Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 110

Offtopic 110

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
DreamWriter
DreamWriter

[395]
DreamWriter zei op 9 okt 2010 - 12:37:
Better to write for yourself and have no public, than to write for the public and have no self. ~ Cyril Connolly

Let's roll!

Bodine
Bodine

[21395]
Bodine zei op 11 okt 2010 - 18:51:
Ik flip hem ook als ze uit de kast komen.
Ik ga zo vrolijk zijn dat... dat komt gewoon echt niet goed.
Zo sneu.

En ik moet nu heel erg denken aan dat kind dat zei dat Nathalie een kind van David had en dat ze samenwonen. Ik weet niet waarom, maar. Het is wel komisch. ^^

NaNaa
NaNaa

[9884]
NaNaa zei op 11 okt 2010 - 19:06:
Ik flip hem op de andere manier. ^^' [Maardatwistjeal.]

Und, wtf?

Bodine
Bodine

[21395]
Bodine zei op 11 okt 2010 - 19:12:
I know =D
En gewoon, er was laatst zo'n kind en die kwam met allemaal rare dingen aanzetten. Wacht, ik zoek ze wel ff op.

Hello, I’ve decided to write you this letter with random facts about guys of Tokio Hotel Band. First of all I should say that I know them personally and I am their close friend for many years. Why I decided to write this to you? Well, because you are a fan and you should know all these facts! There is a big misunderstanding between fan and guys growing into a huge ball of lie. 99% of fans never want to believe that twins date someone and they also sometimes take this information very aggressively. That’s not right. You should know that.
1. Tom had serious relationships through the whole 2008 and up to the middle of 2009. Right now he’s single.
2. Georg was dating a Czech for 2 years since late 2007, but they split, right now he’s dating a German girl for 6 moths already.
3. Gustav was dating with several girls during 2007-2009. Then he had a long-term relationships with Austrian girl. Right now he’s dating a German for nearly 6 months.
4. Bill was dating one girl during 2008. Their relationships lasted for less than 5 months. And he also dated another girl from the end of 2008 up to 2009, I think, that was like a monts or (…)
5. Right now Bill is dating 21 year old Russian girl for about 7 months. They were seen in Wien, Austria at the beginning of July (Hotel (…)). I can’t give you more information about here, cause that would be wrong.
6. Tom has never ever been a womanizer. He’s very tolerant and down to the earth guy.
7. Gustav can speak and actually he really good at speaking.
8. Nathalie Franz is not a bitch as many people say. She is intelligent and nice. She is from Ukraine really, and she moved to Germany as soon as she finished the University of Foreighn Languages in Kiev. She has never been married, but she has baby boy and lives with the father of the child.
9. Father of Nathalie’s child ist David Jost and they never hid that, just never made that official.
10. Tokio Hotel band is going to split in the middle of 2011. This is certain information.
11. All guys are ready for this.
12. 2G are really tired of living in a time(?) light.
13. Twins are planning to live according David and Nathalie’s style - being most part of the time in US.
14. Twins are going to record the last album this year, cooperating with 2G.
15. Bill is not going to take his girlfriend this time, cause she’s graduating this year.
16. They are going to record an album and make the last tour all together.
17. They are going to make this all official at the beginning of 2011.
18. As far as I know, Bill was planning to announce his relationship status right after EMA.
19. They are not really stalked THAT much as some people may think.
20. Twins are really selling their apartments in Hamburg. All.
21. Guys really seem to be tired of Tokio Hotel. It grew up to a brand, and this brand killed the main purpose of the band - making music.
22. Twins and 2G are not in odds, they completely appreciate each other and don’t right about moving to US.
So well, I named all the tips I think fans should know and be ready for. I think this would help people to cope with the upcoming official news better.

Dit is wat ik er toen van kon maken, want het was een plaatje van hele slechte kwaliteit, maar dit is zo ongeveer wat ze zei. Maar sommige dingen kunnen gewoon niet kloppen [zoals dat over Georgs vriendin; want zelf zei hij hele andere dingen. Niet dat dat veel betekend, maar toch.]

Kayley
Kayley

[15313]
Kayley zei op 11 okt 2010 - 19:14:
Oké, aangezien Julia het ook zo openlijk verteld. ^^
Ik weet niet wie het nog niet wist, maar ik ben dus bi. En eigenlijk weet nog niemand van mijn familie of mijn vrienden op school het. Ookal vermoeden ze het volgens mij wel.

Bodine
Bodine

[21395]
Bodine zei op 11 okt 2010 - 19:16:
Vat dit alsjeblieft niet lullig op, maar is niet gewoon half fanfic bi?

En hier is het origineel van dat ding.

xSoParanoid
xSoParanoid

[7329]
xSoParanoid zei op 11 okt 2010 - 19:18:
Vat dit alsjeblieft niet lullig op, maar is niet gewoon half fanfic bi?

En hier is het origineel van dat ding.

Ik ben geen Bi ;']

Kayley
Kayley

[15313]
Kayley zei op 11 okt 2010 - 19:21:
Niet iedereen. Maar er zijn er wel een paar.
Als ik me niet vergis, zijn Do en Yas beiden ook bi. Verder nog iemand, van wie ik de naam niet ga noemen, omdat ze het mij in vertrouwen vertelde, nog drie die het zelf maar moeten zeggen als ze willen dat anderen het weten, Julia en ik.
Verder weet ik dat eigenlijk niet zo goed.

Bodine
Bodine

[21395]
Bodine zei op 11 okt 2010 - 19:23:
Ik weet het nu van acht van jullie, volgens mij. Als ik niemand vergeet.

EDIT; en ik weet al niet meer wie de achtste is *faal*
Of ik heb verkeerd geteld, ik weet 't niet.
Eigenlijk boeit het me ook niet.

MyReflection
MyReflection

[1630]
MyReflection zei op 11 okt 2010 - 19:26:
Ik vind het niet eens belangrijk genoeg om van iedereen te gaan onthouden wat die is. Wat maakt het uit, je bent wie je bent.

Rianne
Rianne

[3408]
Rianne zei op 11 okt 2010 - 19:33:
Ik val in ieder geval volslagen duidelijk op jongens. (als dat nog niet duidelijk was).

neversay
neversay

[5612]
neversay zei op 11 okt 2010 - 19:33:
Iemand trouwens geí­nteresseert in een opname van Substitute Reality ,hij is vet slecht ,maar whatever XD ^^?

Oh my god. Ik vind t geweldig <3

Rianne
Rianne

[3408]
Rianne zei op 11 okt 2010 - 19:34:
(...)
Oh my god. Ik vind t geweldig <3

Nee jonge, het is vvet vaag XD

DreamWriter
DreamWriter

[395]
DreamWriter zei op 11 okt 2010 - 19:36:
Kan iemand mij hier eens updaten? oO'
Mijn hoofd is moe. En ik heb toch alles bijgelezen. But I still NEED AN UPDATE.
@Rianne. Me to.
<33

neversay
neversay

[5612]
neversay zei op 11 okt 2010 - 19:36:
(...)

Nee jonge, het is vvet vaag XD

No o.o Ik vind het zegmaar geweldig dat jij zo'n band hebt, en dat er ook nog echte muziek uitkomt. En dat jij zo geweldig kan zingen <3

Rianne
Rianne

[3408]
Rianne zei op 11 okt 2010 - 19:37:
(...)
No o.o Ik vind het zegmaar geweldig dat jij zo'n band hebt, en dat er ook nog echte muziek uitkomt. En dat jij zo geweldig kan zingen <3

Ik zing niet XD ik drum

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20