Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Brief aan...[7]

Brief aan...[7]

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 7 okt 2010 - 19:28:
Brieven!!!



NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 27 nov 2010 - 14:38:
Ikweetnietofdatisomdathijstomisofomdatikhemdiechapnoem. Maar. Ik weet niet hoe die heet. u__u

En. IK HEB JOU OOK GEZIEN EN GEKNUFFELD EN JIJ BENT CEWLER EN JE GEZICHT IS OOK LEUK. <33

Freaking
Freaking

Freaking is offline

[333]
Freaking zei op 28 nov 2010 - 22:49:
Dada & bonusmama.

Het was cool dit weekend. Echt waar. Ik heb genoten.

Jeff.

Je begint kind of annoying te worden... Stop daarmee. Niets 2 brains 1 mind. ik ben fucked up verschillend van jou. En dat irriteerd me.

Xander.

Ik zweer je, je bent echt mn beste mattie. Tegen jou kan ik echt alles vertellen. En daar ben ik je dankbaar voor. Want ik kan me niet indenken hoe mijn leven zonder jou was geweest. Vandaag was awesome. Moeten we vaker doen!

Kitty.

Je sleept je wel door deze tijd heen. Heb ik toen ook gedaan, ik weet hoe het voelt. Ik zal met je meevechten, ik zal met je meehuilen en met je mee pijn voelen. Waarom? Omdat de wond die in m'n hart kwam, toen Andy me verliet nog steeds open ligt.

Maartje.

Ookal deed je vandaag zo vrolijk & blij, en mag ik eigenlijk best wel... Ik zal je nooit vergeven voor wat je Xander hebt aangedaan. Die jongen heeft een hart van goud, maar jij zag dat niet in en hebt hem daardoor pijn gedaan.

Mensen van Meeting Den-Helder & fotohokje op 't station.

Jullie zijn cool!

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 29 nov 2010 - 0:06:
Boys Like Girls
Vrijdag was geweldig. Jíºllie zijn geweldig. Ik vond het echt een heel leuk concert, en ik vond het keileuk dat we op t Eind t podium opmochten.
Jullie hebben mij en waarschijnlijk alle 599 andere -al betwijfel ik of die GaGa fan die kinda dronken was en geen fan was dat ook vond- een hele leuke avond bezorgt.
Ik ben jullie heel dankbaar voor die mooie avond.
Ik begin steeds meer van jullie te houden en een obsessie te ontwikkelen.
So. Danke. Danke. I love you.
En ik hoop dat jullie snel weer naar Europa komen. Nederland. Duitsland. België.
Ik baal dan ook enorm dat ik vandaag-gister eigelijk- niet in keulen kan zijn en vanavond niet in Berlijn.
I Miss you, Martin, Paul, John and Bryan.

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 29 nov 2010 - 17:38:
Lady GaGa
I gotta feeling that this night's gonna be a good night :3

M'n enige vrienden die ik nog heb
Ik hou van jullie <3 : D

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 29 nov 2010 - 17:41:
Zonnebril.

KOM HIER!

Freaking
Freaking

Freaking is offline

[333]
Freaking zei op 29 nov 2010 - 18:18:
Andy.

Ik schrijf weer een brief aan je. Zielig, right? Sorry, ik wil je gewoon uit mijn hoofd bannen. Weet je nog, dat we vorig jaar een sneeuwballengevecht hielden, totdat we allebei rode handen en gezichten hadden, en daarna gingen we naar binnen, om op te warmen? Weet je nog, dat we ondanks de sneeuw naar elkaar toegingen, om elkaar toch te zien? Weet je nog dat het sneeuwde toen we uit elkaar gingen? Weet je nog, dat ik vorig jaar naar het treinstation kwam, 's ochtends vroeg? Om jou te zien, om met jou een sigaretje te roken & koffie/thee te halen, omdat het toch gratis was. Weet je nog dat het, toen het begon met sneeuwen we nog dachten dat niets ons kon breken?
Ik hoop dat de tranen die ik zo nu en dan nog om je huil aan m'n gezicht zullen vastvriezen. Zou ik dan nog deze winter zien, kan je zien dat het me nog steeds pijn doet, en ik dus een smile fake.

