Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Brief aan...[7]

Brief aan...[7]

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 7 okt 2010 - 19:28:
Brieven!!!



KaulitzFreak
KaulitzFreak

KaulitzFreak is offline

[2731]
KaulitzFreak zei op 2 dec 2010 - 20:12:
Patrick en Phillip
Wees alsjeblieft ziek morgen.....

VampireFangs
VampireFangs is offline

[4445]
VampireFangs zei op 3 dec 2010 - 15:02:
Assholes

Wat maakt haar beter dan ik? Ik moet mijn cijfers zo goed mogelijk proberen te houden voor jullie. Ik probeer mijn best te doen vóór jullie. Ik probeer jullie te steunen door alles, door jullie te helpen, door af en toe volwassen te spelen. Ik let op hém zonder hem te laten huilen, ik let zelfs op hem wanneer zij dat moet! Ik ben beleefd wanneer ik het moet zijn. Ik kan kinderachtig zijn, heel vaak, maar ik weet me tenminste te plaatsen binnen een samenleving, zij is een arrogante nietsnut. Mensen blijven tenminste tevreden over mí­j. Niet over haar. Ze is fucking 11, ik ben 15. Dat scheelt 4 jaar, dat heeft geen verschil van een eeuw. Als zij een kind is, dan ben ik dat ook. Als zij voorgetrokken wordt, best. Fuck you. Maar laat me dan niet ook nog haar luie kont opruimen. Laat me dan ook zo mijn pleziertjes hebben. Jullie geven geen fucking moer om mij. Met verwennerij komen jullie nergens. Dan mag ik maar alles doen, dan krijg ik maar veel zakgeld, dan krijg ik maar alles wat jullie denken dat ik wil. Ik wil gewoon aandacht, idioten. Zie dat dan. Ik wil gewoon verdomme een beetje aandacht. Geen tranen, terwijl jullie weer lekker buiten zitten. Terwijl zí­j zit te spelen, moet ik haar klusjes doen. Waarom? Alleen maar omdat me een woordje ontglipte. Gosh, en dan ook nog denken dat ik jaloers ben. Ik ben niet jaloers, ik heb gewoon liever dat jullie me of zien staan en geen onderscheidt maken tussen haar en mij óf dat jullie de hell uit me negeren en ik haar dingen niet hoef te doen. Er is echt geen midden weg, zoals jullie denken. Zie me staan of sta me af voor adoptie, wouldn't mind. At all.
En ja, ik zeur, maar volgens jullie doe ik dat altijd. Een keertje extra is vast niet erg? You don't seem to like me anyway.

God
Bedankt<3

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 4 dec 2010 - 22:03:
Sinterklaas
Betervoorjeleven als je morgen de Hardcover versie van De Anderen meebrengt :3

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 5 dec 2010 - 20:48:
Marc

Ikhebzwaarzinomjouteslopen.

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 5 dec 2010 - 21:30:
Marc

Ikhebzwaarzinomjouteslopen.


als hij jou pijn doet! dan help ik mee.

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 5 dec 2010 - 21:34:
Ahw, dat is zo lief. <3
Nee, nou. Indirect. Zegmaar. Naja, lang verhaal. :"]
Anyway, ik heb dus zwaar zin om hem te slopen.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 7 dec 2010 - 18:26:
Larissa
Soms ben je vreselijk eng, maar aan de andere kant ben je gewoon lief en ben ik dit soort aandacht niet gewend. Mijn schuld.
Ik hoop maar dat ik je geen pijn doe.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 7 dec 2010 - 19:28:
Tessa,
Thanks, en zo, you know.
Because, believe me, it does help. <3

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 7 dec 2010 - 19:36:
M.
Kan je nou niet gewoon een keer je mond houden? Mocht ik het nog niet duidelijk genoeg gemaakt hebben, ik vind je ongelooflijk irritant! Ga mij niet vervelen puur om mijn aandacht te krijgen, stop met drie keer per dag te zeggen dat ik gemeen ben, en wees gewoon een keer niet te schijterig om iets aan een leraar te vragen. Kom op zeg, dat is zijn baan.
& stop met belachelijk hard tegen jezelf te mompelen als ik naast je probeer te werken. Écht, je werkt op mijn zenuwen. En niet zo'n beetje ook.
Hoe vaak moet ik dat nog zeggen?

