Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Depressie-topic #2

Depressie-topic #2

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 9 sep 2010 - 13:29:
Deel al je pijntjes, onbegrip, liefdesverdriet en andere vervelende gevoelens met de luisterende oren van FanFic.



xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 9 sep 2010 - 17:37:
Bedankt allemaal. *hug* Jullie zijn geweldig. <3
@Suki
Nou, like, mijn school heeft dus tegen alle scholen die we benaderd hebben gezegd dat ik zware psychysche problemen heb en daarom willen die scholen me niet meer hebben. Gezien het feit dat hier in het Noorden niet zo gek veel scholen zijn - die scholen waar ik heen wilde blijft er barweinig over en dat is allemaal nogal ver weg [Zwolle, heel duur met de trein, Emmen, 1 uur en 10 minuten in de bus, twee keer per dag].

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 9 sep 2010 - 17:38:
Ik ben het zó ongelooflijk zat, verdomme. Ik haat mijn school. Serieus, ik hí¡í¡t hem, inclusief alle leerlingen en medewerkers [oké, met een paar uitzonderingen, maar die kun je op één hand tellen].
Vandaag: twee gesprekken, één met mevrouw Bosch [unitmanager] en één met mevrouw van Zwol [mentor], omdat ik gister vier minuten voor het einde van de les ben weggelopen bij gym [we moesten voetballen, maar mijn groepje was nogal boos omdat ik 'niet goed meedeed'. 'Come on, als een bal vanaf boven recht op je hoofd af komt suizen stap je aan de kant, lijkt me? Ik wil geen hersenschudden door gym, nee, nee dankje.]
En net nog, in deze pauze. Een greep uit alles wat er tegen me gezegd is:
'Ga gewoon Daniëlle. Rot gewoon op. Iedereen haat je.'
'Weet je, vandaag moet je vijftig rondjes lopen.' [de jongens die me elke pauze uitjoelen als ik langs kom lopen. En ja, ik loop rondjes, maar ik haat het om in de grote Aula te zitten en verder kun je niet echt ergens heen]
'Kijk! Kijk! Zij! Zij!' *hysterisch gelach*
'Zit daar iemand?' 'Ja, Daniëlle.' 'Iel!'
Ik wil weg. Heel ver weg. Ik trek het niet meer. Verdomme.

Wie houdt er mee meeting aan Daan d'r school?
Met of zonder knuppels en fietskettingen, I don't care. Ik ben sowieso gevaarlijk.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 9 sep 2010 - 17:38:
True, jij bent sowieso gevaarlijk.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 9 sep 2010 - 17:42:
@Daan Gromm, waarom zeggen ze in godsnaam dat je psychysche problemen hebt o.o
Jezus. Dat is echt gewoon buh. Dat slaat ook echt nergens op, maar zegt wel genoeg over jou school.
Je bent een geweldig meisje, en zoals Bodine zegt laat je niet kapot maken door hun. Dat mag gewoon echt niet. <3

Edit: Ik ga mee! Sowieso <3

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 9 sep 2010 - 17:43:
(...)
Wie houdt er mee meeting aan Daan d'r school?
Met of zonder knuppels en fietskettingen, I don't care. Ik ben sowieso gevaarlijk.

Ik doe mee
Waarisjeschooleigenlijk?

Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 9 sep 2010 - 17:55:
(...)
Wie houdt er mee meeting aan Daan d'r school?
Met of zonder knuppels en fietskettingen, I don't care. Ik ben sowieso gevaarlijk.

Yay! I'm in!

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 9 sep 2010 - 19:06:
O.O
Ik dacht dat alleen in boeken gebeurde ><


Scar Tissue op Daan's school?

Encore
Encore

Encore is offline

[247]
Encore zei op 9 sep 2010 - 19:16:
Ik ben het zó ongelooflijk zat, verdomme. Ik haat mijn school. Serieus, ik hí¡í¡t hem, inclusief alle leerlingen en medewerkers [oké, met een paar uitzonderingen, maar die kun je op één hand tellen].
Vandaag: twee gesprekken, één met mevrouw Bosch [unitmanager] en één met mevrouw van Zwol [mentor], omdat ik gister vier minuten voor het einde van de les ben weggelopen bij gym [we moesten voetballen, maar mijn groepje was nogal boos omdat ik 'niet goed meedeed'. 'Come on, als een bal vanaf boven recht op je hoofd af komt suizen stap je aan de kant, lijkt me? Ik wil geen hersenschudden door gym, nee, nee dankje.]
En net nog, in deze pauze. Een greep uit alles wat er tegen me gezegd is:
'Ga gewoon Daniëlle. Rot gewoon op. Iedereen haat je.'
'Weet je, vandaag moet je vijftig rondjes lopen.' [de jongens die me elke pauze uitjoelen als ik langs kom lopen. En ja, ik loop rondjes, maar ik haat het om in de grote Aula te zitten en verder kun je niet echt ergens heen]
'Kijk! Kijk! Zij! Zij!' *hysterisch gelach*
'Zit daar iemand?' 'Ja, Daniëlle.' 'Iel!'
Ik wil weg. Heel ver weg. Ik trek het niet meer. Verdomme.