Toen we nog samen waren, was ik vrij voor twee, omdat jij daar zat, en bijna niet wegmocht. Toen rookte ik voor twee, omdat jij bijna niets te roken had. Toen kocht ik sigaretten voor twee, zodat jij ook kon roken. Toen deed ik alles wat jij niet echt kon voor twee. Omdat ik het ook voor jou deed.

Ik wil je gewoon laten weten dat ik je mis. Dat ik van je houd. Ik las vandaag ergens dat je toen je met L. ging vreemd bent gegaan. Ik hoop dat je dat nu met S. niet doet. Wordt gelukkig met haar. Doe het voor mij, want ik vond, en vind nog steeds, niets ter wereld mooier dan jou gelukkig zien.

Wordt haar drugs, wordt haar zuurstof, haar leven. Wordt haar persoonlijke wereldwonder, zoals je ook voor mij was, en stiekem nog steeds bent. Ik heb heel 2010 de kans gehad om over je heen te komen. Het lukte me niet, wat ik ook deed, met wie ik ook ging, ik dacht misschien eventjes minder aan je, maar het gevoel ging nooit weg. Daarna kwam het alleen maar nog wat harder. Maar goed. Dit wordt zo ondertussen een te lange zeikbrief, om wat maar 5 woorden lang hoefde te zijn...

Ik houd zielsveel van je.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 29 nov 2010 - 20:20:
Leslie,
Why are you dead :'(

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 1 dec 2010 - 11:12:
J, M, F, S etc.

ARGH. Alsjeblieft, stop met zo te zeuren. Ik vertel het als IK weet hoe, oké. Is het heel erg dat ik daar de tijd voor moet nemen? Ik kan het niet zomaar eventjes uitleggen. Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen. En het enige wat jullie doen is er de hele tijd over zeuren. Like, ik heb het jullie vorig jaar al verteld. Ik kan er toch niks aan doen dat jullie dat niet meer weten? Dat laat ook maar weer zien hoe belangrijk het is voor jullie. Jullie zullen het toch niet begrijpen. Ik begrijp het zelf niet eens goed. Maar het is nou eenmaal zo. Dus stop met zeuren.

Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 1 dec 2010 - 17:56:
D.
please,. ik smeek je,
doe niet zo onzeker
als ik kortaf doe betekend het niet meteen dat er wat is
als je zo doorgaat is er idd wat,
dan krijg ik er genoeg van x.x
ik heb ook nog andere vriendinnen.
en sms me niet meer wakker!!!

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 1 dec 2010 - 20:23:
Videoconverter
Doe het godverdekutkloteklere NU METEEN!
EN SNEL

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 2 dec 2010 - 0:12:
Martin.
Dude. Your voice made me cry. Serieus.
IkbeginObsessedteraken. Met BLG. Maar t meest met jou.
Ja. Kromme zin.
Ik houd gewoon van hoe je zingt. Eigenlijk hou ik van de hele sound van Boys Like Girls.
Eigenlijk houd ik sowieso van jullie. Ja.
Oh. En ik wil je schoenen hebben die je in Eindhoven aanhad.
Die mooie Nikes. Met gouden studs.
Loveya.
Ja.


BLG
ookal lees ik het bericht van 02'11 nu pas.
New record after touring in uk/europe?
Sounds great to me. It really does.
Love.

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 2 dec 2010 - 16:01:
Mijn gedachtes vol haat en verraad

you dont deserve it.
i hate you
and i love you
your my friend your my best friend
you dont deserve to be loved.
with all the pain in my heart
i'm lieing that i'm happy for you
i really want to.
but if i'm not happy
i will never be happy for you.
i'm sorry i dont deserve to be your friend...


Het spijt me...

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 2 dec 2010 - 17:54:
FF'ers
TJEEZES!! Waarom zijn jullie zo awesome en zijn mijn zussen twee irritante, arrogante, egoïstische, achterbakse, oerdomme koeien??
En met de leeftijd heeft het niks te maken, want de 15- en 18jarigen hier zijn WEL leuk!

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 2 dec 2010 - 18:23:
K
Jezus, doe normaal.
Waart ge nog maar lijk twee jaar geleden.
toen waart ge tenminste nog aardig en leuk.
Nu zijt ge een arrogant wijf.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 2 dec 2010 - 20:09:
Ik
Good job. Ga maar weer door met computeren en laat natuurkunde liggen. Yay, weer een onvoldoende op je rapport!



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20