Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Brief aan...[7]

Brief aan...[7]

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 7 okt 2010 - 19:28:
Brieven!!!



Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 12 okt 2010 - 20:58:
.
Je hebt ons laten zitten. Gewoon wegfietsen. I wish I could forget you, but I can't.

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 12 okt 2010 - 21:07:
You

Dit is kinda moeilijk, maar het moet. Ehm, ja. Wat zou je doen als je jouw naam echt zag, hm? Je zou het lezen, niet? Je zou het lezen en aan het einde fucking shocked zijn. Niet dat ik je zo goed ken, nee. Maar wie zou dat niet zijn?
Ik kan er een heel verhaal om draaien, en ik weet dat ik dat ga doen. Want, mh. Het is zo. Verraad. Het voelt als verraad. Misschien snap je het niet, misschien eigenlijk wel heel goed. Maar ik weet dingen. Dat klinkt heel beangstigend, maar ik weet dingen waarvan jij totaal niet weet dat ik ze weet. En dat is beter ook, want je zou verschrikkelijk boos zijn. Het is niet pervish ofzo, oh god nee! Nee, maar het doet me wel veel. Like, heel veel. Want, ik wist al dat het onmogelijk was, natuurlijk. Maar. Dat, dat deed me wel pijn. Maar dat boeit eigenlijk allemaal niet. Dit hele lulverhaal boeit allemaal niet. Waar het eigenlijk om draait is. Is dat ik van je houd. Ik hou van je. Als in houden van, niet vriendschappelijk. Naja, ook. Ook. Liefde komt niet zonder vriendschap. Maar je snapt me denk ik. Denk ik. Ik hou van je.

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 12 okt 2010 - 21:35:
Mimi
NEE. FUCKYOU. GEENTIJD.

Tessa
*knuffel*
[needathielpniet.]
[maartoch.]
jemoetweereenskomen. <3

Freaking
Freaking

Freaking is offline

[333]
Freaking zei op 13 okt 2010 - 17:04:
Mama

Als ik iets nieuws heb gekocht, en ik laat het je zien, onthoudt het dan verdomme. Als ik dan bijv. m'n Avril Lavigne shirt aan heb, dat je dan niet gaat vragen "Hoe kom je eraan?" En als ik dan zeg dat ik eht heb gekocht, moet je niet zeggen "Niet tegen mij liegen he". Verdomme, weet je dat het gewoon pijn doet? Ja, ik heb shit gejat, ja, de kruitvat is een stuk armer geworden door mij en mijn vrienden, maar mam, ik ben fucking gestopt daarmee, ik heb een toekomst voor ogen. Een toekomst als advocaat, weet je nog? Dan staat winkeldiefstal niet goed op je CV. Ik jat niet meer en wil er verdomme ook fucking niets meer mee te maken hebben.
Stop met fucking vragen hoe ik aan alles kom. Ik dacht dat ik duidelijk was, toen ik zei dat ik zou stoppen. Ik dacht dat het voor jou ook duidelijk was dat ik volwassener ben geworden, dat ik ben gegroeid en dat ik weet wat ik doe en wat ik wil.
Schijnbaar dus niet. Jammer.

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 13 okt 2010 - 17:48:
Berlage leerlingen

Ik vind 't afschuwelijk wat jullie doen, maar ik laat 't nog. Maar raak Billie met één fucking vinger aan en ik sla je echt heel hard. Ik ga niet bedreigen met 'Of anders..' ik ga precies zeggen wat ik je ga doen. Ik stomp je recht in je maag, duw je op de grond, por mijn elleboog tussen je schouderbladen en bréék iets. En denk maar niet 'Oh dat doet ze toch niet' Want Oh, dat doe ik wel.

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 13 okt 2010 - 19:42:
Papa
ikweetnietwatjedoet,ofhoe,ofwaarom,maaralleswatjezegtirriteertme.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 13 okt 2010 - 19:59:
Berlage leerlingen,

Luister maar naar Tessa, ze is een sadistische musketier en geví¡í¡rlijk. Geloof mij, ervaring.