Holy shit, moest zoiets bij mij zijn, ik had ze toch uitgescholden voor 't rot van de straat :' dan hebben ze ineens niet meer zo'n grote mond.
Ik zou hetzelfde gedaan hebben bij gym hoor, en niemand zou dat me kwalijk nemen, deelnemen is toch belangrijker dan winnen ghehe. :3

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 9 sep 2010 - 19:19:
(...)
Holy shit, moest zoiets bij mij zijn, ik had ze toch uitgescholden voor 't rot van de straat :' dan hebben ze ineens niet meer zo'n grote mond.
Ik zou hetzelfde gedaan hebben bij gym hoor, en niemand zou dat me kwalijk nemen, deelnemen is toch belangrijker dan winnen ghehe. :3


Ik weet niet of je het je realiseert, maar dit berichtje komt op mij heel erg over alsof je wilt zeggen dat 't een beetje Daan d'r eigen schuld is, dat zoiets jou nooit zou overkomen omdat jij daar veel te goed voor bent. Ik weet niet of je het zo bedoelt, maar het klinkt in mijn oren aanvallend, en nu voel ik me ook aangevallen. Don't mind me, maar ik dacht ik zeg 't even.

Encore
Encore

Encore is offline

[247]
Encore zei op 9 sep 2010 - 19:19:
Ik heb een snotvalling ;(

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 9 sep 2010 - 19:22:
Ik ben het zó ongelooflijk zat, verdomme. Ik haat mijn school. Serieus, ik hí¡í¡t hem, inclusief alle leerlingen en medewerkers [oké, met een paar uitzonderingen, maar die kun je op één hand tellen].
Vandaag: twee gesprekken, één met mevrouw Bosch [unitmanager] en één met mevrouw van Zwol [mentor], omdat ik gister vier minuten voor het einde van de les ben weggelopen bij gym [we moesten voetballen, maar mijn groepje was nogal boos omdat ik 'niet goed meedeed'. 'Come on, als een bal vanaf boven recht op je hoofd af komt suizen stap je aan de kant, lijkt me? Ik wil geen hersenschudden door gym, nee, nee dankje.]
En net nog, in deze pauze. Een greep uit alles wat er tegen me gezegd is:
'Ga gewoon Daniëlle. Rot gewoon op. Iedereen haat je.'
'Weet je, vandaag moet je vijftig rondjes lopen.' [de jongens die me elke pauze uitjoelen als ik langs kom lopen. En ja, ik loop rondjes, maar ik haat het om in de grote Aula te zitten en verder kun je niet echt ergens heen]
'Kijk! Kijk! Zij! Zij!' *hysterisch gelach*
'Zit daar iemand?' 'Ja, Daniëlle.' 'Iel!'
Ik wil weg. Heel ver weg. Ik trek het niet meer. Verdomme.


Ze moeten gewoon hun bek houden, achterlijke kutmensen. En maar denken dat ze beter zijn dan jou. Ze hebben gewoon het sociale niveau van een kleuter, en daar moeten ze je jou dan mee lastig vallen, nou lekker dan.
Je mag ze best slaan van mij hoor, maar daar schiet je denk ik niets mee op.
Mocht je bij mij in de buurt komen wonen, ooit of zo, dan moet je maar op mijn school komen. De helft van mijn vrienden is ooit gepest.

En één tip, probeer niet te veel in jezelf te praten tijdens gym. Ga een liedje in je hoofd afspelen ofzo, maar ga ní­et in je zelf praten . Dat doe ik altijd, en het levert nooit veel goeds op.

Encore
Encore

Encore is offline

[247]
Encore zei op 9 sep 2010 - 19:23:
(...)

Ik weet niet of je het je realiseert, maar dit berichtje komt op mij heel erg over alsof je wilt zeggen dat 't een beetje Daan d'r eigen schuld is, dat zoiets jou nooit zou overkomen omdat jij daar veel te goed voor bent. Ik weet niet of je het zo bedoelt, maar het klinkt in mijn oren aanvallend, en nu voel ik me ook aangevallen. Don't mind me, maar ik dacht ik zeg 't even.

Lol, hoezo zou dit Daan d'r eigen schuld zijn ? Mensen moeten soms gewoon pesten om groot en cool te lijken tegenover anderen, en ik voel me zeker niet beter want voor mij is iedereen gelijk -bijnaiedereentoch-
Het is zeker niet aanvallend bedoel, want als ik aanval begin ik te schelden, meestal :x en ben ik agressiever ;d

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 9 sep 2010 - 19:24:
(...)
Lol, hoezo zou dit Daan d'r eigen schuld zijn ? Mensen moeten soms gewoon pesten om groot en cool te lijken tegenover anderen, en ik voel me zeker niet beter want voor mij is iedereen gelijk -bijnaiedereentoch-
Het is zeker niet aanvallend bedoel, want als ik aanval begin ik te schelden, meestal :x en ben ik agressiever ;d


Nou, het klonk zo van 'ja, í­k zou ze lekker uitschelden en dan doen ze niets meer, dus jí­j wordt miss gepest, maar í­k ben zo goed dat í­k niet gepest wordt.'
Dus. Maar oké. Ik vatte het misschien verkeerd op. ;D

Encore
Encore

Encore is offline

[247]
Encore zei op 9 sep 2010 - 19:26:
(...)

Nou, het klonk zo van 'ja, í­k zou ze lekker uitschelden en dan doen ze niets meer, dus jí­j wordt miss gepest, maar í­k ben zo goed dat í­k niet gepest wordt.'
Dus. Maar oké. Ik vatte het misschien verkeerd op. ;D

Whaha, zo bedoelde ik 't zeker niet hoor ;d

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 9 sep 2010 - 19:28:
Okee, dan is 't goed. ;D



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12