Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Brief aan...[7]

Brief aan...[7]

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 7 okt 2010 - 19:28:
Brieven!!!



MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 17 nov 2010 - 22:50:
Die ene - alweer
Ah, derde brief.
Dit wordt een beetje zielig, of niet? Je vraagt je vast af waarom ik het je niet gewoon vertel, hmm? Oh wacht, dat doe je niet, want je weet het niet.
En je hebt niets door, dat weet ik zeker.
Pff, want néé, natuurlijk niet, dat is onmogelijk.
Yeah right, ik vind je toch leuk.
Gek hè?
Ja, ik weet het.
En, weet je, nou-
Eigenlijk zou ik je hier helemaal niet mee moeten storen.
Sorry. Dus.
Maar als je ooit besluit om me leuk te vinden, dan is het goed.
Oké. Dan zeg je: "Ik vind je leuk." en dan zeg ik: "Ik jou ook." en dan is het goed. En dan doen we verliefd. Of niet, want dat is soms best raar. Maar misschien is het wel leuk.
Hmm, ik doe vreemd.
Eigenlijk wil ik dus gewoon zeggen: je ziet maar, ik ben er.
Oei, dat klonk slechter dan ik hoopte.
Maar jij snapt het vast wel.

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 18 nov 2010 - 7:25:
(...)
Moet ik me aangesproken voelen?

nee,nietecht. ^^

Freaking
Freaking

Freaking is offline

[333]
Freaking zei op 18 nov 2010 - 12:57:
J. G.

Do you wanna be my Eli? Net als in de film? Dat we samen ontsnappen? Ontsnappen aan alles...? Never mind.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 18 nov 2010 - 13:44:
Jij,

Ik ken je niet eens, maar toch vind ik je leuker dan iedereen die ik ken.
Jij weet niet eens mijn naam.
Ik heb nog nooit een woord met je gesproken, maar toch voel ik dat je geweldig bent.
Maar jij zit in de vierde.
Elke keer als ik je zie, voel ik een soort wanhopigheid van je af stralen, maar blijkbaar ben ik de enige die dat ziet. Ik voel dat jij ergens mee zit, met iets heel groots, maar hoe moet ik je helpen? En zelfs al wist ik hoe, hoe zal ik het dan kunnen? Ik vind je leuk, meer dan leuk.

Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 18 nov 2010 - 15:30:
-----
verwijderd.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 18 nov 2010 - 17:21:
(...)
nee,nietecht. ^^


Oké, mooi.

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 18 nov 2010 - 20:27:
K
Hou asjeblieft op.
Ik krijg er echt zo'n stress van><
En het maakt me ook kapot weetje.
en dat vind ik nog het ergste van al.
dat ik mezelf toesta het erg te vinden.
slet.

N
Ik haat jou.
Bedankt om mijn basisschooltijd te verpesten.
Je bent echt geweldig. Niet dus.

P
Je bent een schande voor de familie.
Ookal ben je mijn achterneef.
dat ze je houden daar.
en bedankt om mijn middenschool tijd vorig jaar af en toe weer eens leuk te verpesten. Ik ben je echt zo dankbaar.
ik hoop dat het sarcasme eraf druipt.
I hate you.

Freaking
Freaking

Freaking is offline

[333]
Freaking zei op 20 nov 2010 - 1:49:
A.

Fuck, I hate you. Get out of me live! Get out of my dreams!
Iloveyousobadly...

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 20 nov 2010 - 14:27:
.

Stop eens, allemaal. Hier word je toch niet goed van? Het lijkt wel alsof het aan dit huis ligt; zodra ik er binnenloop voel ik me down. Kap gewoon met jullie ruzies, oké? Dan zal ik me best voor jullie gaan doen. Oké? Ik wil niet dat dit uit de hand gaat lopen, want dan kan ik mijn droombaan wel vergeten. Dus asjeblieft stop hiermee?

Me,

Dacht je nu echt dat je een rechercheur kon worden? Weet je wel heel zeker dat je daar sterk genoeg voor bent? Je krijgt dingen te zien die in je nachtmerries voorkomen, weet je dit echt zeker?
Werk in elk geval aan je conditie! Gewoon voor je gezondheid, en misschien voor later.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 21 nov 2010 - 16:00:
Tessa,
I still feel guilty.

