Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Depressie topic #5

Depressie topic #5

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 13 dec 2010 - 18:08:
Deel hier je leed, drama en depressies :3
We will listen



NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 3 jan 2011 - 21:22:
@Suk; Whathappened?

@Pris; Ifeelguilty..

Priscilla
Priscilla

Priscilla is offline

[4997]
Priscilla zei op 3 jan 2011 - 21:24:
nietdoen. Echt niet. ):
overover 2 en een halfjaar ben ik er vanaf. x]
-ik blijf positief. x'D-

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 3 jan 2011 - 21:46:
@Suk; Whathappened?

@Pris; Ifeelguilty..


Nou lisa zei iets wat ik dacht wtf ..
maar gewoon wat ze daarna zei was echt dom
alsof ik dat niet aan kan....

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 3 jan 2011 - 21:57:
Mijn dag was een hel, als het niet de ergste dag van m'n leven was komt hij toch zeker in de buurt.

Aan het begin van de pauze zegt dat mens van de meldkamer (waar ik moet zitten, omdat ze me op school niet mogen) dat ik in de pauze op de 3e verdieping in een leernis moet zitten en dat ik anders straf krijg. Nja, ik ga dus (Celines schuld, als het aan mij lag was ik niet gegaan, maar goed), zit ik daar te eten (ik had honger, als ik honger heb eet ik) komt er een boze leraar, dat ik daar niet mag eten en überhaupt niet mag zijn omdat ik een onderbouwer ben & stuff (hoe ziet hij dat? niemand ziet dat!) Hmmpf.
Ga ik naar huis, blijkt dat ze de halte hebben opgeheven. Jippie! Terug naar school, andere halte proberen, ook opgeheven. Ik kom m'n buurmeisje tegen die zegt dat ik wel mee kan lopen naar de dichtstbijzijnde halte die niet opgeheven is, bijna een kilometer verderop, jippie.
Het goede was, de bus was er vrij snel, maar wel op een tijd die betekent dat ik in het vervolg bijna een uur op school moet wachten voor ik überhaupt een bus kan nemen. Vervolgens red je je overstap net niet, tenzij allebei de stoplichten meewerken, wat nooit gebeurt. Dan moet je dus een half uur in de kou wachten, als je tot vier uur moet een uur, jippie.
Toen was ik om vijf uur eindelijk thuis (ik was uit om kwart voor drie), blijkt iemand mijn sleutel geleend te hebben en niet teruggestopt in m'n tas. Nog leuker: de reservesleutel was óók weg. Toen heb ik een uur buiten in de sneeuw gezeten, lekker warm en zo.
Ach ja, verder nog "normale" dingen. Door de halve school nageroepen worden, elk uur twee klassen die een opvanguur in de kleine aula hebben, waardoor ik de hele dag in het lawaai zit, dat soort dingen. *zucht*

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 3 jan 2011 - 22:04:
@Daan: *hugs* Dat klinkt inderdaad als een verschrikkelijke dag.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 3 jan 2011 - 22:08:
Het ergste is dat die dienstregeling de rest van het jaar geldt en dat die haltes niet terugkomen, waardoor ik dus 2,5 uur onderweg ben om thuis te komen in plaats van één uur.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 3 jan 2011 - 22:12:
Het is best kut als je moeder je mongolenkind noemt, omdat je het niet leuk vindt als je vader agressief doet en dus een beetje snauwend reageert.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 3 jan 2011 - 22:20:
Het is best kut als je moeder je mongolenkind noemt, omdat je het niet leuk vindt als je vader agressief doet en dus een beetje snauwend reageert.


*plethug*

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 4 jan 2011 - 6:45:
-Megahug voor beide-
<3

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 5 jan 2011 - 19:28:
Suk mag niet meer komen. -cry-

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 5 jan 2011 - 19:35:
Mag niet meer naar tessa

mijn moeder is echt oppervlakkige bitch.

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 5 jan 2011 - 19:36:
wathoezo? o.o

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 5 jan 2011 - 19:38:
wathoezo? o.o


Tessa is te "jong" ofzoiets en als er iets zal gebeuren dat er ik dan de schuld kreeg enzo allemaal onzin.

dat doet ze altijd ze gaat altijd vooruit denken..... en dingen denken die er niet eens zijn of bestaan

LxKaulitz
LxKaulitz is offline

[3065]
LxKaulitz zei op 5 jan 2011 - 21:06:
mwuh.. lieve ben & jerry's, waarom ben jij nou leeg?

mwuh geen chocola in huis.

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 6 jan 2011 - 15:49:
-pletknuffel voor iedereen-

Een hele goede vriend van mij is weer depressief en ik was hem aan het opbeuren, zei ik net dat ik er altijd voor hem ben, maar toen ineens viel m'n internet uit [want ik was met hem op MSN aan het praten] en ik kon geen verbinding mer krijgen, ik heb het een half uur lang geprobeerd want ik moest en zou met hem verder praten. Maar het lukte maar niet. De volgende dag was m'n DSI foetsie, en daarmee kan ik alleen op eBuddy - niet op de PC. Die was dus 4 dagen weg. En ik las m'n offline berichten terug daarnet en het leek alsof-ie best boos was. Ik maag me zorgen.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20