Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » DA: The Rise of the Vampires (Speeltopic)

DA: The Rise of the Vampires (Speeltopic)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 10 sep 2010 - 18:25:
Jarenlang was Gondinium een rustig oord. Sinds de oudheid was er geen oorlog meer geweest, de bevolking leefde er in vrede met elkaar. Bezoekers sloten de stad in hun hart, voor de inwoners wí¡s het hun hart.
Maar in de middeleeuwen slaat alles om. Een gerucht, ontsprongen op het dorpsplein, spreidt zich steeds verder uit in de stad. Steeds meer mensen horen het. Steeds meer mensen geloven het.
De villa op de top van de heuvel wordt bezet door vampieren!
Duistere tijden staan op het punt aan te breken, en het is nog maar de vraag hoe het zal aflopen. Want vampieren zijn nooit braaf. Nóoit.


Welkom bij het tweede potje Dark Age op dit forum. Dit is het inschrijftopic, lees het regeltopic om een beetje een beter idee te krijgen van hoe het spel verloopt.
Wil je meedoen, zeg dat dan even in een post. Als er een vijftiental mensen zijn, kunnen we van start gaan.

Rollen:
Vampire (Wolf) [3x]
Villager (Tovenaar) [2x]

Deelnemers:
1. Torresss
2. KolaLollie
3. Bodine (Villager)
4. neversay (Giant)
5. xNadezhda
6. xjeszell
7. MoonRocker (Centaur)
8. Priscilla (Villager)
9. xDevilBitch
10. xSoParanoid (Villager)
11. missxangel (Elf)
12. Punk (Villager)
13. NaNaa (Villager)
14. Eliros (Witch)
15. Pline (Villager)

Tussenstand:
Goodside: 2.
Badside: 3.



Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 13 sep 2010 - 20:58:
De vampieren waren vervuld van vreugde. De burgemeester was niet de enige die gestorven was. Ook zijn lijfwacht, en diens vrouw hadden ondertussen het loodje gelegd. En die laatste twee werden beschuldigd van vampierzijn, waardoor zij zelf minder in de schijnwerpers kwamen te staan.
Eén van de leiders besloot dat hij nu wel eens op een rampentochtje mocht gaan. Hij sloeg een mantel om en ging naar buiten, de koele nacht in.
Bij het eerste het beste huis ging hij naar binnen. Er woonde een man in zijn eentje. Dat werd hem iets te makkelijk, maar hij had dorst. O-zo dorst.
Hij vermoordde de man voor hij nog maar wakker kon worden, voedde zich met het heerlijke bloed en veegde voor hij weg ging, al zijn sporen uit. En de nacht was nog jong.


Eliros is vandaag geluncht, zij was de Witch.

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 13 sep 2010 - 20:59:
JONGE. wehoudenniemandover. o.o

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 13 sep 2010 - 21:02:
Fuck. Dan verdenk ik als wolven Danique, Bodine & Kol. Om de voorgenoemde redenen, en omdat Elise op Kol stemde. Beetje slap maargoed.
Maar het punt is.
Dat het Danique & Bo waarschijnlijk niet zijn, want als ik ze verdacht maak zouden ze me weg willen hebben. Maar ze kozen Elise. Dus er moet daar een connectie zijn. En die ga ik vinden -tutututuuuum-

Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 13 sep 2010 - 21:04:
Fuck. Dan verdenk ik als wolven Danique, Bodine & Kol. Om de voorgenoemde redenen, en omdat Elise op Kol stemde. Beetje slap maargoed.
Maar het punt is.
Dat het Danique & Bo waarschijnlijk niet zijn, want als ik ze verdacht maak zouden ze me weg willen hebben. Maar ze kozen Elise. Dus er moet daar een connectie zijn. En die ga ik vinden -tutututuuuum-

Je noemt mij een badsider?! ;o.
haha x),
veel plezier met vinden, ik ga ook wat vinden -proberen-

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 13 sep 2010 - 21:05:
Het is ook nooit goed hè. Vorige potje praatte ik veel - dat maakte mij verdacht. Dit potje dacht ik: dan doe ik rustig aan, maakt dí¡t me verdacht.
Maar. Ik euhm. Dacht dat het Elise was, eerlijk gezegd. Ik wilde haar lynchen, maar ik dacht dat niemand mee zou gaan, en ik had geen idee hoe ik d'r verdacht moest maken. Maar nou is ze gelunched en nou is ze het niet.
En nou klinkt het net alsof ik d'r gelunched heb.--"
Maar iig. Ik. Weet niet wie ik nu verdenk.
Misschien juist mensen die heel stil zijn, omdat wolven met elkaar mogen overleggen buiten dit topic om. Die hebben het topic niet nodig.
Nu maak ik mezelf weer verdacht.
Hmm. Wie heeft een theorie om mijn onschuldigheid te bewijzen ^^?
Want zelfs dat kan ik niet zelf.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 13 sep 2010 - 21:05:
Uh, Kay? Welke rol waren de witch en de centaur eigenlijk? Ik raak een beetje in de war door die verandering van naam. Sorry. ^^"

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 13 sep 2010 - 21:06:
stiekemvindikDezheng. gewoon. daarom.
enBoook. :x
EEEN. misschien. omdatjezeverdenkt. [@Tessa] lunchenzejeniet. wantdatzouvoordehandliggen. ^^

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 13 sep 2010 - 21:06:
Centaur : Waarzegger.
Witch : Heks. Dat is dus de nieuwe rol, die iemands leven kan redden. Dat heeft ze niet gedaan voor ze stierf, heel jammer.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 13 sep 2010 - 21:07:
stiekemvindikDezheng. gewoon. daarom. EEEN. misschien. omdatjezeverdenkt. lunchenzejeniet. wantdatzouvoordehandliggen. ^^


Maar toch is het tactisch om dat te doen, want als je het niet doet lig je er ook uit. En als je het wel doet, dan. Waarschijnlijk ook. Maar.
Oké, laat maar.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 13 sep 2010 - 21:08:
@Kol: dat snap ik niet? o.o
@Kay: misschien wilde ik het toch niet weten. Nu zijn er wéér goodsides uit. --'

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 13 sep 2010 - 21:10:
@Bo; ja. maarhetisooktactischomhetniettedoen.
[eh.]
enenen. @Dezh; hm? ^^

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 13 sep 2010 - 21:11:
Witch : Heks. Dat is dus de nieuwe rol, die iemands leven kan redden. Dat heeft ze niet gedaan voor ze stierf, heel jammer.
Hmf, wrijf het er even lekker in. Ik zei toch al dat ik spijt zou gaan krijgen omdat ik Juul niet wilde redden? Pfff.

En nu lig ik eruit. Zei ik net ook al niet dat ik een vermoeden had dat ik eruit zou liggen? Stom. Stom. Stóóóm! Maar ja, ik verheug me in ieder geval op het volgende potje, want die ga ik dan lekker hosten.

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 13 sep 2010 - 21:11:
@Kol; True.
@Bo; Slim! [Dat van de wolven] Dacht ik ook al aan.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 13 sep 2010 - 21:13:
Kan iemand me uitleggen wat Kol bedoelt? Waarom ben ik eng? x)
- sorry, Copyright lezen en een Argentijn op bezoek hebben is niet bevorderlijk voor mijn denkvermogen.

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 13 sep 2010 - 21:14:
gewoonomdatje. engbent. :x
ikweetniet. misschienishetBilldieheelbadsiderigkijkt,ofzo. maarikvindjeeng.
[nietdatjenietheelliefbent,hoor,maar. <3]



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15