Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Piercing&Tattoos

Piercing&Tattoos

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 5 sep 2010 - 19:44:
Sla me als hier al een topic over is

Piercing & Tattoos


Wij zitten in een generatie waar twee oorbellen in één oorlel helemaal niet meer speciaal is, wat toentertijd juist taboe was. Nu moet het zo veel mogelijk, zo gek mogelijk en zo stoer mogelijk.
Bij de tattoo's is het vrijwel onveranderd gebleven. Tattoo's worden gezet voor een betekenis, voor de mooiheid, of in een dronkenbui. Mensen dragen de mooiste kunstwerken op hun huid, maar ook veel hebben spijt van hun blijvende besluit.

Laat jouw tattoo's en piercings zien of stuur een foto waar jij diep respect voor hebt. Misschien heb je wel een favoriet?



SweetGirl
SweetGirl

SweetGirl is offline

[19]
SweetGirl zei op 2 dec 2011 - 15:19:
ik heb een Navel en Lip piercing
en Volgend jaar krijg ik mijn Tattoo <3
sorry geen foto

BlackDahlia
BlackDahlia is offline

[102]
BlackDahlia zei op 31 dec 2011 - 10:44:
Tragus en oorgaatjes, verder ook niks.
Hoef geen tats, vind 't een beetje een enge gedachte. En geen gezichtspiercings, omdat die me geheid niet zullen staan en naar mijn mening maar bij heel weinig mensen echt mooi staan.

MickyMuis
MickyMuis

MickyMuis is offline

[329]
MickyMuis zei op 1 jan 2012 - 17:22:
Ik zou heeel graag nog een tweede tattoo willen op mijn enkel, van een droomvanger. Maar eerst sparen, en subtiel met de fam overleggen. Dat ging bij de eerste niet helemaal als gepland -.-' Oh en als ik ooit, hoe dan ook, een handtekening van mijn Koreaanse hottie weet te scoren ga ik die ook permanent in mijn huid laten zetten

CAC
CAC

CAC is offline

[218]
CAC zei op 2 jan 2012 - 2:53:
Ik heb een traguspiercing, ik had ook een helix maar nadat ie voor de 3e keer was ontstoken haalde ik hem eruit.
Als ik van mijn beugel af ben neem ik een lippiercing en ik wil mijn naam in het chinees op mijn ruggelwervel.

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 2 jan 2012 - 2:58:
Ik wil er wel een maar het mag niet.
Als m'n ma me ooit met een piercing ziet zet ze me het huis uit

LxKaulitz
LxKaulitz is offline

[3065]
LxKaulitz zei op 2 jan 2012 - 19:56:
Ik heb besloten dat ik er 1 wil, maar wanneer, wat en waar i dont know yet.
Ik wil er goed over na denken, en als ik er aan toe kom, gebeurd het gewoon.

LOL. nog geen stap verder, maar ja. ^^

JustDream
JustDream

JustDream is offline

[446]
JustDream zei op 2 jan 2012 - 20:11:
Ik heb 8 mm stretchers 'wordt dat wel als een piercing gezien?' en later wil ik een wenkbrauw piercing.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12