Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Depressie topic #5

Depressie topic #5

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 13 dec 2010 - 18:08:
Deel hier je leed, drama en depressies :3
We will listen



Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 8 jan 2011 - 13:16:
ZS is gestopt. En nu voel ik me heel erg leeg.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 9 jan 2011 - 15:44:
Ik voel me zo zwak en zo eenzaam.

Alles wat ik probeer te bereiken mislukt of word alleen maar erger.
Ik heb overgewicht, wil daar enorm graag van af komen maar het lukt me maar niet. Ik probeer op te letten met wat ik eet, maar als er dan chips in huis is of wat anders wat ik heel graag lust, kan ik me toch niet inhouden.
Ik probeer mijn conditie nu op te bouwen, maar dat gaat naar mijn mening niet snel genoeg.
Ik mag van mijn moeder geen weegschaal kopen dus ik weet ook niet hoe alles verloopt. Maar die extra kilotjes maken mij gewoon ontzettend slecht gehumeurd.

Thuis zijn er enorm veel ruzies. Ik probeer me voor het grootste gedeelte op de achtergrond te houden omdat als ik me ermee bemoei het alleen nog maar erger word. Dingen die ik zeg worden opgevat zoals ik ze niet heb bedoeld, waardoor er nog meer boze ruzies komen.

Ik ben veel ziek, wat soms wel veel onbegrip van vrienden en ouders opleverd. Alsof ik er iets aan kan doen, dat mij dat altijd overkomt? Alsof ik het leuk vind, om me zo beroert te voelen, om enorm ver achter te komen op school, om bang te zijn dat ik van niveau moet zakken, om mijn droombaan langzaam te zien verdwijnen.

En ik word chagerijnig, verdrietig of boos om het minste of geringste. Om troep op me kamer die ik niet kan opruimen, over een wiskunde som die me niet lukt, om een stom boek dat ik niet kan vinden blablabla.

Het voelt gewoon alsof ik alles maar zelf moet uitzoeken, alsof mijn ouders en vrienden me niet steunen. Ik voel mezelf nu zo egoïstisch.
Soms heb ik gewoon zin om me te verstoppen en nooit meer tevoorschijn te komen.

En laat maar, ik zeur.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 9 jan 2011 - 15:48:
*hug*
Wauw, ik doe niets anders meer of zo.
Maar misschien -dat kwam even in me op- let op de verkeerde aspecten van het eten, krijg je niet genoeg vitaminen binnen en ben je daarom vatbaarder voor ziektes?
Idunno. Maar ik dacht daar even aan.
*hugs again*

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 9 jan 2011 - 17:13:
Het is echt dieptriest, ik sta drie vieren: Frans, verzorging en gym. De eerste leraar haat me en weigert iets uit te leggen als ik daar om vraag, aan het tweede vak heb ik gewoon een levensgrote schijt plus het feit dat ik de tweede week dat ik het had al een proefwerk had (ik heb het niet het hele jaar door) en de docent me er standaard uit stuurde (zonder reden), de derde leraar haat me en denkt dat ik me niet genoeg inzet terwijl ik het gewoon niet kan (hij kan geen cijfers die lager dan een vier zijn geven, anders stond ik een één of een twee).
Het ergst is: mijn laagste cijfer daarna is een 7,1 :'

Priscilla
Priscilla

Priscilla is offline

[4997]
Priscilla zei op 9 jan 2011 - 17:55:
Auw mars. *plethug* <3
Wij zijn er nog? ^^

SJELSYxYMAS
SJELSYxYMAS

SJELSYxYMAS is offline

[304]
SJELSYxYMAS zei op 9 jan 2011 - 18:05:
De moeder van een hele goede vriendin van me ligt op sterven, ze heeft borstkanker overwonnen maar heeft nu leverkanker, ze heeft zo hard gevochten en ik ben trots op haar, maar het is zo erg!

Mich, ik ben er voor jou!<3

Priscilla
Priscilla

Priscilla is offline

[4997]
Priscilla zei op 9 jan 2011 - 18:07:
De moeder van een hele goede vriendin van me ligt op sterven, ze heeft borstkanker overwonnen maar heeft nu leverkanker, ze heeft zo hard gevochten en ik ben trots op haar, maar het is zo erg!

Mich, ik ben er voor jou!<3

*hug* <3

SJELSYxYMAS
SJELSYxYMAS

SJELSYxYMAS is offline

[304]
SJELSYxYMAS zei op 9 jan 2011 - 18:11:
(...)
*hug* <3

dankje!<3

Priscilla
Priscilla

Priscilla is offline

[4997]
Priscilla zei op 9 jan 2011 - 18:12:
(...)
dankje!<3

Hugs geven is leuk. :3

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 9 jan 2011 - 21:23:
IK HAAT HAAR !!! HAAT DER
IK WIL DER SLAAN DOOD! BAM

grr HEEL AVOND VERPEST
IK BEN JARIG EN DAN GAAT IEMAND DIE DINGEN TEGEN ME ZEGGEN
KRIJG TOGH DE TYFES!