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 13 okt 2010 - 20:38:
Jij
NEE. DATWILIKNIET. ikwilalleen. alleen. maardatwiliksomsookniet. maar. maarhetisgewoonzo. enalshet. zegmaar. nou. hetiszo-jeweetwel. enikdoehetzelfook,maarnou. enals. dan. enik. enikweetniet,wantikwilnietdatjij, maar. maar. ikkanhetniet. want. ikhaathet. enalsjijniet. dan. nou. okay,hetisnouooknietbepaald - maarik. nee,datishethelemaalniet. maarikwil. enikwildat. nou. maarjijbentookniet. niet. ikweetniet. ikwasnooit - maarjij - hetwasgewoon. uh. ennu. nou. nu. ikweethetniet. enikwilhetniet. ikwilhetnietmaarikwilhetooknietnietwillenennudatensomswelmaarsoms. soms. soms. nou. ikweethetniet.

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 13 okt 2010 - 20:44:
Het leven.
Ik haat je.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 13 okt 2010 - 21:02:
3VT1,

Jullie zijn zo veranderd. En dat is positief. Vorig schooljaar haatte ik het om in de klas te zitten, maar nu is het zoveel gezelliger! Ik ga tegenwoordig echt met plezier naar school en nu voel ik me ook niet meer alleen. Dus. Ja. <3.

Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 14 okt 2010 - 18:04:
V.
Je bent veranderd, en niet in the good way.
We waren goede vriendinnen, hele goede.
Maar nu... Als ik je vraag wat je tegen D. gezegd hebt, vraag je; 'waar bemoei je je mee? Je moet niet zeiken'.
Ze is ook mijn vriendin, ja. En ik maak me zorgen om haar.
Maar ja, doe maar kortaf, doe maar raar, roddel maar over me.
Het boeit me niet, ik weet wie mij echte vrienden zijn.
doei.

VampireFangs
VampireFangs is offline

[4445]
VampireFangs zei op 14 okt 2010 - 19:39:
God
<33

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 15 okt 2010 - 16:10:
Papa&mama,
Laat me pleeaaase naar BLG?

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 15 okt 2010 - 16:24:
Papa&Mama van Mascha,
Laat Mascha naar BLG!<3


Larissa,
Ik ben blij dat ik je volgende week ga zien, ik heb je echt gemist!<3
En ik heb je een hele hoop te vertellen.<3.
En Harry Potter wordt leuk met jou.
Ikhoudvanjou.<3

DreamWriter
DreamWriter

DreamWriter is offline

[395]
DreamWriter zei op 18 okt 2010 - 20:08:
Sofie (Jí í , ik bedoel die geit in de spiegel die er alles aan doet om zich onsterfelijk belachelijk te maken bij de Terrasjongen)
Heb je jezelf goed bezig gezien vanmiddag? Je bent gestoord. Zielig. Idioot. Puberaal. Dutserig. Een stalker in spe. Om nog maar te zwijgen over kinderachtig. Of walgelijk. Of debiel.
Jezelf doodstressen (Buikpijn, je had verdomme ECHTE buikpijn) omdat je Hem koffie wil gaan aanbieden. Bij elke stap die Hij zet, zuchten alsof je een Romeo&Julia-moment hebt. Naar Zijn rug kijken, en vooral proberen NIET af te dalen. (ZIEK, ik zeg het je. Je bent ZIEK in je hoofd.) Panikeren als Hij in zijn auto stapt en wegrijdt. Zin hebben om Hem te bestormen als Hij terugkeert. Je hoofd Zijn stappen voelen volgen en dat niet erg vinden, integendeel, zelfs nog méér kijken. Een jaloerse aanval krijgen als Zijn vriendin opdaagt in haar smalle jeans en strakke vestje. Glunderen als Hij er het nut niet van inziet haar te kussen. Dertigduizend keer naar buiten lopen, zodat Hij jou zou zien. Proberen grappig over te komen om een reactie van Hem uit te lokken. Je luidop tegen de kat afvragen hoe het zou voelen om Zijn wangen op te warmen met je handen. Het niet eens gek vinden dat je smoesjes bedenkt om Hem ook aan de andere kant van het huis te kunnen begluren. Ontelbaar keer Zijn naam in gesprekken uitspreken om te voelen hoe Hij klinkt. Verbaasd opkijken omdat je in een volledig uur nog geen stap verder bent gekomen met je huiswerk omdat Zijn kaaklijn zo intrigerend was.
Ik zweer het je. GEDRAAG je. Wat moet hij wel niet van je denken? Je bent te jong, te lelijk, te kinderachtig. Gewoon alles te. Voor Hem.

Get out of my dreams. I bet you to.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12