Adam,
Oh. My. Gosh.
Voodoo indeed.
Oh. My. Gosh.

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 21 nov 2010 - 17:31:
DUDE. NIETDOEN. I enjoyed it, honestly!

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 22 nov 2010 - 16:04:
Jij
Hoe lang zijn we nou al vriendinnen? Drie jaar? Twee van die drie jaren hebben we elkaar beste vriendinnen genoemd, toch?
Je hebt heus wel goede eigenschappen, ook al lijkt dat niet zo, en ergens kan je soms ook een geweldige vriendin zijn. Maar soms...
Wat is dat nou voor iets dat je me laat zitten als ik een dag niet naar school kom? Kan je je niet redden in je eentje?
Serieus, ik blijf echt niet thuis omdat ik dat zo leuk vind. Ja, ik ben vaak ziek, ja, ik ben dus vaak niet op school, maar denk je dat ik het leuk vind, of zo?
Ik lig gvd de hele dag in bed, me dood te vervelen en me ondertussen ook nog eens niet goed en schuldig te voelen omdat jij dan in je eentje naar school moet!
Jezus, ik haat je, stom wijf, ik HAAT JE!
Waarom flik je me dit nou altijd? Zeg me dat eens, alsjeblieft, want ik snap het niet meer. Ben ik nou zo'n slechte vriendin? Is dat het? Of mag je me gewoon eigenlijk niet?
Ik weet dat ik niet de allerbeste vriendin ben, en dat ik je wel eens laat zitten, maar, dios mí­o, kijk ook eens naar jezelf. Je laat me net zo goed vallen als een baksteen als jij daar baat bij hebt.
Ik snap maar niet waarom ik nog wel eens huil als jij me weer eens iets flikt. Ik snap het niet! Ik haat je, maar ik wil vriendinnen met je zijn. Klinkt dat logisch?
Nee, het is verdomme ook niet logisch, maar toch wil ik ergens nog wel een vriendin van je zijn.
Ik voel me stom, als ik denk dat ik een ernstig ongeluk moet hebben zodat jij je eindelijk eens schuldig voelt.

Durfde ik dit maar tegen je te zeggen. Ook al zou het je niks doen. Maar ik zou me er beter bij voelen. Ik zou zelfs even trots zijn op mezelf.
Waarom houd ik mezelf toch nog voor de gek, ik ga je dit nooit zeggen, ik durf het niet.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 22 nov 2010 - 16:27:
M.

Een half jaar alweer en ik mis je nog iedere dag. Ik hoop dat je dat weet, en me niet haat. Elke dag denk ik: ik had je tegen moeten houden, ik had je moeten helpen. Ik begrijp het gewoon als je me haat, als je vanuit daarboven, of misschien zelfs wel vanuit de wereld hier me kan zien. Maar blub, ik mis je gewoon zo.
Ik weet dat het mijn eigen schuld is maar jezus, het gevoel waar ik elke dag mee rondloop is zo zwaar.
Ik heb je daar dood laten gaan, ik had je kunnen redden, maar ik deed niets.
Je was zo'n geweldig jongetje, zo'n geweldige vriend, maar je bent nu weg en dat is zo gemeen.
Ik kan je gewoon niet vergeten.
Ik kan die nacht gewoon niet uit mijn geheugen wissen. Jij die daar op de grond zit met een mes, jij die daar ligt dood te bloeden, jij die me eindelijk opmerkt maar geen woorden uit je mond krijgt en ik stond daar maar toe te kijken.
Iedere dag voel ik me een crimineel, een moordenaar.
Maar eigenlijk wil ik alleen maar zeggen dat het me spijt en dat ik je vreselijk mis. <'3

Wat een rommelige brief ><

Freaking
Freaking

Freaking is offline

[333]
Freaking zei op 22 nov 2010 - 16:35:
A.

Bedankt. In plaats van me 's nachts in slaap te laten janken, zit ik nu op school met brandende ogen. I hate it, I hate you, cuz I love you so...

Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 22 nov 2010 - 16:56:
.
had ik je ook wel kunnen vertellen xd



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19