Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » DA: The Rise of the Vampires (Speeltopic)

DA: The Rise of the Vampires (Speeltopic)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 10 sep 2010 - 18:25:
Jarenlang was Gondinium een rustig oord. Sinds de oudheid was er geen oorlog meer geweest, de bevolking leefde er in vrede met elkaar. Bezoekers sloten de stad in hun hart, voor de inwoners wí¡s het hun hart.
Maar in de middeleeuwen slaat alles om. Een gerucht, ontsprongen op het dorpsplein, spreidt zich steeds verder uit in de stad. Steeds meer mensen horen het. Steeds meer mensen geloven het.
De villa op de top van de heuvel wordt bezet door vampieren!
Duistere tijden staan op het punt aan te breken, en het is nog maar de vraag hoe het zal aflopen. Want vampieren zijn nooit braaf. Nóoit.


Welkom bij het tweede potje Dark Age op dit forum. Dit is het inschrijftopic, lees het regeltopic om een beetje een beter idee te krijgen van hoe het spel verloopt.
Wil je meedoen, zeg dat dan even in een post. Als er een vijftiental mensen zijn, kunnen we van start gaan.

Rollen:
Vampire (Wolf) [3x]
Villager (Tovenaar) [2x]

Deelnemers:
1. Torresss
2. KolaLollie
3. Bodine (Villager)
4. neversay (Giant)
5. xNadezhda
6. xjeszell
7. MoonRocker (Centaur)
8. Priscilla (Villager)
9. xDevilBitch
10. xSoParanoid (Villager)
11. missxangel (Elf)
12. Punk (Villager)
13. NaNaa (Villager)
14. Eliros (Witch)
15. Pline (Villager)

Tussenstand:
Goodside: 2.
Badside: 3.



Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 11 sep 2010 - 23:11:
@Juul; nee, dat is niet zielig, ik zoek ook wel naar een theorie, maar ik smijt mijn ideeën nog niet zo rond. x'D
@Kol; ja, dit spel is er om bij na te denken, daarom is het soms best moeilijk. ^^

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 11 sep 2010 - 23:12:
maarhetiswel. leuk-moeilijk. zegmaar. ^^
enenenen. misschienwordtallesstrakslogischer. later. metmindermensen. ^^
[zuljeziendatikerdanaluitlig,weetje. :x]

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 11 sep 2010 - 23:13:
Nah, soms is het even moeilijk met minder mensen hoor. (en ja, het spel is inderdaad leuk. :')

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 11 sep 2010 - 23:14:
@Kol; Ja maar dan kan je het nogsteeds volgens en voor jezelf vastleggen waarvan jij vind die raar doen ofzo?! Zo kun je kijken of je goed zat en of je het spel al beter snapt of niet.

Ik weet zeker dat ik nog 5 spelletjes of meer nodig heb voor ik goede theorien voor mezelf kan maken en mensen om de tuin kan leiden, maar je moet ergens beginnen =)

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 11 sep 2010 - 23:15:
@Elise: maar ik vind het leuk om mijn ideeën rond te smijten. Want anders denk ik te veel dat ze waar zijn. Nu heb ik anderen om ze neer te slaan omdat er niets van klopt (:
@Kol: ik lag er het vorige potje meteen uit, maar ik ging wel alle theorieën lezen en proberen uit te vinden wie er badside was 8]

En nu zijn mijn vage theorieën min of meer op. Ik wacht de lynch & lunch van morgen wel af.
-zie je, ik zei nu alweer iets-

Edit:
@Ang: probeer gewoon een theorie! Je kan het heus wel. Zo moeilijk is het niet, gewoon logisch nadenken, beetje conclusies proberen te trekken en posten ^^

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 11 sep 2010 - 23:16:
cewl. ^^
enenenenen. mja. nuisallesnogeenbeetjerandom,geloofik. ^^

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 11 sep 2010 - 23:21:
@Ang; dat deed ik ook, niet meedoen maar wil theorieën maken en kijken of die klopten.
@Juul; maar het is toch ook niet erg om met theorieën rond te smijten? ;'P

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 11 sep 2010 - 23:23:
@Elise: daarom (: 't Zou leuk zijn als nog meer mensen dat deden *subtiele hint -kuch-*

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 11 sep 2010 - 23:25:
@Juul; ja, ik zou het ook wel kunnen doen, maar ik heb simpelweg nog geen theorieën, omdat dit pas de eerste ronde is. :x

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 11 sep 2010 - 23:26:
@Elise: misschien ben ik wel gewoon een idioot die te veel denkt te zien *kijkt nerveus om zich heen*

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 11 sep 2010 - 23:29:
@Juul; kan, of je bent toch een badsider die wanhopig iemand verdacht probeert te maken maar ineens compleet in de war is geraakt. x'D

En nu ga ik even schrijven, dusseh, ik reageer niet.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 11 sep 2010 - 23:31:
@Elise: dan ben ik wel een faalbadsider x'D

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 11 sep 2010 - 23:55:
@Juul; of iemand die de rest van de mensen wil laten denken dat diegene een faalbadsider is..

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 12 sep 2010 - 0:07:
@Ang: *FACEPALM* beschuldig me maar weer hoor! *gaat zielig in een hoekje zitten*

Anyway. Ik ga. Tot morgen. Dan ben ik er weer met vage theorieën - denk ik.

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 12 sep 2010 - 0:13:
@Juul; Kmoet tog op de een of andere manier tegen je in gaan (a)
Ja ik ga ook maar eens slapen. Khoop dat ik morgen na de lunch ook een leuke theorie kan opzetten.. Truste!



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15