Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Depressie-topic #2

Depressie-topic #2

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 9 sep 2010 - 13:29:
Deel al je pijntjes, onbegrip, liefdesverdriet en andere vervelende gevoelens met de luisterende oren van FanFic.



xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 9 sep 2010 - 16:54:
ik ben niet depressief dus ik word hier niet te zijn.

*wandelt slowmotion weg, still lookin awsome*

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 9 sep 2010 - 17:00:
Mensen, doe even normaal.
Het is niet normaal als je gaat dreigen mensen te vermóórden. Kijk, pesten is heel laag, maar alsnog moet je niet met zo'n dingen gaan dreigen. Dan ben je echt slecht bezig.
Ní­emand verdient te sterven.

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 9 sep 2010 - 17:05:
tuurlijk ga ik ze niet doden wow. :3 fantaseren dat ik het doe. was ik al mee begonnen >.< dus daar is het al te laat voor. maar wat ze zeiden enzo mag gwwoon niet. kinderen zijn echt brutaal geworden. ik denk dat ze wel een paar slagen nodig hebben niet bloeden tot ze dood gaan. ma gewoon ff een opppertje dat het gwoon niet kan klaar.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 9 sep 2010 - 17:07:
Natuurlijk, ik snap dat jullie gewoon fantaseren. Maar alsnog is iemand doodwensen een brug te ver.
En ik wil niets zeggen, maar een probleem komt nooit van één kant.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 9 sep 2010 - 17:09:
Ik ben het zó ongelooflijk zat, verdomme. Ik haat mijn school. Serieus, ik hí¡í¡t hem, inclusief alle leerlingen en medewerkers [oké, met een paar uitzonderingen, maar die kun je op één hand tellen].
Vandaag: twee gesprekken, één met mevrouw Bosch [unitmanager] en één met mevrouw van Zwol [mentor], omdat ik gister vier minuten voor het einde van de les ben weggelopen bij gym [we moesten voetballen, maar mijn groepje was nogal boos omdat ik 'niet goed meedeed'. 'Come on, als een bal vanaf boven recht op je hoofd af komt suizen stap je aan de kant, lijkt me? Ik wil geen hersenschudden door gym, nee, nee dankje.]
En net nog, in deze pauze. Een greep uit alles wat er tegen me gezegd is:
'Ga gewoon Daniëlle. Rot gewoon op. Iedereen haat je.'
'Weet je, vandaag moet je vijftig rondjes lopen.' [de jongens die me elke pauze uitjoelen als ik langs kom lopen. En ja, ik loop rondjes, maar ik haat het om in de grote Aula te zitten en verder kun je niet echt ergens heen]
'Kijk! Kijk! Zij! Zij!' *hysterisch gelach*
'Zit daar iemand?' 'Ja, Daniëlle.' 'Iel!'
Ik wil weg. Heel ver weg. Ik trek het niet meer. Verdomme.


Daan, het is vreselijk triest dat ze zo tegen jou doen. Jij verdient dit niet. Echt niet. En het is niet heel gek dat je wegstapt als er een bal heel hard aankomt? Tenzij zij hersenschuddingen leuk vinden of zo en ervoor blijven staan.
Ik zou zo graag willen dat we écht met FanFic mensen op één school zaten, dat zou het zoveel leuker maken.
Maar Daan, geloof me, je bent een geweldig kind. <3
En nou, je kan hier altijd je hart luchten<3

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 9 sep 2010 - 17:13:
Natuurlijk, ik snap dat jullie gewoon fantaseren. Maar alsnog is iemand doodwensen een brug te ver.
En ik wil niets zeggen, maar een probleem komt nooit van één kant.


ze moet vrienden leren maken. ookal is dat erg moeilijk. Ja ze heeft vrienden gemaakt ONLINE. heb je niet veel aan. ja heb je wel veel aanmaar op school
ga je kapot als je echt niemand hebt om bij te zitten. ik moest in de 1ste 1 week lang zonder vrienden zitten. nou ik had me ziekgemeld omdat ik niemand had enzo. dussss.! maar ik heb ze terug gekregen. ookal was ik zo alleen. wat dan ook. danzkij iemand kon ik gewoon zonder zorgen na school. enigste oplossing voor daan is dus. vrienden maken hoe dan ook. wie dan ook. of toch maar een andere school

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 9 sep 2010 - 17:15:
MAAAR DAAAN.
JIJ BENT LIEF.
En ik weet het niet. Ik weet dat ik het niet beter kan maken. Ik weet dat ik niet veel kan doen, maar ik wí­l het wel. Want I love you. <3 En je verdí­ént dit allemaal niet. Echt niet. Want jij bent geweldig. <3 En die pokkenkinderen zien dat niet, want die nemen niet de moeite je te leren kennen. Daantje, alsjeblieft, alsjeBLIEFT, I love you, we all do, laat school je niet kapot krijgen. Ik weet dat het kut is, ik word er al verdrietig van als ik hoor dat dit met een random kind gebeurt, ik krijg moordneigingen als ik hoor dat het met JOU gebeurt, maar alsjeblieft, je bent zoveel meer waard. Geef er niet aan toe, alsjeblieft.
I love you. I really do. <3

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 9 sep 2010 - 17:15:
@Suki; jamaarzekannietnaareenandereschool. wanthaarschoolisstom.
@Bo; amen. ^^

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 9 sep 2010 - 17:15:
Ik haat mijn broer so badly.

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 9 sep 2010 - 17:19:
ikzaghetnogvoorjehetweghaalde.
ENIKHAATJOUWBROEROOOK.

[enikmoetLatijnleren. vierpagina'swoordjes. voormorgen. *dood*]

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 9 sep 2010 - 17:21:
ik snap da niet Kol ze kan niet na een andere school omdat haar school stom is?

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 9 sep 2010 - 17:23:
ja. zoiets. wanthaarschoolzeitegenanderescholenstommedingen. zegmaar. ^^''
[datwaseenheelkrommezin. sorry. :x]

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 9 sep 2010 - 17:24:
dan moet ze school gaan zoeken in een andere regio ?

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 9 sep 2010 - 17:25:
ikzaghetnogvoorjehetweghaalde.
ENIKHAATJOUWBROEROOOK.

[enikmoetLatijnleren. vierpagina'swoordjes. voormorgen. *dood*]


Dus? Ik haalde het maar weg omdat ze anders depressief wordt, en dan word jij het ook. Anders had ik het laten staan.

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 9 sep 2010 - 17:27:
ik ben depri omdat ik mijn kapsel wil. en ik een baan wil
en nieuwe shades wil.
en geen spreekbeurt wil doen.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11