Freaking
Freaking

Freaking is offline

[333]
Freaking zei op 7 dec 2010 - 22:33:
.

Ik had dit zien aankomen. Waarom is het dan zo verdomde moeilijk om een antwoord te geven? I don't feel it. En als ik dat wel had gedaan, had ik gekozen voor de makkelijkste weg. Vrienden. Shit. Ik wil m'n mattie niet kwijt...

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 7 dec 2010 - 23:25:
.
tell me. Waarom spook je nog rond in mijn gedachten? Waarom droom ik, als ik niet over BLG droom, over je? Waarom mis ik je zelfs nog? Waarom voel ik nog wat voor je? Serieus. Ik mis je. Nee. Ik mis wie je was. Toen. Op vakantie. En hier. Die jongen mis ik. De jij van nu mis ik niet. Want de keren dat ik de verleiding om tegen je te praten niet kan weerstaan doe je keidroog of antwoord je niet. En jij bent dan wel degene die sorry zei. Maar met sorry is niet alles Goes. Ik heb godverdomme keivaak om j gehuild. Omdat je m'n hart brak. En weetje wat het stomste is? IK VERTROUWDE JE MIJN HART KEER OP KEER TOE. Jezus. Maar dat weet jij niet. Dat mag je nie weten.
En ik weet dat het nooit meer als eerst zou worden.
Ik weet dat ik je niet boei. Ik weet het wel. Dat hoef je niet te zeggen. Ik merk het, weetje? En het doet echt pijn.
Heeft Martin dan toch gelijk? Is de eerste het ergst, als het om een gebroken hart gaat?
Ik dacht dat ik over je heen was. Dat ik je vergeten was. In elk geval op die manier. Maar helaas niet. Damned. Ik haat verliefd zijn...

Freaking
Freaking

Freaking is offline

[333]
Freaking zei op 8 dec 2010 - 12:15:
S.

Vlieg met me mee naar de regenboog, rainbow.
Ik denk alleen aan jou.
Vlieg met me mee naar de regenboog, rainbow.
Ik hou alleen van jou.

Ik steel de woorden van iemand anders, omdat die mijn gevoelens omschrijven. S, je bent geweldig. Ik vind je léíºk. Als in vriendje & vriendinnetje. En dat weet jij ook. En toen je gister zei dat je eerst wat rust wilde in je hoofd, voelde ik me like, afgewezen, ookal zei je dat je het wel wilde proberen als je hoofd leeg is... En daarna vroeg je of ik je wel bleef smsen. Ja, natuurlijk doe ik dat. Maar, alsjeblieft, kan je opschieten met je hoofd leeg maken? Ik wil van de daken kunnen schreeuwen dat wij een stelletje zijn... Alsjeblieft?

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 8 dec 2010 - 19:22:
You,

Je bent geweldig weet je dat? Elke keer blijf ik maar zeuren en zielig doen, maar je blijft luisteren. Je probeert me zelfs te helpen, terwijl ik alleen maar een stem uit je computer ben en een stukje tekst op je scherm. Thank you for being there <3

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 9 dec 2010 - 20:57:
sneeuw
ik haat je, ga weg!
verdwijn!
Muh.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 9 dec 2010 - 21:18:
J

Shut. Up.
Echt, kan je er nou gewoon een keer OVER OPHOUDEN.
Ik zeg toch dat ik het er niet over wil hebben.
Maar nee hoor, jij moet alles weten.
Tss. Arsch.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20