Priscilla
Priscilla

Priscilla is offline

[4997]
Priscilla zei op 9 jan 2011 - 21:31:
IK HAAT HAAR !!! HAAT DER
IK WIL DER SLAAN DOOD! BAM

grr HEEL AVOND VERPEST
IK BEN JARIG EN DAN GAAT IEMAND DIE DINGEN TEGEN ME ZEGGEN
KRIJG TOGH DE TYFES!

Wat is er gebeurd? O_o

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 9 jan 2011 - 21:39:
(...)
Wat is er gebeurd? O_o


Iemand die ik ken
begon in een keer
van ja
jij geef nooit een groot feest
en je bent kinderachtig
en zei ze zei zo van ik kan wel komen hoor
ik zeg nee hoeft niet is goed zo
zeg ze in een keer dat ik onbeschoft ben
TEN EERSTE HET FEEST IS AL FUCKING AFGELOPEN
EN WIE WILT JOU OP EEN FEEST HEBBEN
altijd commantaar
en dat ik mij zelf moet laten zien ofzo?
waarom moet ik dat
ze is fucking jonger dan ik
en dat zij altijd zo opgefokte hoer is
moet ik dat niet zijn.

Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 10 jan 2011 - 16:25:
Ik ga zo kotsen of zo...
of flauwvallen.
ik heb zo'n hoofdpijn
had ik die para maar nooit genomen, want die komt er zo weer uit.
moet ik ook nog leren, fucking rep.
ik heb een boete van 5,10euro bij de bieb,
en geen geld.
en ik mag ook geen boek kopen,
ook mag ik die boete niet afbetalen.
geen boeken voor mij dus.
Ik lees wel weer Twilight.
EN,
ik weet dus niet of ik hem leuk vind of niet.
Ik droomde vannacht over hem... En nu twijfel ik.

zeikverhaal.
blij dat het eruit is.
blegh.

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 10 jan 2011 - 18:31:
*knuffelt iedereen* ._.

*hug*
Wauw, ik doe niets anders meer of zo.
Maar misschien -dat kwam even in me op- let op de verkeerde aspecten van het eten, krijg je niet genoeg vitaminen binnen en ben je daarom vatbaarder voor ziektes?
Idunno. Maar ik dacht daar even aan.
*hugs again*
Ik wilde nog even zeggen dat ik dat ook aan het denken was. Zowel mijn ex-lief als het liefje van mijn neef zijn erg vaak ziek en eten nauwelijks groenten. Daarmee zeg ik niet dat jij niet goed eet, maar misschien krijg je net niet die stoffen binnen die je lichaam nodig heeft om voldoende antistoffen op te bouwen? o.o Wat ik zelf soms doe, is bij de apotheker van die bruistabletjes met vitaminen halen.
En wat betreft afvallen komt daar helaas ook sporten bij kijken en dat vind ik zelf een enorm probleem want ik sport zo goed als nooit uit mezelf. v.v Maar ik ga wel één keer per week samen met iemand van school (behalve nu, want examens dus geen les) naar aerobic. Je mag daarover zeggen wat je wilt en het lijkt inderdaad wat belachelijk, maar ik voelde me na de eerste paar keren super goed die week. 1) sport! -> goed besef en 2) het verstevigde mijn spieren echt wel o.o En verder zit het in de kleine dingen: een halte vroeger van de bus stappen, de trap nemen in plaats van de lift, veel wandelen,... Ik zit op kamers nu en ik verwachtte heel erg aan te dikken, maar ik loop ook heel veel rond en slenteren is sowieso niet mijn ding, dus ik denk dat het bij mij in die kleine dingen zit. Misschien lukt dat bij jou ook zo? o.o
*plet* Veel succes ermee! En vooral: vergeet niet jezelf graag te zien. Ook al voel je je nu zo eenzaam en rot daarbij. Het klinkt een beetje psychoblabla, maar het helpt echt om tegen je spiegelbeeld te zeggen dat je je doel zult bereiken en dat het je allemaal gaat lukken. Echt waar. *knuffelt* <3

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 10 jan 2011 - 20:20:
*hug*
Wauw, ik doe niets anders meer of zo.
Maar misschien -dat kwam even in me op- let op de verkeerde aspecten van het eten, krijg je niet genoeg vitaminen binnen en ben je daarom vatbaarder voor ziektes?
Idunno. Maar ik dacht daar even aan.
*hugs again*


ik kan het weten, doordat ik wilde afvallen heb ik niet genoeg ijzer en vitamines binnengekregen en heb ik bloedarmoede gekregen
en dat heeft enkel nadelen, ik kan ze allemaal opnoemen, dus hou op met afvallen en zorg dat genoeg vitamines binnenkrijgt en al c:



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20