e, 4e, 5e, 9e
Dinsdag: 5e, 7e
Woensdag: 1e, 3e, 5e, 9e
Donderdag: 4e, 6e, 7e
Vrijdag: 1e, 3e, 4e, 5e
En het meest lullige voor haar is nog dat ze in een ander dorp/gat woont, waardoor ze niet naar huis kan tijdens tussenuren. [ik zou officieel gek worden].



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20