Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Depressie topic #5

Depressie topic #5

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 13 dec 2010 - 18:08:
Deel hier je leed, drama en depressies :3
We will listen



MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 1 jan 2011 - 20:53:
Tessa en Bodine zijn lief<3

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 1 jan 2011 - 21:54:
wie is er weer ziek?
ja, ik, oorontsteking><
doet damn veel pijn><

Galadriwele
Galadriwele

Galadriwele is offline

[321]
Galadriwele zei op 1 jan 2011 - 22:11:
Ik heb voor nieuwjaar een statief gekregen dat alleen goed is als je het gebruik wanneer je gaat wandelen of klimmen of iets dergelijks of als je altijd en overal tafels of palen in je buurt hebt, wat bij mij dus jammer genoeg niet zo is.
Dus zal ik het waarschijnlijk maar 1 keer gebruiken of zo en dan een nieuwe kopen... (Voorspelling voor 2011 ^^)
En ik wil mijn meter niet teleurstellen door het niet te gebruiken, maar ik kan er eigenlijk dus niets meedoen, want als ik ga wandelen dan is dat vaak met een groep en vaak op reis en heb ik dus meestal niet de tijd om mijn statief goed te zetten en bovendien is het moeilijk om dat altijd bij te hebben en daarenboven zou ik het wss dan nog niet gebruiken, aangezien ik het op die momenten meestal niet nodig heb.

En mijn meter dacht dat ze een gewldig kado had gekocht, maar ze zei wel dat als ik er niets mee kon doen mijn nonkel het wou overkopen. Maar zeg nu zelf, zou het niet keiondankbaar zijn moest ik het zeggen en mijn familie zou trouwens toch niet begrijpen dat ik er niets mee ben, want in hun ogen is het het van het...

Conclusie: Ik ben er niet blij mee en ik kan er niets meedoen en nu moet ik een ander kopen als ik er toch een wil hebben waar ik effectief iets aanheb, het is dus een nutteloos kado, waar niemand beter van wordt (:

Zo dat is er uit ^.^
Ik moest het even kwijt en thuis kan ik het moeilijk zeggen aangezien ik dan een ondankbaar kind ben...
Bedankt voor jullie luisterend oor xd

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 1 jan 2011 - 22:19:
Ik. Haat. Ruzie.
Ik hoopte zo dat dat in 2011 afgelopen zou zijn. Is het zo moeilijk om op een normale manier met elkaar om te gaan?

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 2 jan 2011 - 10:18:
@Galadriwele: Het is moeilijk en het komt ondankbaar over, maar misschien kan je je oom in vertrouwen nemen daarover? Dat is: als hij het écht graag wil hebben en niet zomaar als 'cadeautjesopvanger' wil dienen. Want als hij het graag wil hebben én jij kan het niet gebruiken, dan is het voor mij volkomen begrijpelijk dat jullie het op een akkoordje gegooid hebben en het statief gewoon onder elkaar verhandeld hebben. o.o Een gegeven paard moet je niet in de bek kijken, blablabla, maar als je oom er zelf mee af komt dan kan overwegen geen kwaad, toch? Of je probeert het een aantal keer te gebruiken, en als mensen dan vragen hoe dat gaat, kun je er nog een draai aan geven?

@neversay: ._. *knuffelt*

Priscilla
Priscilla

Priscilla is offline

[4997]
Priscilla zei op 2 jan 2011 - 10:46:
Ik. Haat. Ruzie.
Ik hoopte zo dat dat in 2011 afgelopen zou zijn. Is het zo moeilijk om op een normale manier met elkaar om te gaan?

*megaplethug*
Je ouders weer? D:

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 2 jan 2011 - 13:17:
Ik. Haat. Ruzie.
Ik hoopte zo dat dat in 2011 afgelopen zou zijn. Is het zo moeilijk om op een normale manier met elkaar om te gaan?
Ja. Het antwoord is ja. Iedereen is anders en heeft verschillende meningen. Wat de een als een grapje ziet, is voor de ander vreselijk beledigend. Niet iedereen kan zich inleven in de ander, niet iedereen snapt dat hij fout kan zitten als hij denkt dat dat niet zo is.

Je kan met mensen gaan praten, je kan ervoor zorgen dat ze rekening houden met punten waar je een zwak voor hebt. Maar je kan het nooit definitief geheel oplossen. Er kan altijd iets mis gaan.

Oké, geen peptalk, I know. Maar ik kan ook wel gaan zeggen dat iedereen normaal met elkaar om zal gaan, dat alles zich we zal oplossen en dat het zonnetje weer gaat schijnen. Maar niet alles gaat vanzelf. Je moet er zelf veel energie in steken, en zelfs dan gaat het nog vaak fout.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 3 jan 2011 - 15:54:
Ik heb een vijf op aardrijkskunde. Hoe ga ik dat mijn ouders uitleggen? o__o [Aardrijkskunde is supposed to be één van mijn beste vakken...]

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 3 jan 2011 - 17:16:
Oeps ._. Had je dat verwacht of komt het totaal uit de lucht gevallen?

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 3 jan 2011 - 17:38:
Ik heb al 6 dagen hoofdpijn :[
En het houdt maar niet op. Ik wordt gek!

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 3 jan 2011 - 20:02:
bah, ik heb hoofdpijn, oorpijn en ik ben ganz misselijk><
ook leuk><

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 3 jan 2011 - 20:57:
-plethug-
Beterschap :3

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 3 jan 2011 - 20:59:
Ben boos op Lisa :'d wat laat zij mij toch minderwaardig voelen vandaag.
ookal bedoelt ze het vast niet verkeerd

en ik ben bang door CSI.
deze aflevering scared the shit out of me

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 3 jan 2011 - 20:59:
danke shön c:
jij ook met je hoofdpijn ;o
<3

Priscilla
Priscilla

Priscilla is offline

[4997]
Priscilla zei op 3 jan 2011 - 21:08:
Oke. Fijn. Ik ga er morgen aan op school. x__X
Het was mn eigen schuld dus ik doe al ssh.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20