Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (1)

Home » Forum » Forum Spelletjes » DA: The Rise of the Vampires (Speeltopic)

DA: The Rise of the Vampires (Speeltopic)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 10 sep 2010 - 18:25:
Jarenlang was Gondinium een rustig oord. Sinds de oudheid was er geen oorlog meer geweest, de bevolking leefde er in vrede met elkaar. Bezoekers sloten de stad in hun hart, voor de inwoners wí¡s het hun hart.
Maar in de middeleeuwen slaat alles om. Een gerucht, ontsprongen op het dorpsplein, spreidt zich steeds verder uit in de stad. Steeds meer mensen horen het. Steeds meer mensen geloven het.
De villa op de top van de heuvel wordt bezet door vampieren!
Duistere tijden staan op het punt aan te breken, en het is nog maar de vraag hoe het zal aflopen. Want vampieren zijn nooit braaf. Nóoit.


Welkom bij het tweede potje Dark Age op dit forum. Dit is het inschrijftopic, lees het regeltopic om een beetje een beter idee te krijgen van hoe het spel verloopt.
Wil je meedoen, zeg dat dan even in een post. Als er een vijftiental mensen zijn, kunnen we van start gaan.

Rollen:
Vampire (Wolf) [3x]
Villager (Tovenaar) [2x]

Deelnemers:
1. Torresss
2. KolaLollie
3. Bodine (Villager)
4. neversay (Giant)
5. xNadezhda
6. xjeszell
7. MoonRocker (Centaur)
8. Priscilla (Villager)
9. xDevilBitch
10. xSoParanoid (Villager)
11. missxangel (Elf)
12. Punk (Villager)
13. NaNaa (Villager)
14. Eliros (Witch)
15. Pline (Villager)

Tussenstand:
Goodside: 2.
Badside: 3.



MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 11 sep 2010 - 22:48:
@Elise: mja. ik gooi ook maar gewoon theorieën in het rond, ik denk dat ik dat í­ets te leuk vind :x Ik ga mijn mond even houden en kijken wat anderen zeggen - denk ik.

@Ang: ik denk dat dat iets te vergezocht is. *strijkt over denkbeeldige baard*

@Mascha: maar - dan is het niet logisch dat ik zo veel mensen verdacht ga maken x] Dan kan ik beter gewoon één iemand verdacht maken met een hele hoop redenen ;O

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 11 sep 2010 - 22:52:
@Juul; niks is te ver gezocht als je hoofddoel iemand anders verdacht maken is. Alles is mogelijk, je kant het rustig aan doen maar je kan er ook de beuk in gooien, tis maar net welke strategie ze gebruiken, want die zal deze keer wel anders zijn dan de vorige keer of precies hetzelfde. Maar het hoofddoel blijft altijd hetzelfde, verwarren en afmaken.

Oh trouwens mocht je geen badsider zijn en je gaat iedereen verdacht maken, ben jij misschien wel de volgende op hun lijstje..

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 11 sep 2010 - 22:54:
@Ang: als ik iedereen verdacht maak lijkt het mij dat er geen verschil is. Ik bedoel, ik maak mezelf op dit moment ook zo verdacht als mogelijk. Wat vrij stom is, want ik weet nu al dat ik morgen een hoop stemmen krijg x'D
Maar een vergezochte strategie is - vaag. Oké, ik snap niet meer wat ik zelf bedoel.

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 11 sep 2010 - 22:57:
@Julia; zolang je maar iedereen verwart ga je de goede kant op, ik kan dat nog niet helemaal, zelfs Elise had net door dat ik bullshit aan het lullen was, of in ieder geval bullshit aan het lullen was volgens haar.. Kun je mij niet even leren hoe jij op jouw manier de overige spelers verward?

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 11 sep 2010 - 23:00:
@Ang: waarom zou dat goed zijn? Dan word í­k verdacht. Of zie ik dat nou weer verkeerd?
En mensen verwarren doe ik door mezelf te zijn XD

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 11 sep 2010 - 23:01:
nee,jewordtnietverdacht. datzouveeltevoordehandliggen. alsjebadsiderzouzijn,zoujenietzoveelpraten.

denkik. denkik. :x

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 11 sep 2010 - 23:03:
Hmm, dat zou wel kunnen. -omg, waarom trek ik in twijfel dat ik een goodsider ben. *facepalm*-
Maar iig, dankje Kol
*gaat kijken wie er nauwelijks praat*
Edit:
Bo&Elise praatten het vorige potje ook heel veel - en die waren de badsiders. :x

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 11 sep 2010 - 23:04:
@Ang; een verwarrende theorie opstellen is niet zo moeilijk. En Juul schopt voor mij niet echt verwarring hoor, ze zoekt gewoon wanhopig naar een theorie.
Óf, ze is wel badside en is zo actief mogelijk bezig met zogenaamde theorieën opstellen zodat ze zelf uit de spotlight blijft. Hmmm.

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 11 sep 2010 - 23:05:
@Juul; Nee want ik denk -........- dat badsiders minder praten zodat ze ook de fout niet in kunnen gaan. Straks verspreken ze zich over een mede-badsider en dan gaat die eraan, dus ik denk niet dat jij wordt verdacht.
En dat bedoel ik dus, ik verwar alleen mezelf door mezelf te zijn..

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 11 sep 2010 - 23:05:
@Juul; ja, wij praatten veel omdat er leven in het topic moest komen, vandaar. x'D

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 11 sep 2010 - 23:07:
@Julia; maartoen. wildenze. misschien. ervoorzorgendatzenietwerdengezienalsbadsiders. zoalswatElisezegtnadat"Óf". ^^
ikweetniet. jepraatgeloofwaardig. :x

[ofjekuntheelgoedinternetacteren. ofniet. ofikbengewoondom.]

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 11 sep 2010 - 23:07:
@Elise&Ang: ik zoek inderdaad wanhopig naar een theorie - want dat vind ik leuk. [ikbenzielig.ikweetx'Dlachmaar]
Enen.Nou.Iklaatdittopicvoorlopigevenmetrustengahetalleenlezen.Denkik. Als ik dat kan x']

@Kol: Hmmmm. Zit wat in. En en. Oké.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 11 sep 2010 - 23:08:
@Ang, dat is soms een tactiek, maar soms zijn badsiders de actievelingen, omdat ze dan zelf uit de spotlight blijven (zoals ik net al zei).
@Kol; nee, we wilden gewoon zorgen dat het topic niet dood ging (vandaar dat Bo de hele tijd slap aan het lullen was). ;'p

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 11 sep 2010 - 23:09:
@Elise; jaaa,datkanook. ^^''
nh. ditismoeilijk. o.o''

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 11 sep 2010 - 23:10:
@Juul; Je moet niet stoppen omdat je zelf eigenlijk door wilt gaan met slap lullen
@Elise; Ja dat kan zeker zo zijn, we zullen het wel zien =)
@Kol; Het is zo moeilijk als dat je het zelf maakt



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14