Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 110

Offtopic 110

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
DreamWriter
DreamWriter

DreamWriter is offline

[395]
DreamWriter zei op 9 okt 2010 - 12:37:
Better to write for yourself and have no public, than to write for the public and have no self. ~ Cyril Connolly

Let's roll!



CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 11 okt 2010 - 20:18:
zo ver was ik al, maar ik ben nog nooit verliefd geweest. althans niet serieus hoe ga ik dat ooit omschrijven zoals ik dat zou voelen.

Verliefdheid is een crush, puur aantrekkingskracht, verlangen, iemand willen en niet weten waarom. Zodra je die roze bril afzet en je beseft dat die persoon helemaal niet zo geweldig is als je dacht, gaat het over. Dan gaan de imperfecties je irriteren en is dat gevoel zo weer weg.
Liefde is van iemand houden [in elke zin van het woord], ondanks al die menselijke foutjes. Of net daarom.

Ofzoiets.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 11 okt 2010 - 20:19:
Ik ben het ook niet eens met de stelling. Er zit - in mijn ogen - echt een heel verschil tussen liefde en verliefd zijn. Want.. je kan ook liefde hebben voor bands, of voor vrienden/vriendinnen. Je kan natuurlijk ook verliefd zijn op een vriend/vriendin of zelfs je idool, maar... Ik ervaar het in elk geval heel anders, want.. Ik heb bijvoorbeeld liefde aan FanFic, en aan vriendinnen enzo. Maar dat is toch heel wat anders dan wat ik voel als ik verliefd ben. ;x

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 11 okt 2010 - 20:20:
@Do: mag ik dat in mijn huiswerk zetten of heb je dat liever niet.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 11 okt 2010 - 20:20:
Dorien is te slim voor de wereld

-jaja. wiskunde. NU.-

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 11 okt 2010 - 20:21:
@Do: mag ik dat in mijn huiswerk zetten of heb je dat liever niet.

Hahaha, ga ervoor x) Ik maak graag andermans huiswerk, ben ik beter in dan dat van mezelf. Zolang het geen wiskunde of fysica is, mind you!

@Julia: zip it, cabron.

KaulitzFreak
KaulitzFreak

KaulitzFreak is offline

[2731]
KaulitzFreak zei op 11 okt 2010 - 20:25:
-komt laat binnenvallen-

Weetje, op dat geval is de Kunstschool een hemel
Toen ik me op SPC uitte als bi, was de leerkracht zo geschrokken dat ze haar pen in haar oog stak, en de rest van mijn klas reageerde zelfs zo erg dat ik mij van hen in de douches moest omkleden bij LO, ik MOEST maar eens naar een van hen kijken..
*kotsneigingen bij het idee alleen al*

En toen ik mij uitte op de kunstschool reageerde iedereen van 'Oke, dat weten we dan ook weer. Nog iemand? Nee? Oke, dan kunnen we verder met de les.' Zelfs de leerkracht!

ik vraag me eigenlijk af of er meer dan de helft nog wel hetero is bij mij op school...

Op Don Bosco in Helchteren is het zo dat 30% van de leerlingen homo zijn -het is een technische school en er zitten 4 meisjes -

Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 11 okt 2010 - 20:26:
(...)
Verliefdheid is een crush, puur aantrekkingskracht, verlangen, iemand willen en niet weten waarom. Zodra je die roze bril afzet en je beseft dat die persoon helemaal niet zo geweldig is als je dacht, gaat het over. Dan gaan de imperfecties je irriteren en is dat gevoel zo weer weg.
Liefde is van iemand houden [in elke zin van het woord], ondanks al die menselijke foutjes. Of net daarom.

Ofzoiets.

jij.bent.slim O.O

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 11 okt 2010 - 20:27:
Ik ga het niet zeggen op school.
Alleen moesten ze er echt specifiek naar vragen.
Ik heb géén zin in gezeik van die domme kinderen die alles zogenaamd accepteren maar ondertussen wel iemand "die er gay uitziet" keihard uitlachen --'

STOMME WISKUNDE. oké. ik ga AK doen.

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 11 okt 2010 - 20:27:
@Anke; EN PEN IN HAAR OOG XDD -gaat helemaal stuk-

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 11 okt 2010 - 20:28:
Ik heb een betere opname gevonden, ik stuur hem opnieuw naar de personen, nog vrijwililigers die nog de opname wilden, anders moet ik weer zes mailtjes sturen XD

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 11 okt 2010 - 20:28:
Yeshh <3

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 11 okt 2010 - 20:29:
Mijn klas heeft het niet zo op holebi's.
In elk geval, niet op lesbie's. Het was dinsdag zo met gym; "Stel dat één van ons lesbisch zou zijn, en die hier zou zitten terwijl wij ons omkleden."
En bijna iedereen was like "Agh, gadverdamme."
En vorig jaar hadden ze er ook over dat holebi's vies zijn. ><

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 11 okt 2010 - 20:29:
JA.
Stiekem wil ik 'm ook. ;D
Maar je hebt mijn msn nog niet en zo.

en @ Jess; jouw klas is echt een stel kleuters. Dat zeg ik niet zoveel hierom, maar gewoon om alles, ze zijn gewoon kleuters.

KaulitzFreak
KaulitzFreak

KaulitzFreak is offline

[2731]
KaulitzFreak zei op 11 okt 2010 - 20:30:
oja, ik weet ook nog dat ze vroegen 'waarom heb je dat altijd verborgen?' en ik heb toen gewoon doodleuk gezegd 'Ik heb het nooit verborgen, jullie hebben er nooit naar gevraagd'

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 11 okt 2010 - 20:30:
IK WIL 'M OOK, RIANNE!

En ik weet niet hoe mijn klas zou reageren. Sander en Bregt zouden dan sowieso nog erger gaan pesten. En ik weet niet of de meisjes van mijn klas nog steeds zo vriendelijk tegen me zouden doen. Dus ik zeg het maar beter niet. Ze hebben er trouwens ook geen ene fuck mee te make,, anyways. ^^



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20