Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Brief aan...[7]

Brief aan...[7]

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 7 okt 2010 - 19:28:
Brieven!!!



missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 10 okt 2010 - 23:29:
Ben
Groot hoerenjong dat je er bent. Mij een beetje mijn best laten doen om met elkaar af te spreken om dan vervolgens gewoon niks meer te laten horen en niet te komen. Zelfs een goede smoes gaat je je leven hier niet mee redden.
Je reageert niet op mijn sms'jes, je hebt gisteravond niks laten horen, weetje zak lekker door de stront heen en blijf daar want ik hoef je niet meer. N had gelijk, je bent gewoon te oud en ik realiseer me dat 5 jaar ook misschien wel teveel is..
Lul.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 11 okt 2010 - 16:01:
School

*zucht* Kunnen jullie dan ook nooit iets goed oplossen?
Dude, een mes. Nee, joh, heel normaal. Sorry en klaar?
Na-ah. En dan gaat de rest ook nog eens mij ervan beschuldigen dat het mijn schuld is? Ten eerste, wat is er mis mee? Ik vertel nou eenmaal veel an mon parents, we hebben gewoon een goeie band. En ik kan ze toch niet tegenhouden als ze willen mailen? Ten tweede, dat hebben ze niet eens gedaan. Ten derde, en wat í¡ls? Dan gaat iedereen mij opeens haten? Gee, grow up! En ten vierde: Dude, ik wí¡s er niet eens die dag. Laat staan dat ik mon parents heb laten mailen.
Gee, kunnen jullie niet gewoon luisteren. Want ik heb nou niet bepaald het gevoel dat leerlingen serieus worden genomen. 'Het zal vast niet zo erg zijn als het lijkt'. 'Het valt vast wel mee'. 'Ik denk dat dat een beetje overdreven is'. LET NOU EENS OP. Echt. Waarom zouden we zoiets zeggen als het ons niet écht dwarszit? En dankzij al dat gedoe heb ik ook nog eens geen uitleg gehad, dus zit í­k nu lekker met een O, terwijl ik 2 hele midagen eraan verspilt heb. Ja, fijn. Bedankt hoor.
Maar dat ouders niet eens meer serieus worden genomen. Echt, wat is dit voor school? Het is dat ik nog maar een jaartje op deze locatie moet, anders wist ik het wel...
Ihr seid richtig scheiße.

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 11 okt 2010 - 16:14:
K
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
STOM FUCKING KUT WIJF!

amen.

Freaking
Freaking

Freaking is offline

[333]
Freaking zei op 11 okt 2010 - 20:44:
Andy

Is het stom om me te willen vastklampen aan het verleden? Is het stom dat ik je nog steeds terug wil? Is het stom als ik zeg dat jij nog steeds mijn hart hebt?
Weet je, laat eigenlijk ook maar...
Al een week lang heb ik niets van je gehoord, terwijl je toch zoooo graag wou afspreken om te kijken of het nog vonkte.
Get over it.
Sinds dat het over is probeer ik houvast te vinden, wat verdomde moeilijk is, omdat Zoran is veranderd in een wildvreemde voor me. Ik weet niet wat ik moet doen.
No, seriously, get over it.
Ik heb een week lang op gedachten van jou geleefd. Een week lang op valse hoop geleefd. Laat maar zien dat je me terug wilt. Ik ben er fucking klaar mee. Je doet me weer pijn, en volgens mij weet je dat verdomme wel, want ik heb je vorige week precies verteld hoe ik me voelde. En daardoor voel ik me nog genaaider. Want daardoor heb ik juist meer het gevoel dat je me gewoon in de zeik aan het nemen was, gewoon even kijken hoe ik erop in zou gaan. Nou, je hebt het voor elkaar hoor, het visje heeft gebeten, ben je nu niet blij? Ik voel me fucking miserabel, dank je wel.
En ik kan niet zeggen dat ik ga stoppen met aandacht aan jou te besteden want ik weet verdomme dat ik het toch wel weer zou doen.
Als je me echt terug wilt, laat me dan maar zien hoe graag je het wilt. Hoe graag je weer bij me wilt zijn.
Verdomme.
Ik ben de verliezer in een ongelijk gevecht

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 11 okt 2010 - 21:23:
Mama
UGH.

Huiswerk
NEE. ikmaakjeniet. jammervoorjou. ikbedoel. comeon,voorachtvakken? opééndag? alsweomtienovervieruitzijn? nou, fuckjou, hoor. ikhebookeenleven.

KaulitzFreak
KaulitzFreak

KaulitzFreak is offline

[2731]
KaulitzFreak zei op 11 okt 2010 - 21:28:
mart
God, ik mis je....

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 12 okt 2010 - 7:14:
Koen

Klotekind. Godverdomd klotekind!
Srsly, je zou mogen doen wat je wilt, maar Jess heir geeft wel om je, en als je daar mee wilt gaan fokken doe je dat beter ergens anders want Jess is zo veel meer waard dan gewoon een klein zielig kutkindje. Wat je dan verder met je leven doet kan me echt niks schelen, maar handen af.

Am I clear?

