Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Depressie-topic #2

Depressie-topic #2

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 9 sep 2010 - 13:29:
Deel al je pijntjes, onbegrip, liefdesverdriet en andere vervelende gevoelens met de luisterende oren van FanFic.



jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 13 sep 2010 - 22:13:
ik ben nog maar 1 keer verliefd geweest en ik sta ook niet zo echt te springen om een vriendje te hebben.
Ik ben gelukkig alleen.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 13 sep 2010 - 22:19:
Muh. Ik zou graag een vriendje of vriendinnetje hebben, maar ik raak al veel te snel in de war van mezelf - laat staan dat ik weet wat verliefd zijn is o.o
[/ikklinkalseenstommeidioot,maarhetí­szo.]

Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 13 sep 2010 - 22:25:
Muh. Ik zou graag een vriendje of vriendinnetje hebben, maar ik raak al veel te snel in de war van mezelf - laat staan dat ik weet wat verliefd zijn is o.o
[/ikklinkalseenstommeidioot,maarhetí­szo.]

je klinkt niet als een idioot, dan ben ik ook een idioot...

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 13 sep 2010 - 22:27:
Oh, mooi zo.
I'm not the only one! ;O
Maar kijk, ik vind het zo raar. Ik kan me niet voorstellen hoe het voelt, en ik weet echt niet of ik nou verliefd ben of niet ><
-en ik snap ook niet hoe mensen op meerdere personen verliefd kunnen/denken te zijn, maar dat ligt vast aan mij ;x-

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 13 sep 2010 - 22:32:
ik ben nog maar 1 keer verliefd geweest en ik sta ook niet zo echt te springen om een vriendje te hebben.
Ik ben gelukkig alleen.
Perfectly Lonely - John Mayer
Ik maak me wijs dat het bij me past..

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 13 sep 2010 - 22:33:
Muh. Ik zou graag een vriendje of vriendinnetje hebben, maar ik raak al veel te snel in de war van mezelf - laat staan dat ik weet wat verliefd zijn is o.o
[/ikklinkalseenstommeidioot,maarhetí­szo.]

Crush? Ja
Echt verliefd? Nooit geweest ><
Iig nooit wederzijds ;[

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 13 sep 2010 - 22:37:
Ik ben al drie keer echt straf verliefd geweest. En het helse liefdesverdriet ging altijd pas over als er plots iemand anders was. Laijk, dan besefte ik pas dat ik er eigenlijk al een tijdje over was.
Maar tegenwoordig beheerst het mijn leven. En ik wil gewoon voor één keer voelen hoe het voelt. Ik zie het, ik lees het, ik schrijf het, en alle mensen om mij heen maken het mee. Maar ik? Nada noppes.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 13 sep 2010 - 22:39:
Kayley, ik snap je.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 13 sep 2010 - 22:41:
Wist je dat een afwijzing als je hevig verliefd ben, hetzelfde effeect op je heeft als wanneer een heroine-verslaafde geen shot krijgt?
Ik weet bij beide niet wat ik me voor moet stellen.

Vroeger [paarmaanden] beheerste het mijn leven niet helemaal, maar wel meer dan nu. Al mijn vriendinnen kregen spontaan een vriendje/nieuwe liefde. Er werden zelfs dingen gezegd als; 'ooh, nu zijn we allemaal van de stelletjes-mensen. Nouja, behalve Emma dan.'
Ik probeer te doen alsof het me niet boeit. Mijn tijd komt nog wel. Of niet. Maar ik probeer mezelf dat wel voor te houden.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 13 sep 2010 - 22:47:
Nou, Emma, ik kan het je wel vertellen. Een afwijzing als je hevig verliefd bent, is erger dan wat ik ooit heb meegemaakt qua pijn. Reken daarbij vallen op de scherpe rand van bakstenen vanaf een luchtkasteel, pols open snijden, in volle vaart tegen een muur lopen,... En dan is er nog de fysieke pijn. Gepest worden, een vader die wisselt tussen gevangenis en instelling, bang zijn van alles en iedereen, de vernedering,...
Het overtreft alles dat ik ooit meegemaakt heb, en dan vooral nu.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 13 sep 2010 - 22:52:
Bah, ik heb de laatste tijd enorme humeurwisselingen. Het ene moment ben ik heel blij, maar het andere moment kan ik om de kleinste dingen in huilen uitbarsten en vat ik dingen persoonlijk op..

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 13 sep 2010 - 22:56:
Bah, ik heb de laatste tijd enorme humeurwisselingen. Het ene moment ben ik heel blij, maar het andere moment kan ik om de kleinste dingen in huilen uitbarsten en vat ik dingen persoonlijk op..


Aw. -hug-
It's called puberty. Als je zo'n buien hebt, moet je dat zeggen tegen de mensen die je het meest ziet. Dan weten ze dat, en moet jij je geen zorgen meer te maak.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 13 sep 2010 - 23:04:
-hugt terug-
Uhu. Nja, op school weten ze al dat ik soms.. Vrij kwetsbaar ben, en vriendinnen ook, maar het is zo irritant D:. Nja, t hoort bij de pubertijd eh.. Helaas.

Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 14 sep 2010 - 14:46:
I'll bet she's beautiful
That girl he talks about
And she's got everything
That I have to live without


-zucht-

Priscilla
Priscilla

Priscilla is offline

[4997]
Priscilla zei op 14 sep 2010 - 15:26:
Ik wil het niet meer aanzien dat iemand anders mijn plek als gepeste in de kals heeft overgenomen. En ik kan niets doen want dan wordt ik ook weer verrot gescholden en dat wil ik juist niet want daar kan ik echt niet meer tegen.
Laatst ben ik ook al gaan huilen op school door van die kutkinderen en dat laat ik me niet weer gebeuren >_<
@ Danique, emma en kayley Ik ben nog nooit verliefd geweest en ik heb dus geen flauw idee hoe het allemaal voelt maar het lijkt me wel fijn als ik een keer een vriendje heb. En dan kapt mijn vader tenminste ook met zeuren. >_<



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20