Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 111

Offtopic 111

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Freaking
Freaking

Freaking is offline

[333]
Freaking zei op 12 okt 2010 - 18:47:
Let's go! ^^



NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 13 okt 2010 - 18:12:
Oh. Ken je dat niet? o.o

www.wrts.nl

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 13 okt 2010 - 18:13:
@Do; Na ja. Ik begrijp haar soms wel. x'D
Maar als ik haar mag geloven ben ik een onhandelbaar crapuultje van een dochter die nooit haar handen uit de mouwen steekt (terwijl ze echt geen klagen heeft- seriously, driekwart van mijn vriendinnen smeert niet eens zelf haar boterhammen Ö ) en niet doet wat ze vraagt, om nog maar te zwijgen over mijn "franke" antwoorden en mijn grilletjes.
Maar dat gaat er wat over. Vind ik. Als ik gelijk heb, heb ik toch gelijk, of niet? ^^

Dude, whut? x)
Wil ze mijn zusje een week in ruil?

DreamWriter
DreamWriter

DreamWriter is offline

[395]
DreamWriter zei op 13 okt 2010 - 18:17:
@Tessa; Heee! Dankje! (:
@Do; Misschien toch maar niet. Oh, wacht! Het zusje dat dierenarts wil worden? Hmm. Zal ik het eens gaan vragen? ^^

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 13 okt 2010 - 18:19:
@Do: Ik heb Titanic, The Notebook en Armageddon gezien. En op die sleepover kom ik, no matter what!
@Danique: Marley & Me is ZOOOOO mooi. Seriously.
@Zoef: Dat ken ik. Alleen zegt mijn moeder dat niet hardop, tot op het moment dat ze weer eens ontploft.

Ik ben net DRIE FUCKING UUR bezig geweest met een taak voor Wiskunde, en ik heb nog hier en daar wat oefeningen laten vallen. x.x
En ik moet nog Seminarie doen.
En lezen, want dat boek is leuk. <3.<3

Oh, trouwens, ik ga jullie even wat vertellen, want ik wil het vertellen, want nuja, ik ben er fier op. x)
Vandaag moest ik lopen bij Gym. Twee weken geleden hadden we al test, maar toen had ik maar twee van mijn vijf rondjes gelopen. Vandaag moesten degenen die de vijf niet hadden gehaald, en die er twee weken geleden niet waren. We waren dus met vier, de rest van de klas zat in de tribunes toe te kijken. x.x
Aber. Ik ging dus lopen, iPod in enal. Elke keer ik over de streep kwam, kreeg ik aanmoediging and stuff, dus toen liep ik door met een grijns. En ik wilde na het vierde rondje opgeven, maar toen ging Evelien Pyl naast mij lopen en toen ging het vlot. Voor het eerst in mijn zeventienjaarentweemaandenlange leven heb ik twee kilometer gelopen. o.o Met op het einde een sprint, die best goed aanvoelde hoewel mijn benen echt dood waren.
Dus, uh, voor de rest iemand nog wat gedaan vandaag? ^^

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 13 okt 2010 - 18:21:
@Kayley: *Schouderklopje* Dat is awesome! ^^

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 13 okt 2010 - 18:21:
Go Kay! ^^

DreamWriter
DreamWriter

DreamWriter is offline

[395]
DreamWriter zei op 13 okt 2010 - 18:21:
@Kay; Hoe heet dat monster van een test? Coopertest? Want die hebben wij ook onlangs moeten doen en [biep]. ><

VampireFangs
VampireFangs is offline

[4445]
VampireFangs zei op 13 okt 2010 - 18:23:
@Kay: Greaaaat jooob!

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 13 okt 2010 - 18:24:
@Zoef: Nou, het is niet echt een coopertest. Want daarbij moet je twaalf minuten lopen. En hier moet je gewoon twee kilometer lopen. Maar coopertest suckt wel, had het vorig jaar ook.

Ik snap eigenlijk het nut van LO niet. Stel, je hebt sollicitatie. Kan je hen laten zien: Kijk, op de middelbare school had ik nauwelijks 60% voor al mijn vakken, maar voor LO had ik wel goede cijfers, want ik kon twaalf minuten lopen.

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 13 okt 2010 - 18:24:
OhmyGod Kay <3
YOU GO GIRL, YEAHH!

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 13 okt 2010 - 18:24:
OMG. WARMSTOKBROOD. <3

[ohen. @Kay; MWHII. <3]

DreamWriter
DreamWriter

DreamWriter is offline

[395]
DreamWriter zei op 13 okt 2010 - 18:28:
@Kay; Dat is de redenering van de hele schoolgaande bevolking. "Ja meneer, je moet me aannemen want ik kan dertig minuten aan één stuk lopen dus ik ben geweldig op de werkvloer." x'D
Die uithoudingsloop, die dertig minuten is ook [biep]. Of bieptest, met allemaal piepjes, twee lijnen, een debiel muziekje en een nog debieler meneertje dat zegt: "Één minuut." "Anderhalve minuut." "Twee minuten." "Twee minuten en een half." En die blijft doorgaan tot we allemaal een moordzuchtige neiging hebben om die radio over de omheining te katapulteren en te juichen als een goederentrein gehakt van hem maakt. ^^

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 13 okt 2010 - 18:29:
oh. bijonsisheteendebielvrouwtje.

DreamWriter
DreamWriter

DreamWriter is offline

[395]
DreamWriter zei op 13 okt 2010 - 18:31:
@Kol; Die zijn erger. Geloof ik. Zei jij daarnet niet WARM STOKBROOD? Nu heb ik honger. ^^

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 13 okt 2010 - 18:31:
@Zoef: Dat ken ik. Maar bij ons is de bieptest enkel in de eerste en tweede graad. En bij ons moesten we dan BINNEN lopen. In die verstikkende, muffe turnzaal van onze school. Niet eens in de sporthal, nee, in de turnzaal. En uithoudingsloop hebben ze bij ons niet.
@Kol: Bij ons was dat ook! ^^



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20