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 12 okt 2010 - 7:42:
Jeffrey
Door Gwenn weet ik het nu. Maar komaan, mij pesten om je af te reageren? Je ondervind nu zelf hoe klote het is, en nog doe je het? >,<

Pestkoppen van Jeffrey
Shitheads! Niemand heeft het recht mí­jn broertje Justin Bieber te noemen. Verstaan? NIEMAND! En hem pesten omdat hij klein is, is laag. Want hij is vele malen groter dan jullie, figuurlijk gezien.
Assholes!

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 12 okt 2010 - 7:45:
Koen,

Snap je het dan niet? Snap je niet wat ik bedoel als ik 'Iloveyou' zeg, als je me hebt gevraagd wat er is? Dat ik het haast í¡ltijd erachter zet? En gister, gister had ik EINDELIJK de moed om te zeggen wat ik voor je voel, en dan begin je erover dat je dat kind geweldig vindt! En ze zeggen dat je me niet waard ben, en ergens geloof ik ze ook. Je wéét nu dat ik jí¡nk door je, vaak zat, als je zo droog doet of me half negeert, en dan zeg je alleen 'sorry' en dat je je klote voelt? Damnit, Koen, ik dacht dat jij het ALTIJD doorhad als ik me zo voelde, dat je zei dat ik het moet zeggen, want je was er altijd voor me? Hoe vaak heb ik dat tegen jou gezegd? En dan ga ik me weer zorgen maken, omdat jij zegt dat jeje kut voelt enzo, maar weetje? Laat ok allemaal maar. Ik hoef je complimentjes niet meer. Geef ze lekker aan dat kind. Ook al ben ik kapot jaloers op haar, want ze heeft alles wat ik wil en niet wil. Jou.
Damn. Confusing.
Oh. En zeg niet eerst van 'ja jij bent 't liefste meisje op aarde blablabla,' en dan zeggen dat we "het liefste en knapste meisje" respect moeten geven. Ga lekker naar haar toe.
Ik wou dat 't zo was als toen het rond Slagharen was, toen had ik nog het gevoel dat deze vriendschap voor altijd zou duren. Maar dat heb ik tegenwoordig niet meer.
I hate that I love you so.

Zo. Sorry, mensen. Zeikverhaal. Moest het kwijt.

Freaking
Freaking

Freaking is offline

[333]
Freaking zei op 12 okt 2010 - 15:41:
Daantje

Ik weet dat het cru is om te zeggen dat ik ergens wel stiekem blij ben dat opa is overleden. Maar, ik heb jou erdoor terug, en daar ben ik zo blij mee.
Want we waren direct weer beste dinnetjes enzo.
Ik hou van je <3

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 12 okt 2010 - 17:13:
Jeffrey
Ik had vandaag BIJNA gezegd, hier in dit topic, dat je geweldig bent, ondanks je gepest. But, change of mind. YOU SUCK SO TERRIBLY.
Alsof ik niet weet dat ze met mij lachen, achter mijn rug. Dat ze commentaar hebben op mijn muzieksmaak, mijn uiterlijk, hoe ik mij gedraag op school. Dat ze me fucking elke dag opnieuw kwetsen. Alsof ik dí¡t niet door heb.
Maar ik heb meer vrienden dan wie jij omschrijft als 'die kale met kanker' en Bieke. En ik heb meer echte vrienden dan jij.
Maar als jij nog één keer zoiets zegt, dan sla ik je op je bek, en dan laat ik me niet terug houden door je beugel. Ik ben bereid mijn eigen vingers open te halen aan jouw beugel, want je verdient echt een paar kloppen.

Danique
Danique

Danique is offline

[13]
Danique zei op 12 okt 2010 - 18:08:
Bodine
OMG, WE ZIJN BESTE VRIENDINNEN FOREVER
MAG IK ONDER JE BED WONEN?
DAN ZIJN WE ALTIJD SAMEN (:

- genius-

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 12 okt 2010 - 18:40:
Jeffrey
Ik had vandaag BIJNA gezegd, hier in dit topic, dat je geweldig bent, ondanks je gepest. But, change of mind. YOU SUCK SO TERRIBLY.
Alsof ik niet weet dat ze met mij lachen, achter mijn rug. Dat ze commentaar hebben op mijn muzieksmaak, mijn uiterlijk, hoe ik mij gedraag op school. Dat ze me fucking elke dag opnieuw kwetsen. Alsof ik dí¡t niet door heb.
Maar ik heb meer vrienden dan wie jij omschrijft als 'die kale met kanker' en Bieke. En ik heb meer echte vrienden dan jij.
Maar als jij nog één keer zoiets zegt, dan sla ik je op je bek, en dan laat ik me niet terug houden door je beugel. Ik ben bereid mijn eigen vingers open te halen aan jouw beugel, want je verdient echt een paar kloppen.


mag ik hem ook meppen

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 12 okt 2010 - 18:45:
(...)

mag ik hem ook meppen


'tuurlijk. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.
Ik moet echt een keer een feestje geven hier thuis, zodat alle FFers Jeffrey kei hard kunnen intimideren. Lijkt me zo grappig.

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 12 okt 2010 - 18:46:
(...)

'tuurlijk. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.
Ik moet echt een keer een feestje geven hier thuis, zodat alle FFers Jeffrey kei hard kunnen intimideren. Lijkt me zo grappig.


ik zou nog langs komen trouwens mocht van me mama ook. XD
dusss ik pik een datum en kom hem persoonlijk een klap verkopen :3



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11