Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Depressie-topic #2

Depressie-topic #2

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 9 sep 2010 - 13:29:
Deel al je pijntjes, onbegrip, liefdesverdriet en andere vervelende gevoelens met de luisterende oren van FanFic.



Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 9 sep 2010 - 23:14:
Ik ben verbrand waardoor het lijkt alsof ik koorts hebt omdat mijn hele lijf gloeiend heet voelt. Daardoor heb ik het ook koud.
Ik ben moe en heb spierpijn van het zwemmen en wandelen en van rotsen duiken. Mijn oren doen pijn omdat ik onder water zwom.

Leuk hoor. Zo'n dagje uit. Grmbl.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 10 sep 2010 - 7:04:
Ik ben verbrand waardoor het lijkt alsof ik koorts hebt omdat mijn hele lijf gloeiend heet voelt. Daardoor heb ik het ook koud.
Ik ben moe en heb spierpijn van het zwemmen en wandelen en van rotsen duiken. Mijn oren doen pijn omdat ik onder water zwom.

Leuk hoor. Zo'n dagje uit. Grmbl.

Van rotsen duiken? VET!
Maar verder; maak je ouders wijs dat je koorts hebt, opdat je de hele dag in je bed kan blijven liggen/FF stalken
Oh, en de aftersun van Nivea vind ik iig altijd goed werken.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 10 sep 2010 - 17:56:
Mag ik nog een keer zeuren over mijn school?

Goed, ik begrijp ze niet.
Ze kunnen niet met me omgaan, weten dat zelf ook, liegen dat ze barsten en zorg ervoor dat ik niet naar een andere school kan. Maar als ik nog één keer sla, schop, scheldt of iets anders doe wat zij niet door de beugel vinden kunnen word ik van school getrapt.
Bedankt voor het vernielen van mijn toekomst.

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 10 sep 2010 - 17:57:
huh? maardan. kunjehelemaalnergensnaarschool? o.o''

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 10 sep 2010 - 17:58:
Zeg, Daan. Bekijk het positief. Als je van school getrapt wordt hoef je er nooit meer heen.
Oké, ik weet dat er niet veel positiefs aan is, maar maar maar. Maar jij bent lief en ik wil je opvrolijken maar ik weet niet hoe.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 10 sep 2010 - 18:08:
@Kol
Nee, omdat ze me nog steeds voor 'zwaar psychisch gestoord' houden. Binnen een week zit ik niet meer op school, maximaal.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 10 sep 2010 - 18:09:
Ik verlies om de minuut de controle over mezelf. En er is niets dat ik er aan kan doen.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 10 sep 2010 - 20:09:
Ik verlies om de minuut de controle over mezelf. En er is niets dat ik er aan kan doen.

Ik weet niet precies wat je bedoelt. Ik bedoel, als je de controle over jezelf verliest, word je dan boos, of verdrietig of agressief of misschien iets totaal anders wordt?
Of bedoel je er misschien iets totaal anders mee?

Als ik ongelooflijk gefrustreerd ben, of woedend, of gewoon mijn emoties niet onder controle kan houden, zet ik een nummer op repeat. Ik word er rustig van en kan weer helder denken. Een rustig nummer, waarvan ik de gehele tekst ken. Bij mij is het Remembering Sunday van ATL dat werkt, maar dat verschilt, lijkt mij, bij iedereen. Misschien werkt het voor jou totaal niet, maar bij werkt het dus altijd wel :3
I don't know, advies geven is niet mijn beste kant.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 10 sep 2010 - 20:30:
Dan word ik verdrietig/depressief. En dan krijg ik ook gewoon fysiek pijn, denk hierbij aan hoofdpijn, keelpijn, tegenwerkende spieren, pijnlijke maag.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 10 sep 2010 - 20:34:
Mijn moeder doet paniekerig aan de telefoon maar ze wil niet zeggen wat er scheelt, ik kan uit het gesprek niks opmaken en nu rent ze met gsm tegen haar oor naar de auto en grom, hier kan ik zoooo slecht tegen. o_o

Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 10 sep 2010 - 20:35:
Dan word ik verdrietig/depressief. En dan krijg ik ook gewoon fysiek pijn, denk hierbij aan hoofdpijn, keelpijn, tegenwerkende spieren, pijnlijke maag.

awh... We zijn er altijd voor je, als je dat maar weet <3

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 10 sep 2010 - 20:35:
Mijn moeder doet paniekerig aan de telefoon maar ze wil niet zeggen wat er scheelt, ik kan uit het gesprek niks opmaken en nu rent ze met gsm tegen haar oor naar de auto en grom, hier kan ik zoooo slecht tegen. o_o

oh. god. ikookniet. :x

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 10 sep 2010 - 20:37:
Wat kut voor je<'3

Oke, zoals ik al zei ben ik niet goed in advies geven, bovendien ken ik je niet goed, maar zijn er misschien niet dingen die je al langer dwars zitten? Dingen die een groot deel van je leven uitmaken, je telkens weer tegen komt en hoe graag je het ook wil, niet weg gaan uit je leven?
Of heeft er misschien laatst een drastische verandering in je leven plaatsgevonden?

Als je iets kwijt wil, ik ben altijd bereid te luisteren, net als een groot aantal andere FF'ers, vergeet dat niet<3

Mijn advies suckt><

Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 10 sep 2010 - 20:37:
Mijn moeder doet paniekerig aan de telefoon maar ze wil niet zeggen wat er scheelt, ik kan uit het gesprek niks opmaken en nu rent ze met gsm tegen haar oor naar de auto en grom, hier kan ik zoooo slecht tegen. o_o

hmm... daar kan ik ook niet tegen >.<.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 10 sep 2010 - 20:38:
Wat kut voor je<'3

Oke, zoals ik al zei ben ik niet goed in advies geven, bovendien ken ik je niet goed, maar zijn er misschien niet dingen die je al langer dwars zitten? Dingen die een groot deel van je leven uitmaken, je telkens weer tegen komt en hoe graag je het ook wil, niet weg gaan uit je leven?
Of heeft er misschien laatst een drastische verandering in je leven plaatsgevonden?

Als je iets kwijt wil, ik ben altijd bereid te luisteren, net als een groot aantal andere FF'ers, vergeet dat niet<3

Mijn advies suckt><


Ja, er zit me iets al lang dwars. En die maken een groot deel van mijn leven uit. Ik kom het steeds weer tegen, en het gaat niet weg. En het was een drastische verandering.
Maar het probleem is: Het houdt maar niet op, en er zit ook niet echt een oplossing aan te komen.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16