Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 110

Offtopic 110

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
DreamWriter
DreamWriter

DreamWriter is offline

[395]
DreamWriter zei op 9 okt 2010 - 12:37:
Better to write for yourself and have no public, than to write for the public and have no self. ~ Cyril Connolly

Let's roll!



NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 11 okt 2010 - 19:53:
@Bo; True. ^^
En
10. Tokio Hotel band is going to split in the middle of 2011. This is certain information.

Please tell me she's just paranoia and has imaginary friends which she calls like them?

En @ Kay; Oh. Ik ook [:
En ik houd neit eens bij van wie wel en wie niet en shizzle.

@Sofie; Come on, ik wil niet veel zeggen, maar ze zijn wel voor godssake fucking TWEELINGBROERS. Like Incest vind ik al uhg, maar tweelingen. Ik weet het niet hoor ><

@Mascha; Mij dus ook niet, maar ze zijn twins, pleease.

DreamWriter
DreamWriter

DreamWriter is offline

[395]
DreamWriter zei op 11 okt 2010 - 19:55:
@Rianne; Ik heb je nochtans toegevoegd op msn. Mrr. soft-ijske_999@hotmail.com
Mihi, toen we een "Stel dat... dan zou ik..."-spelletje? Ikke meedoen!
Stel dat een TH-er zich zou outen (vandaag), dan zou ik blij zijn voor hen. En proberen gevatte antwoorden te bedenken om niet zo Tokio Hotel- noch homogezinde mensen te neus af te bijten. ^^

Edit.
@Tessa, IK WIST NIET DAT HET OM TC GING? Ik dacht gewoon- homo. Oké. DAN STA IK AAN JOUW KANT; seriously. oO. I'm sorry.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 11 okt 2010 - 19:57:
oh God, als dat echt zou zijn, dan zouden van die klotemensen nog gelijk hebben ook als ze het over "die homo" hebben. [/ookal ben ik het ZO niet eens met wat er dan nog tussen "die" en "homo" wordt gezegd ;x ]

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 11 okt 2010 - 19:57:
@Tessa: Als ze dat uiten vind ik het wel buh ja. Maar als Bill zegt dat hij homo is niet x']

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 11 okt 2010 - 19:57:
*stuikt veel te laat topic binnen*
7. Gustav can speak and actually he really good at speaking.

*rolt over de grond*

En en en. Ja. Ik ben bi. Big adí´h, dat wist iedereen intussen toch? x' Ik heb me daar eigenlijk nooit echt vragen over gesteld, als kind bedoel ik. Ik had toen wel andere dingen aan mijn hoofd. Pas in het middelbaar had ik door dat het niet 'normaal' is en dat meisjes 'horen' op jongens te vallen en omgekeerd. Dus toen heb ik er niet meer over gesproken. Mijn beste vrienden weten het allemaal, en mijn ene zus, en jullie. En eigenlijk weet mijn moeder het ook, omdat ze in mijn mailbox neust, dus ze weet niet dat ik weet dat zij het weet, maar mijn ouders kunnen er niet echt mee om. Ze zeggen wel dat ze geen probleem hebben met holebi's, maar met mijn ouders is het zo van "we hebben er geen probleem mee zolang het niet in ons leven en onder ons dak gebeurt". Mijn moeder slaagt er zelfs in om uitspraken te doen í  la "biseksueel bestaat niet, je bent het een of het ander, bi is gewoon een term voor mensen die nog niet zeker zijn of ze homo of hetero willen zijn". Ja, niet leuk dus. x)

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 11 okt 2010 - 19:59:
.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 11 okt 2010 - 20:00:
@Tessa; ik geloof er geen flikker van. Dat van Georgs vriendin klopt ook niet, want er staat.

2. Georg was dating a Czech for 2 years since late 2007, but they split, right now he’s dating a German girl for 6 moths already.


Dit stukje is van 3 oktober, en toen zou Georg dus een half jaar een relatie moeten hebben. Maar in Keulen [27augustus2009, for those who didn't know] zei die dat 'ie een half jaar een vriendin had, en het is nooit gezegd dat het uit is gegaan. Dus dan is dat half jaar al een beetje ongeloofwaardig, maar die twee jaar vanaf eind 2007 die kunnen sowieso niet. Dus. Dat is één ding.

3. Gustav was dating with several girls during 2007-2009. Then he had a long-term relationships with Austrian girl. Right now he’s dating a German for nearly 6 months.


In Keulen zei Gustav single te zijn, en slechts een paar maanden geleden kwam Tom ermee dat 'ie een vriendin heeft.

8. Nathalie Franz is not a bitch as many people say. She is intelligent and nice. She is from Ukraine really, and she moved to Germany as soon as she finished the University of Foreighn Languages in Kiev. She has never been married, but she has baby boy and lives with the father of the child.


Volgens Daan is ze wel getrouwd en heeft ze twee kinderen, maar dit maakt het helemaal leuk:

9. Father of Nathalie’s child ist David Jost and they never hid that, just never made that official.


Kom op, Nathalie en David hebben dus kinderen en wonen samen? *dood*
Goed, dat is onder andere waarom ik denk dat het niet waar is.
Nog een reden om het niet te geloven is dat de bron die erbij staat een forum is dat niet bestaat.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 11 okt 2010 - 20:00:
@Do: Dat lijkt me echt vervelend.
Mijn moeder is ook lekker hoor.
Zij is de enige van mijn familie die het weet.
En ik vertelde het haar, want ze zei altijd dat ze er geen problemen mee heeft. Het antwoord: "Weet je het zeker? Ben je wel verliefd dan?"
*FACEPALM*

@Rianne: het klinkt wel cool. [/alleendegitaardoetvreemd?]

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 11 okt 2010 - 20:01:
@Sofie; Hehe [:
@Do; Ja, daar moest ik ook om lachen :'] En aha, ik dacht dat jij zo "Ik heb er nooit een geheim van gemaakt" was. Like. To everyone. Naja (hugg)

Btw, heo was je date?

@Bo; Thenkjoe<3

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 11 okt 2010 - 20:01:
mijnouderswetenhetniet. mijnmeestevriendenwel,geloofik. ^^
[maarikschreeuwhettesnel. wanteigenlijkkanhetmegeenfuckschelen. ikwilmamaalleennietzienhuilen.]

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 11 okt 2010 - 20:02:

@Rianne: het klinkt wel cool. [/alleendegitaardoetvreemd?]


De gitaar spoort inderdaad niet , maar hij zegt dat ie hem gisteravond heeft geoefend en nu wel kent XD

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 11 okt 2010 - 20:03:
mijnouderswetenhetniet. mijnmeestevriendenwel,geloofik. ^^
[maarikschreeuwhettesnel. wanteigenlijkkanhetmegeenfuckschelen. ikwilmamaalleennietzienhuilen.]

Ah Kol, waarom zou je moeder gaan huilen? ;x

Het grootste deel van mijn vrienden weet het ook.
En hier heb ik er nooit een geheim van gemaakt.
En tegen "nieuwe" mensen die ik mag vertel ik het meestal wel gewoon.
;x
Ik ga wiskunde maken.

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 11 okt 2010 - 20:04:
Omdat zij altijd heeft gewild dat Kol een perfect huppelkutje zou zijn [:

En ik voel me het meest verantwoordelijk voor het veranderen van Kol, to be honest.

DreamWriter
DreamWriter

DreamWriter is offline

[395]
DreamWriter zei op 11 okt 2010 - 20:05:
WAUWIE. (Dat was voor Rianne. ^^)
Ik had verkeerd gelezen. (Voor Tessa.)
En omg. Ik ruik de hele tijd aan mijn haar. (Aan niemand.)
<33

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 11 okt 2010 - 20:05:
@Sofie; Hehe [:
@Do; Ja, daar moest ik ook om lachen :'] En aha, ik dacht dat jij zo "Ik heb er nooit een geheim van gemaakt" was. Like. To everyone. Naja (hugg)

Btw, heo was je date?

Ik maak er ook geen geheim van. Like, ik lieg er niet over. Als iemand het me vraagt kan ik het zonder blikken of blozen toegeven ^^ Ik ga het alleen niet op mijn voorhoofd schrijven, omdat sommige mensen nu eenmaal bekrompen, vooroordeel-spuwende mongolen zijn en ik heb niet altijd zin in gefluister. Like, tegen mijn moeder ga ik het pas toegeven als zij bekent dat ze in mijn spullen leest.

En de date is afgezegd, sukkel had z'n trein gemist... x)



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20